Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gijs Smal

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

:offtopic

Mocht Trauner nog een ambitie of droom hebben; denk ik dat Feyenoord niet te moeilijk moet doen als er een club komt waar Trauner die droom kan verwezenlijken.

Het wordt vanaf nu ieder seizoen minder, en het lijkt inmiddels al lastig voor hem om hele wedstrijden te spelen. Hij heeft absoluut nog meerwaarde, ik was blij dat hij zondag kon spelen en we niet de gehele wedstrijden waren veroordeeld tot Gonzalez of een andere oplossing.

Anderzijds, het is waarschijnlijk dat Hancko deze zomer vertrekt. Beelen heeft een moeizaam seizoen gedraaid. Het is wellicht niet verkeerd om Trauner in ieder geval nog een seizoen erbij te houden.

Maar er moet zeker wat bij centraal achterin. Een echte opvolger voor Trauner, en eigenlijk twee linksbenige centrale verdedigers. Want van Gonzalez ben ik niet overtuigd.

Ik heb overigens Kasanwirjo nog niet geheel afgeschreven. En ook Tsoungui was een heel groot talent, voetballend in ieder geval prima. Beide zijn dit seizoen lang geblesseerd geweest, ze verdienen in de voorbereiding wel een kans in mijn ogen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Gijs Smal