Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gijs Smal

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Prima assist, maar gezien de ruimte en tijd die hij kreeg op het veld mag je meer verwachten. Het blijft erg beperkt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 22 september 2024 om 16:56:

Prima assist, maar gezien de ruimte en tijd die hij kreeg op het veld mag je meer verwachten. Het blijft erg beperkt.

Heb nog wel vertrouwen in hem en transfervrij gekomen. CL weet ik niet maar voor eredivisie die hij goed kent wel een degelijke back denk ik. Interview vond ik ook prima maar dat is bijzaak is wel zeker van zichzelf. Heeft Slot goed gezien. ;)

+1/-0

Zwakste man op het veld, komt in alle facetten tekort. Laten we aub nooit meer eredivisie middelmaat halen (ook al is het voor de breedte), het breekt ons elke keer weer op.

+1/-0

Wat een wereldpas zeg Santi gaf hem terecht de credits. Er zit meer voetbal in Gijs dan er tot nu toe uitkomt.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 23 januari 2025 om 12:37:

Wat een wereldpas zeg Santi gaf hem terecht de credits. Er zit meer voetbal in Gijs dan er tot nu toe uitkomt.

Toen Blind zo’n voorzet* gaf op het WK, was United daarna opeens bereid bijna 20M te betalen…

Als ze daar opletten en zo’n zelfde bedrag voor Smal gaan bieden, zeg ik: strik eromheen! :B

*= dat was trouwens eigenlijk een minder goeie bal. De kwaliteiten van van Persie promoveerde het tot een wereldgoal, en daardoor kreeg die voorzet die eigenlijk tever voor de speler was opeens alle aandacht.

+1/-0

Alsjeblieft zeg. Was de zwakste op het veld...

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 23 januari 2025 om 18:34:

Backs zijn vaak goede voetballers. Zie Bueno, Geertruida, Hartman, Read. Smal hoort daar ook bij.

+1/-0

Als je Smal als back-up voor op de linkerflank ziet, is het een prima speler om erbij te hebben. We hebben een brede selectie nodig binnen een beperkt budget.

+1/-0

Smaldini, leuk bedacht!

+1/-0

kees592 schreef op 23 januari 2025 om 21:04:

Backs zijn vaak goede voetballers. Zie Bueno, Geertruida, Hartman, Read. Smal hoort daar ook bij.

Er zit ontzettend veel niveau verschil in de namen die jij noemt.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 24 januari 2025 om 10:42:

kees592 schreef op 23 januari 2025 om 21:04:

Er zit ontzettend veel niveau verschil in de namen die jij noemt.

Een pass op maat, belangrijk moment in de wedstrijd. Een trainer moet kiezen voor goede voetballers. Dan maar twee linksbacks opstellen. Hartman en Bueno hoeven niet buitenspel te staan.

+1/-0

Volgens mij ben jij fan van Smal en dat mag natuurlijk, maar ik zie in hem géén middenvelder/flankspeler en als linksback zijn Bueno en een fitte Hartman echt veel beter.

Smal doet het goed voor de camera, hij komt over als een intelligente, beschaafde kerel. Netjes zoals hij zijn geweldige voorzet bagatelliseerde en de aandacht vestigde op de aanname van Gimenez. Die was ook niet verkeerd. (alhoewel ik het juichen van Hadj Moussa nog voordat Gimenez schoot misschien wel het allermooiste vond, en dat had ik in het stadion niet eens gezien)

Maar eerlijk is eerlijk, hij is op geen enkele positie goed genoeg voor de basis van Feyenoord. En ik zie ook niet in waarom er voor hem 'ruimte' gemaakt zou moeten worden. Hij komt aan zijn wedstrijden door de vele blessures, en dat is heel leuk voor hem. Maar het gaat niet snel veel meer dan dat worden.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 24 januari 2025 om 11:19:

Volgens mij ben jij fan van Smal en dat mag natuurlijk, maar ik zie in hem géén middenvelder/flankspeler en als linksback zijn Bueno en een fitte Hartman echt veel beter.

Smal doet het goed voor de camera, hij komt over als een intelligente, beschaafde kerel. Netjes zoals hij zijn geweldige voorzet bagatelliseerde en de aandacht vestigde op de aanname van Gimenez. Die was ook niet verkeerd. (alhoewel ik het juichen van Hadj Moussa nog voordat Gimenez schoot misschien wel het allermooiste vond, en dat had ik in het stadion niet eens gezien)

Maar eerlijk is eerlijk, hij is op geen enkele positie goed genoeg voor de basis van Feyenoord. En ik zie ook niet in waarom er voor hem 'ruimte' gemaakt zou moeten worden. Hij komt aan zijn wedstrijden door de vele blessures, en dat is heel leuk voor hem. Maar het gaat niet snel veel meer dan dat worden.

Hierover verschillen we dan van mening. Voor Feyenoord een goede voetballer om erbij te hebben.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Gijs Smal