Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Een zomer maakt nog geen zwaluw. Laat hem zich lekker verder ontwikkelen en vooral met z'n voeten op de grond blijven staan. Aan dat zweverige gedoe met die bedragen doe ik voorlopig nog niet mee.
Eerst zien (rest van het seizoen), dan geloven.
Vooralsnog blij met hoe hij het tot nu toe oppakt!

+1/-0

Zit vandaag op de bank.hij heeft tot nu een zeer bescheiden carrière gehad dus denk dat hij bij Feyenoord echt op zijn plaats is heeft een paar Franse teamgenoten is ook prettig maarja als hij zo doorgaat in de CL kan het heel snel gaan geldt ook voor andere Feyenoorders als Paixao Timber Milambo etc..

+1/-0

Hij is duidelijk getergd omdat hij niet mocht beginnen, maar dat hij ook op links kan komen we nu ook achter. Priske ziet het wel aardig in mijn opinie.

+1/-0

Ik had mijn twijfels, maar die neemt die nu steeds meer weg en Slot heeft dit echt heel goed gezien vorig jaar door hem snel te halen. Nu hopen dat die nog constanter wordt, dan heb je echt goud in handen met hem.

+1/-0

Wonderbaarlijk hoe snel deze jongen beter word.
Op links weer hele andere kwaliteiten gezien.

+1/-0

https://www.feyenoordpings.nl/perez-dit-is-wel-een-heel-goed-alternatief-voor-brian-priske/?utm_term=free

grappig eigenlijk.
Pax is beter op rechts.al is hij nu wel in topvorm.
Osman beter op links
Moussa op beide.
Lijkt mij een 1+1.

En dat de spits veel beter gaan renderen dan ga je nog wel die 50 milj krijgen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Waar je mijns inziens een punt hebt is je nuance bij de fitheid van spelers. Een Sinisterra heeft bijvoorbeeld na een geweldige periode een zware knieblessure gekregen, en daarna was hij -ondanks z'n rendement- toch een wat mindere speler die in had geboet aan snelheid en explosiviteit. Een slag om de arm is daarbij terecht.

Dat vleugelspelers altijd alles of niets spelers zijn vind ik onterecht, dat punt mist onderbouwing. Juist vleugelspelers in de top laten zich met genoeg regelmaat zien. Spelers als Salah of Lamal kan je toch echt niet van spreken dat ze alles of niet spelers zijn, die zijn soms -bij wijze van- constanter dan een Hancko.

Ik zeg niet dat Hadj Moussa van dezelfde categorie is als bovengenoemde topaanvallers, maar hij heeft wel hele bijzondere kwaliteiten die je eigenlijk bijna nergens nog tegenkomt. Een vleugelaanvaller die explosief is, genoeg snelheid, creatief is in het spelmaken, scorend vermogen heeft en constant gevaarlijk met passeeracties; dat is een categorie complete vleugelaanvaller die overal gewild zal blijven.

Daarom vind ik 22 miljoen echt veel te weinig en ik zou bij zo'n bod in de winterstop weigeren als club. Nog een half jaar dit spel van Hadj Moussa en die transferwaarde zal vermoedelijk verdubbeld zijn. Daarnaast heeft hij zich met zijn rendement en dreiging dusdanig belangrijk getoond dat we er beter aan doen hem te behouden, zodat we weer in de top 2 eindigen. Hetgeen ook meer zal opleveren.

+1/-0

Valentijn noemde hem een echte ajax speler de arrogantie haha. Schijnt wel dat er contact tezijn geweest maar hét plaatje van Feyenoord was natuurlijk veel beter en hij bewijst het in de CL.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa