Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.626
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 3.194
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 16:23:
2 invalbeurten 2 goals en hij oogt scherper, agressiever en fitter als ooit.
Hij weet ook wel dat hij moet schitteren de komende maanden. Die goal van gister was fantastisch en smaakt naar meer.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 08 december 2024 om 13:04:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 16:23:
2 invalbeurten 2 goals en hij oogt scherper, agressiever en fitter als ooit.
Hij weet ook wel dat hij moet schitteren de komende maanden. Die goal van gister was fantastisch en smaakt naar meer.
Misschien maar bij invalbeurten houden?
Zie weer de oude uit vorm Gimenez, ben toch wel erg benieuwd wat nou precies die omslag was anderhalve jaar geleden dat je van superspits naar soort comedy caper spits gaat.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 december 2024 om 21:10:
(...)Mist nog wedstrijdritme kan helaas ook geen 90 min volhouden maar gezien de goede vorm vd buitenspelers moet de spits toch ook wel aan zijn goals gaan komen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 10 december 2024 om 10:03:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 december 2024 om 21:10:
(...)Mist nog wedstrijdritme kan helaas ook geen 90 min volhouden maar gezien de goede vorm vd buitenspelers moet de spits toch ook wel aan zijn goals gaan komen.
Dat is voor mij geen ABC'tje. Die buitenspelers zijn namelijk niet van het soort/type die op zoek gaan naar de centrumspits als eindstation. Zowel Paixão als Hadj-Moussa zoeken medespelers op voor een combinatie maar willen vervolgens toch het liefste die bal terugkrijgen en zelf achter de keeper schieten.
Daar heeft Gimenez niet veel aan, om tot scoren te komen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.968
Reg.: 11 januari 2008
Christian Gimenez: ''Interesse van buitenlandse clubs is weer aangewakkerd''
De situatie van Santiago Gimenez bij Feyenoord is bekend. De Mexicaan is naar Rotterdam gekomen om uiteindelijk een stap te maken naar een topcompetitie in Europa. Christian Giménez, de vader van de 22-jarige spits, bevestigt dat er ontwikkelingen zijn rond een mogelijk vertrek uit De Kuip.
''Door de manier waarop hij terugkwam van zijn blessure, heeft hij de interesse van buitenlandse clubs verder aangewakkerd'', bevestigt Chaco in gesprek met het Mexicaanse medium Récord+. Gimenez heeft recent de overstap gemaakt naar zaakwaarnemer Rafaela Pimenta, in de hoop uiteindelijk een mooie stap te maken naar een Europese topclub. De vader van Giménez bevestigt echter ook dat het contact met Feyenoord uitstekend is.
Feyenoord staat open om zaken te doen over de speler die een marktwaarde vertegenwoordigt van 37 miljoen euro, maar van een absolute vertrekwens van de spits is geen sprake. Wel is er veel ambitie om de top te bereiken. ''Santi is al tweeënhalf jaar bij de club. De club staat open om te luisteren als er een bod komt, maar we moeten kalm blijven. De markt gaat wat bewegen de komende tijd. Ik hoop dat een mooie stap erin zit. Zo niet, is Santi heel gelukkig bij Feyenoord.''
Gimenez heeft afgelopen zomer in de belangstelling gestaan van twee clubs. De situatie van Nottingham Forest is bekend. De Mexicaan zag een overstap naar de club uit de Premier League niet zitten en verkocht de Engelse club een nee. De spits vertelde zelf dat AC Milan in de slotfase van de transferwindow zaken wilde doen. ''AC Milan werd erg concreet voor mij, maar de deal kon niet worden gesloten door de te korte tijd en de vraagprijs van Feyenoord.''
Welke clubs nu concreet zijn, wil Christian Giménez niet aangeven. In de wandelgangen worden SSC Napoli en opnieuw AC Milan genoemd. Zijn zoon is in oktober duidelijk geweest over of hij een stap ziet zitten naar de Serie A. ''Milan is een droomclub voor mij. Ik ben opgegroeid met spelers als Ronaldo, Ronaldinho en Kaká. Uiteindelijk is het er niet van gekomen, maar het feit dat er verregaande interesse is, geeft je al het gevoel dat je belangrijk bent. Voor mij staat de deur naar Milaan uiteraard nog steeds open.''
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 687
Reg.: 6 juli 2007
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 19 december 2024 om 00:59:
Krijg je dat gezeik weer als z´n ouwe heer er zich mee gaat bemoeien.
Cha Ching, kassa, het enige wat belangrijk is...
Dit is wel een beetje triest voor zo´n goede speler dat zijn vader zich er zo openlijk mee bemoeit. Gezien zijn verleden als speler, zou zijn vader beter moeten weten.
Forumreacties: 148
Reg.: 3 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 december 2024 om 08:12:
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 19 december 2024 om 00:59:
Krijg je dat gezeik weer als z´n ouwe heer er zich mee gaat bemoeien.
Cha Ching, kassa, het enige wat belangrijk is...
Dit is wel een beetje triest voor zo´n goede speler dat zijn vader zich er zo openlijk mee bemoeit. Gezien zijn verleden als speler, zou zijn vader beter moeten weten.
Te Kloese is zo goed met zijn pa die moet gewoon zeggen effe dimmen.
Begrijpelijk wel dat ze blij zijn dat hij weer op de goede weg is en hij is ook zijn zaakwaarnemer maar dit leidt af weer voor Santi zelf. De clubs komen vanzelf als hij goed presteert is nog jong en hij is gelukkig bij de club zeggen ze zelf.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.968
Reg.: 11 januari 2008
Gimenez duidelijk: ''Ze hebben het uit de context gehaald''
Na David Hancko heeft ook Santiago Gimenez gereageerd op de berichtgeving van de afgelopen dagen. De vader van de spits van Feyenoord heeft uitspraken gedaan over zijn toekomst, maar die zijn uit hun context gehaald. Gimenez ontkent dat hij een vertrekwens heeft bij de Rotterdamse club.
Christian Gimenez heeft uitgelegd dat zijn zoon de ambitie heeft om de stap te maken naar een Europese topcompetitie, maar dat moet absoluut niet worden gezien als een wens om binnen enkele maanden te vertrekken. ''Als je het hele interview ziet, dan weet je dat hij dat niet zegt,'' vertelt Gimenez vrijdagmiddag in gesprek met ESPN. ''Ze hebben het uit de context gehaald.''
Gimenez heeft het enorm naar zijn zin bij Feyenoord, en dat heeft zijn vader juist proberen uit te leggen in Mexicaanse media. ''Hij zegt juist dat ik heel gelukkig ben bij Feyenoord, maar ook dat er natuurlijk altijd interessante clubs zijn. Ik weet niet wie dat heeft gedaan, maar ze hebben die woorden uit de context gehaald. Mijn plan is hier, omdat ik een contract heb. Daarna kan alles gebeuren. Dat weet ik niet precies; ik kan de toekomst niet voorspellen. Ik focus me op het heden.''
Het heden is de topper tegen PSV van aanstaande zondag. ''In dit soort wedstrijden heb je geen favoriet,'' blikt de spits vooruit op het duel in Eindhoven. ''Feyenoord is het niet en ook PSV niet. Er kan van alles gebeuren. Het zijn de twee beste teams van Nederland, dus het wordt een geweldige wedstrijd.'' Gimenez heeft de laatste vier wedstrijden drie keer gescoord tegen PSV. ''Mijn favoriete tegenstander? Het is de favoriete tegenstander van ons allemaal. Het is altijd een mooie wedstrijd om te spelen.''
Feyenoord Forum » Spelers » Santiago Gimenez