Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 11.939
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 3.739
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2025 om 04:46:
Hij had nu niet misstaan en Nederlander hé !
https://www.youtube.com/watch?v=3bDl4DHQWZQlink
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
https://www.fr12.nl/nieuws/lof-voor-zechiel-in-jaren-niet-zon-goede-speler-bij-utrecht-gezien?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&ut
m_campaign=Headliner.nl
Zo graag deze speler dit jaar willen zien bij Feyenoord.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 23 augustus 2025 om 13:00:
https://www.fr12.nl/nieuws/lof-voor-zechiel-in-jaren-niet-zon-goede-speler-bij-utrecht-gezien?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&ut
m_campaign=Headliner.nl
Zo graag deze speler dit jaar willen zien bij Feyenoord.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.363
Reg.: 7 december 2020
Ik vind het een prima keuze van zowel club als speler. Een keuze waar iedereen beter van wordt. Een speler die vlieguren gaat maken op Europees niveau wat bij Feyenoord met het overbezette middenveld nog maar de vraag zou zijn. En wij krijgen volgend seizoen een speler er bij die hopelijk zo in te passen is. Maar garanties heb je niet ook al is hij de ster is bij Utrecht. Dat zie je bij Saur die het bij Feyenoord moeilijk heeft ondanks evenzeer geslaagde uitleenbeurt bij NAC.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 23 augustus 2025 om 16:48:
Ik vind het een prima keuze van zowel club als speler. Een keuze waar iedereen beter van wordt. Een speler die vlieguren gaat maken op Europees niveau wat bij Feyenoord met het overbezette middenveld nog maar de vraag zou zijn. En wij krijgen volgend seizoen een speler er bij die hopelijk zo in te passen is. Maar garanties heb je niet ook al is hij de ster is bij Utrecht. Dat zie je bij Saur die het bij Feyenoord moeilijk heeft ondanks evenzeer geslaagde uitleenbeurt bij NAC.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 23 augustus 2025 om 16:29:
Hij kwam vorig jaar een beetje uit het niets ook het is niet zo dat men op Varkenoord sprakeloos waren ofzo gewoon een aardig talent maar zo lopen er wel meer het was Priske die echt geloofde in hem en hem ook speeltijd gaf in het begin toen pas begon hij optevallen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Het is altijd afwegen Feyenoord had nu geld genoeg om aankopen tedoen, eigen jeugd gaat ook met slechte en goede lichtingen wat dat betreft komt er wel genoeg door Varkenoord blijkt wel weer een prima opleidingsinstituut enige manko geen Jong Feyenoord in de KKD ik zou flinke lobby starten in Zeist nu Vitesse weggevallen is.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 915
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 23 augustus 2025 om 22:46:
Sinds dag 1 zag je al dat dit een goede speler kon worden.
Ten minste dat was mijn inschatting.
Ik vind het weg gegooid geld zoveel goede middenvelders halen als we in mijn ogen al top talenten er hebben lopen.
Ik vind altijd dat je je zwakke plekken moet opvullen en niet waar je er al genoeg van hebt lopen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël