Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Hij had nu niet misstaan en Nederlander hé !

https://www.youtube.com/watch?v=3bDl4DHQWZQlink

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2025 om 04:46:

Hij had nu niet misstaan en Nederlander hé !

https://www.youtube.com/watch?v=3bDl4DHQWZQlink

Ik vind het echt wonderbaarlijk hoe Feyenoord een team samenstelt.
We hebben een aantal in mijn ogen super talenten, genoeg geld , genoeg ervaring etc
Alles is aanwezig om een super team om te bouwen.
Je gaat je eigen spelers niet in de weg lopen met aankopen die waarschijnlijk alleen ouder zijn maar niet beter.

Je had zo een super team kunnen hebben door geld goed te besteden.
Keeper had je van Nec moeten kopen.
Was je de komende 5 jaar eindelijk verlost van het keeper probleem.
Dat verdienen we ook wel toch?
Verdediging centraal is goed aangevuld + wat zag van de talenten zat je daar ook niet verkeerd.
Links en rechts beetje mager maar dat kan je verder wel vullen met jeugd.
Middenveld is zo verschrikkelijk vol met goede spelers dat je elke week gaat
wisselen.
Diarra achter Sauer en Slory achter Moussa was in mijn ogen perfect.
En dan heb je nog zoveel geld over voor een echt goede spits.
Dan kan je keer spits van wat meer halen , of wat meer salaris bieden.
En je kan altijd nog beetje opvullen wat gasten met potentie.

Dit ga je nooit een jaar lang kunnen managen op het middenveld want er zijn te veel

+1/-0

Het is leuk om tezien hoe Zechiël een held is in Utrecht. Maar ze spelen ook gewoon beter voetbal dan Feyenoord momenteel en mag je zeker afvragen waarom hij nu niet in De Kuip speelt. Ik vrees dan ook dat Slory bij Go Ahead in een beter voetballend elftal komt.

+1/-0

Hij kwam vorig jaar een beetje uit het niets ook het is niet zo dat men op Varkenoord sprakeloos waren ofzo gewoon een aardig talent maar zo lopen er wel meer het was Priske die echt geloofde in hem en hem ook speeltijd gaf in het begin toen pas begon hij optevallen.

+1/-0

Het is een keuze die je moet maken haal je een Hwang of Moder wat prima voetballers zijn of gok je op eigen jeugd.

+1/-0

Ik vind het een prima keuze van zowel club als speler. Een keuze waar iedereen beter van wordt. Een speler die vlieguren gaat maken op Europees niveau wat bij Feyenoord met het overbezette middenveld nog maar de vraag zou zijn. En wij krijgen volgend seizoen een speler er bij die hopelijk zo in te passen is. Maar garanties heb je niet ook al is hij de ster is bij Utrecht. Dat zie je bij Saur die het bij Feyenoord moeilijk heeft ondanks evenzeer geslaagde uitleenbeurt bij NAC.

+1/-0

Knakkie schreef op 23 augustus 2025 om 16:48:

Ik vind het een prima keuze van zowel club als speler. Een keuze waar iedereen beter van wordt. Een speler die vlieguren gaat maken op Europees niveau wat bij Feyenoord met het overbezette middenveld nog maar de vraag zou zijn. En wij krijgen volgend seizoen een speler er bij die hopelijk zo in te passen is. Maar garanties heb je niet ook al is hij de ster is bij Utrecht. Dat zie je bij Saur die het bij Feyenoord moeilijk heeft ondanks evenzeer geslaagde uitleenbeurt bij NAC.

Valt zeker wat voor tezeggen, maar dan moet Feyenoord wel zorgen dat ze zonder Zechiël beter zijn dan FC Utrecht en Ron Jans heeft het momenteel goed voor elkaar. Ons niveau ligt echt niet veel hoger maar het team moet nog groeien.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 23 augustus 2025 om 16:29:

Hij kwam vorig jaar een beetje uit het niets ook het is niet zo dat men op Varkenoord sprakeloos waren ofzo gewoon een aardig talent maar zo lopen er wel meer het was Priske die echt geloofde in hem en hem ook speeltijd gaf in het begin toen pas begon hij optevallen.

Sinds dag 1 zag je al dat dit een goede speler kon worden.
Ten minste dat was mijn inschatting.
Ik vind het weg gegooid geld zoveel goede middenvelders halen als we in mijn ogen al top talenten er hebben lopen.
Ik vind altijd dat je je zwakke plekken moet opvullen en niet waar je er al genoeg van hebt lopen.

+1/-0

Het is altijd afwegen Feyenoord had nu geld genoeg om aankopen tedoen, eigen jeugd gaat ook met slechte en goede lichtingen wat dat betreft komt er wel genoeg door Varkenoord blijkt wel weer een prima opleidingsinstituut enige manko geen Jong Feyenoord in de KKD ik zou flinke lobby starten in Zeist nu Vitesse weggevallen is.

+1/-0

wehave schreef op 23 augustus 2025 om 22:46:

Sinds dag 1 zag je al dat dit een goede speler kon worden.
Ten minste dat was mijn inschatting.
Ik vind het weg gegooid geld zoveel goede middenvelders halen als we in mijn ogen al top talenten er hebben lopen.
Ik vind altijd dat je je zwakke plekken moet opvullen en niet waar je er al genoeg van hebt lopen.

Volgend seizoen (zo niet eerder als Timber toch verkast) speelt hij in de :kuip

+1/-0

Er is een clausule in het huurcontract dat Feyenoord hem in de winterstop al kan terughalen. Dat is wel slim vd clubleiding. :B

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël