Vak: -
Forumreacties: 1.773
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 januari 2025 om 16:27:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 04 januari 2025 om 09:32:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 04 januari 2025 om 00:43:
Ik weet niet hoe jullie over het volgende denken. Ik heb een korte tijd, dankzij God, een korte tijd in Diemen gewoond en heb met een zuster in de Kerk een gesprek gehad over het feit dat haar man aan voodoo doet, maar dat die ook werken. Ze noemde een aantal voorbeelden. Ze is ondertussen van hem gescheiden, maar als ik Timber zo zie spelen, dan zie ik dat hij een soort verlamming heeft. Quinten heeft dacht ik Surinaamse roots. Wat vinden jullie van deze praktijken?
Volgens de media moet Timber niet fit zijn of een blessure hebben, maar hij is niet goed genoeg voor wat de club na streeft.
Niet eens heeft ook hele goede wedstrijden
gespeeld je gaat hem pas missen als hij niet mee doet dat hij na Oranje minder is klopt wel.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.783
Reg.: 30 januari 2014
Forumreacties: 3.682
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1250095/blessure-quinten-timber-houdt-aan.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
utm_campaign=voetbal
Niet een interland die hij nog even tussendoor kan doen?
Ik denk dat Feyenoord grootste probleem is dat sinds Slot weg is de spelers opeens denken dat ze heel goed zijn en alles maar kunnen maken.
Dingen die ze onder Slot niet durfde te doen.
Je had deze speler ook nooit aanvoerder moeten maken.
Op basis van wat is dit een goede aanvoerder?
Kan amper zelf voetballen dit seizoen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.302
Reg.: 9 april 2019
Wat kwam die lelijk neer. In het stadion zag ik het niet, maar ik heb de beelden teruggekeken en je houdt je hart vast.
Dat hij daarna in eerste instantie nog verder kon, zegt mij niet zoveel. Op adrenaline kun je met behoorlijke blessures nog best een wedstrijd uitspelen.
Het is hopen dat het meevalt, maar ik vrees het ergste.
Het is de zoveelste blessure, maar heel eerlijk; dit is er één die valt onder de noemer pech. Verkeerd neerkomen, dat kan helaas altijd gebeuren.
Je hebt als club/team in die zin dit seizoen ook echt veel tegen...
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.024
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 februari 2025 om 09:03:
Wat kwam die lelijk neer. In het stadion zag ik het niet, maar ik heb de beelden teruggekeken en je houdt je hart vast.
Dat hij daarna in eerste instantie nog verder kon, zegt mij niet zoveel. Op adrenaline kun je met behoorlijke blessures nog best een wedstrijd uitspelen.
Het is hopen dat het meevalt, maar ik vrees het ergste.
Het is de zoveelste blessure, maar heel eerlijk; dit is er één die valt onder de noemer pech. Verkeerd neerkomen, dat kan helaas altijd gebeuren.
Je hebt als club/team in die zin dit seizoen ook echt veel tegen...
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.271
Reg.: 11 januari 2008
'Timber wil aflopend contract voorlopig niet verlengen'
Feyenoord weet nog niet of Quinten Timber volgend seizoen onderdeel blijft van de selectie. De middenvelder boekt weliswaar goede vooruitgang in zijn herstel, maar beschikt over een aflopend contract. Daardoor lijkt het komende weken te gaan tussen verlengen of verkopen, mocht Feyenoord nog een transfersom willen ontvangen.
Timber liep in november een knieblessure op tijdens de thuiswedstrijd tegen AC Milan. Sindsdien werkt hij aan zijn revalidatie, die volgens trainer Robin van Persie de goede kant op gaat. Tijdens het persmoment na afloop aan de oefenwedstrijd tegen Union Saint-Gilloise gaf de trainer een update over zijn situatie.
''Timber is op de goede weg, die zit in zijn herstelfase uiteraard'', reageert Van Persie over het herstel van zijn aanvoerder. ''De stappen die hij moet nemen, die neemt hij. Binnenkort zal hij gedeeltes van de teamtrainingen meedoen en dat is hartstikke positief.''
Volgens Voetbal International staat Timber vooralsnog niet open voor een contractverlenging. Van Persie maakt zich daar echter niet druk om. ''Maar voor mij is het geen issue,'' aldus de hoofdtrainer. ''Ik zie en behandel ze als spelers met wie ik dit seizoen inga, ook al weet ik zelf wel dat er wat zou kúnnen veranderen in hun situatie.''
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.271
Reg.: 11 januari 2008
Timber over contractsituatie: "Er worden constant dingen geschetst die niet waar zijn"
De selectie van Feyenoord krijgt voor het aankomende seizoen steeds meer vorm, maar rond Quinten Timber is er nog altijd een groot vraagteken: gaat de aanvoerder zijn aflopende contract verlengen? In gesprek met ESPN vertelt de middenvelder er uitgebreid over en is hij kritisch op de media.
"Ik krijg heel veel vragen erover", refereert Timber aan zijn huidige situatie bij Feyenoord. "Ook over mijn contractsituatie, natuurlijk. Ik ben zo blij dat ik weer op het veld sta en dan krijg je constant die vraag: ‘Wat ga je doen?’ Elke keer is mijn antwoord: ‘Ik sta op het veld, jongens, dat is hetgeen dat mij blij maakt, dat is waar ik mee bezig ben en waar ook mij focus is. Ik weet ook van mezelf dat als ik op andere dingen ga focussen eromheen, dingen die worden gezegd, dat dat ook invloed kan hebben op je spel. Dan kan je misschien een blessure krijgen, je bent met je hoofd niet daar, of je ziet wat minder. Dat wil ik zoveel mogelijk vermijden."
Toch beschikt de middenvelder over een contract dat in de zomer van 2026 afloopt. "Je moet nadenken over je toekomst en in dit geval denk je na over wat het beste is voor jezelf, samen met de club. Dan worden er natuurlijk ook dingen gezegd in de media. ‘Quinten wil niet bijtekenen.’ Dan denk ik: hoe kan dat überhaupt naar buiten komen als dat niet eens waar is? Er wordt heel veel gezegd en geschreven. Dit is ook wel een goed moment om het daarover te hebben."
"Er zijn wel gesprekken gaande met Feyenoord, maar je hebt meerdere partijen daarin", probeert Timber uit te leggen. "Dat is niet zo makkelijk. Ik ben superblij bij Feyenoord en nog steeds draag ik elke dag dit shirt met trots en het is altijd met respect gegaan met de directeuren, de trainers en iedereen daaromheen. Feyenoord is veel groter dan wat men vaak denkt."
Onwaarheden
Timber is nog altijd blij om voor Feyenoord te spelen en hekelt dan ook de berichten in de media dat hij niet bij zou willen tekenen. "Dat is ook nooit vanuit mij naar buiten gekomen en zo sta ik er ook helemaal niet in. Feyenoord heeft dat volgens mij ook nooit zo gemeld. Dat is ook een bepaalde verantwoordelijkheid van de media. Jullie hebben ook een bepaalde verantwoordelijkheid naar collega’s, naar ons toe als spelers, naar de mensen die het lezen, om dingen uit te brengen die waar zijn. Dat is wel iets belangrijks, want er worden constant dingen geschetst die niet waar zijn. Dat zou invloed kunnen hebben op een speler, in dit geval op mij, waar niet over na wordt gedacht."
De aanvoerder van Feyenoord gaat verder in op zijn frustraties. "In deze maatschappij is dat normaal geworden. Je wil natuurlijk de snelste zijn met alles. Als iets bekend is, al is het wel of niet waar, wil je de snelste zijn en het plaatsen op Instagram. Dat is tegenwoordig normaal geworden. Het gaat er niet meer om wat waar is. Ga je kwaliteit brengen of wil je gewoon de snelste zijn? Dat is een bepaalde verantwoordelijkheid van de media. Ik wil niet iedereen over een kam scheren, maar zo voelde ik het wel even. Ik heb me daar wel aan geërgerd. Ik vind het niet erg als je over mij schrijft, maar heel veel dingen zijn niet waar."
Focus
Timber zit op dit moment lekker in zijn vel tijdens het trainingskamp in Duitsland. "Van Feyenoord-supporters krijg ik heel veel waardering en daarom ben ik ook blij om hier te zijn. Uiteindelijk zijn er meerdere partijen nodig en wil je samen voor elkaar de beste situatie creëren. Zolang ik hier ben geef ik honderd procent, je hebt het ook gezien op de training, en heb ik het naar mijn zin."
Hij maakt zich dan ook niet al te druk over de situatie rondom zijn contract. "Er is een reden waarom ik speler ben en ik een zaakwaarnemer heb. Dat zijn allemaal dingen voor mijn zaakwaarnemer. Ik ben speler om op het veld te staan en mezelf te laten zien, het naar mijn zin te hebben, het team te helpen en dingen te winnen. Dat is waar ik mij op focus. Mijn vertrouwen heb ik honderd procent in mijn zaakwaarnemer."
Timber hoopt dan ook dat het vanaf nu vooral weer over voetbal kan gaan. "Dit is een goed moment om het daarover te hebben, maar voor de rest is het dan ook klaar. Ik wil me gewoon lekker focussen op wanneer ik weer mijn eerste wedstrijd mag gaan spelen en alles weer mag gaan doen. Dat is waar ik blij van wordt. Al die andere dingen eromheen kosten veel energie. Ik snap dat dat er bij hoort."
Wanneer we dan wel nieuws kunnen verwachten over een mogelijke verlenging van Timber bij Feyenoord? "Dat kan ik je niet vertellen. Ik weet niet hoe het er over een maand eruitziet, of over een half jaar. Ik wil alleen duidelijk maken dat al die dingen die zijn gezegd in de media, dat die niet waar zijn. Ik weet niet waar het vandaan komt. Als er nieuws is, dan is het Feyenoord of ik die het naar buiten brengt. Dan is dat ook duidelijk. Ik ben gewoon heel blij om hier te zijn", besluit Timber.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 890
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 25 juli 2025 om 19:27:
(...)
Niet moeilijk doen over onwaarheden en dergelijken. 'Men' is nieuuwsgierig of je bijtekent of niet. Zowel de media, die allerlei 'onwaarheden' vermeld, als de reguliere Feyenoordsupporter.
Voor mij is één ding duidelijk, je geeft geen opening van zaken. Je laat alles en iedereen in het ongewis met de wetenschap dat je (wellicht) op Arsenal ofzo zit te wachten.
Ik hoop/wens van ganser harte dat je bijtekent en daarna nog een mooie stap kunt maken. Hopelijk kan je de komende tijd frank en vrij spelen (zonder die lange, ellendige blessures) en hopelijk voor alle partijen tot een wel doordacht en goed besluit komen.
Niet zo 'miepen', dat past niet bij je en overweeg wat de club (Feyenoord) voor je betekent heeft.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 juli 2025, 01:19:04.
Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber