Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Leo Sauer

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ik zie hem 10 keer liever dan Van Bommel. Bij Donedeal (podcast) waren ze lyrisch over Van Bommel. Ondanks zijn schot tegen de lat en zijn (late) goal tegen die Belgen, heeft hij helemaal niets laten zien in die wedstrijd. Ik ben blij dat deze jongen niet in Rotterdam voetbalt.

+1/-0

Tegen Fortuna was de eerste wedstrijd dit seizoen dat-ie echt wat liet zien. Laatste stukje moet nog beter, net zoals dat in het begin bij Paixao was. En hij moet leren meeverdedigen. En ook dat was in het begin bij Paixao mager, maar die was uiteindelijk vorig seizoen heel compleet. Hopelijk lukt dat met Sauer ook en kunnen we nog daar een paar jaartjes van genieten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 19 september 2025 om 07:26:

Tegen Fortuna was de eerste wedstrijd dit seizoen dat-ie echt wat liet zien. Laatste stukje moet nog beter, net zoals dat in het begin bij Paixao was. En hij moet leren meeverdedigen. En ook dat was in het begin bij Paixao mager, maar die was uiteindelijk vorig seizoen heel compleet. Hopelijk lukt dat met Sauer ook en kunnen we nog daar een paar jaartjes van genieten.

Zodra die zijn echt goede vorm gaat vinden word dit een echte topspeler in mijn ogen.
Ben heel blij dat van Persie hem ook laat staan want daar waren soms best wel wat redenen toe.
v Persie lijkt dit goed te managen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Leo Sauer