Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Geen eigen topic nog?

Heeft toch mooi minuten gemaakt in twee CL duels hij kan wel ballen hoor zou lekker zijn als hij zijn goals gaat maken.

Dit bericht is gewijzigd op 24 oktober 2024, 15:50:41.

+1/-0

Kan wel ballen hoor mooie goal netals woensdag.

+1/-0

Moussa kan echt wel lekker voetballen. Mooie bewegingen en komt vaak goed voorbij zijn tegenstander.

+1/-0

Leuke wedstrijd inderdaad. Al vraag ik me wel af of hij in staat is dit te doen tegen clubs waarin hij fysiek meer weerstand krijgt en de afstanden groter zijn. Maar hij lijkt z'n nut te hebben tegen clubs die in een laag blok spelen.

+1/-0

Toevallig kwam hij bij Vitesse terecht anders hadden ze hem nooit gehaald al hebben ze de andere Franstalige Lotomba en Nadje wel echt gescout.

+1/-0

Speelde weer erg sterk. Heerenveen kon hem vaak alleen temmen wanneer ze met 2/3 man op hem afkwamen. Enige kritiekpunt is dat hij vaker buitenom mag gaan en een goede voorzet mag geven...

+1/-0

Wat een speler lijkt dit te worden.
Als hij met zijn kwaliteiten ook functioneel kan spelen heb je echt een topspeler in mijn ogen.
Dan zie je ook eerst je eigen spelers een kans gunnen en niet de huurspelers want we weten allemaal dat hij op de bank zou zitten als Osman nog fit was.

+1/-0

Yep hij is al een grote meneer in Algerije Franse clubs hebben zitten slapen goudmijntje!

+1/-0

Had in de eerste helft echt niets in te brengen. Werd omver geblazen. Zal echt het krachthonk in moeten om meer 'body' te kweken. Als hij eenmaal de ruimtes vindt en 'los' komt, kan hij vervolgens wel overeind blijven. En heeft hij met zijn techniek en individuele actie meerwaarde.

Hij wordt steeds beter, dat is mooi om te zien!

+1/-0

Deze speler maakt een hele mooie ontwikkeling door en is bijna precies wat we zochten op de rechtsbuiten positie. Toen hij kwam dacht ik dat we een circusvoetballer hadden binnengehaald, maar hij toont nu aan dat zijn enorme surplus aan techniek ook effectief kan inzetten. Idealiter heeft hij nog iets meer snelheid in de diepte, maar hij is toch behoorlijk rap. Ook qua inhoud lijkt hij verbeterd.

De eerste helft was het extreem moeilijk voor hem, hij moest zijn acties veelal vanaf de eigen helft beginnen, maar dat deed hij behoorlijk bekwaam. Ook in die helft was hij al de meest gevaarlijke speler die het meest lef en creativiteit toonde. De tweede helft werd hij beloond voor z'n aanhoudende durf en creativiteit, fantastisch om te zien.

Overigens verrast hij me, ik dacht dat hij vooral nuttig zou zijn in kleine ruimtes tegen ploegen die zich ingraven. Maar hij laat het ook zien in de grote wedstrijden waarin de ruimtes groter zijn.

+1/-0

Hij moet echt sterker worden en sterker ‘staan’. Een verdediger zou meer moeite moeten doen om hem van de bal te zetten, dat oogt nu nog erg gemakkelijk. Hij hoeft geen bodybuilder te worden, maar gewoon meer massa en beter leren je lichaam in te zetten in duels. Dat kun je trainen.

Ik heb eerder weleens geopperd, dat zulke spelers best weleens gebaat zouden kunnen zijn bij judo. Niet de worpen en houdgrepen, maar het vastpakken en aan elkaar sjorren. En dan leren te blijven staan.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 14:15:

Hij moet echt sterker worden en sterker ‘staan’. Een verdediger zou meer moeite moeten doen om hem van de bal te zetten, dat oogt nu nog erg gemakkelijk. Hij hoeft geen bodybuilder te worden, maar gewoon meer massa en beter leren je lichaam in te zetten in duels. Dat kun je trainen.

Ik heb eerder weleens geopperd, dat zulke spelers best weleens gebaat zouden kunnen zijn bij judo. Niet de worpen en houdgrepen, maar het vastpakken en aan elkaar sjorren. En dan leren te blijven staan.

Dat waren toch niet echt de minpunten die ik vond en vind dat hij moest verbeteren.
iets sterker worden mag altijd maar vind niet dat hij het met zijn kwaliteiten echt nodig heeft.
Ik hoopte vooral dat hij meer inhoud kreeg en meehelpt aan de rechterkant ipv alleen je eigen ding doen.
Hij heeft ook de kwaliteit niet steeds in duels te komen dat hij zijn fysiek nodig heeft.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa