Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Speelde tegen RKC z'n slechtste wedstrijd tot nu toe, maar was wel weer beslissend. Z'n rendement is echt prima in orde, alleen tegen Fortuna had hij wat pech. Maar hij is by far onze beste aanvaller dit seizoen, dat had ik van te voren nooit verwacht.

+1/-0

Hij heeft heel veel potentie, maar moet ook soms het iets simpeler houden.
Het is niet altijd het moment van leuke trucjes.

Hij moet daarin een balans vinden, dan komt die er echt wel.

Hij heeft echt stappen gemaakt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 december 2024 om 23:31:

6 goals in zijn laatste 7 wedstrijden begint in korte tijd een fenomeen teworden.
Paixão Gimenez Hadje Moussa 2025 wordt hun jaar wat een aanval.

In mijn ogen als hij dit kan volhouden word dit echt een speler die een topspeler kan zijn voor een topteam in een top 5 competitie.

+1/-0

Ik weet niet wat deze jongen nu al kan opleveren, maar het is sowieso meer dan waar ik in mijn stoutste dromen rekening mee had durven houden. Ik beschouwde die 3.5M die te Kloese naar Eijsden overgemaakt heeft voorafgaand aan dit seizoen een beetje als verloren geld. Ik had er totaal geen vertrouwen in.

Als hij zo door blijft gaan, kan hij in beeld komen bij clubs die voor dergelijke spelers lachend 30M betalen. Ik bedoel; voor Minteh werd er door Brighton ook 35M neergelegd. Op basis van wat? -Een seizoen in de Kuip, waarin het de laatste maanden pas echt bij hem ging draaien.

Wanneer er een club bereid is om dergelijke bedragen neer te leggen, moet je er een hele grote strik omheen doen...

+1/-0

Wat een fenomeen, mijns inziens beter dan vleugelaanvallers als Minteh en Sinisterra. Misschien wel de beste aankoop van de laatste jaren, alle credits naar Slot dat hij deze naam naar voren schoof (maakt een hoop andere missers goed). Hadj Moussa laat het ook nog eens elke CL wedstrijd zien, op het hoogste podium. Bij Rijnmond zouden ze hem verkopen voor 22 miljoen als er een club zou komen (zie: https://www.fr-fans.nl/nieuws/69833/winterse-miljoenentransfer-ik-zeg-doenlink), ik zou zeker wachten want na dit jaar is hij absoluut de veertig miljoen voorbij. Dit is een betere speler dan iemand als Bakayoko die hoger wordt ingeschaald momenteel.

+1/-0

Ik houd toch een flinke slag om de arm.

Alles bij elkaar was een Sinisterra eigenlijk ook maar 1 seizoen echt goed, en Minteh vond ik vooral de eerste maanden bij Feyenoord erg wisselvallig.

Ik hoop echt dat Hadj Moussa dit niveau, spel en vooral rendement vasthoudt, maar ik weet het niet. Het blijft een soort alles-of-niets bij flankspelers, en hoeveel waarde heeft hij als het een paar wedstrijden achter elkaar niet lukt?

Deze jongen heeft toch ook ' een stempel', onterecht of niet. Kan hij de weelde blijven dragen?

Blijft hij fit? Ik hoorde vandaag iemand zeggen dat hij het type is wat je vroeger op het pleintje een doodschop wilde verkopen. Het is bijna wachten op de eerste verdediger die zijn geduld verliest, en de vraag is hoe/of hij een aanslag gaat overleven.

Ik denk dat wij in onze handjes mogen knijpen als hij dit niveau (en rendement) nog tot het einde van het seizoen vasthoudt. En misschien moet je dan wel het ijzer smeden als het heet is (of in de winterstop al), omdat de kans groter is dat het op een gegeven moment een periode minder wordt dan dat hij de komende 10 jaar zo het verschil blijft maken...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 12 december 2024 om 09:13:

Ik weet niet wat deze jongen nu al kan opleveren, maar het is sowieso meer dan waar ik in mijn stoutste dromen rekening mee had durven houden. Ik beschouwde die 3.5M die te Kloese naar Eijsden overgemaakt heeft voorafgaand aan dit seizoen een beetje als verloren geld. Ik had er totaal geen vertrouwen in.

Als hij zo door blijft gaan, kan hij in beeld komen bij clubs die voor dergelijke spelers lachend 30M betalen. Ik bedoel; voor Minteh werd er door Brighton ook 35M neergelegd. Op basis van wat? -Een seizoen in de Kuip, waarin het de laatste maanden pas echt bij hem ging draaien.

Wanneer er een club bereid is om dergelijke bedragen neer te leggen, moet je er een hele grote strik omheen doen...

Vind wel dat hij het hele jaar en volgend jaar moet laten zien maar als hij zo door gaat dat zou 30 mil wel echt weer doodzonde zijn.
Ik weet dat je geen Anthony bedragen er voor gaat krijgen maar mocht zijn potentie echt doorzetten dan zou hij het transferrecord toch moeten vermorzelen.
En dan ook nog met strik , lijkt als je niet erg vind als hij zou gaan?

En deze speler komt niet zo vaak in duels door zijn techniek, als echt iemand hem eruit wil trappen word het een 10 wedstrijden schorsing.
Daar zijn ze dan ook weer voorzichtig mee

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1244458/driessen-verwacht-bliksemvertrek-van-hadj-moussa.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal

Zie geen enkele reden om hem te verkopen en al helemaal niet omdat hij de spits in de weg zou zitten.
Uit vorm niet goed , in vorm niet goed...

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 december 2024 om 04:29:

Alleen verkopen als ze minstens 40/50 miljoen op tafel leggen lijkt me simpel anders hebben ze pech netals met Hancko, Gimenez. Feyenoord moet er financieel echt beter van worden.

Dat krijg je er ook wel over 2 jaar voor als hij op zelfde niv blijft als nu.
40 milj is toch geen bedrag om maar snel te verkopen?

+1/-0

Een zomer maakt nog geen zwaluw. Laat hem zich lekker verder ontwikkelen en vooral met z'n voeten op de grond blijven staan. Aan dat zweverige gedoe met die bedragen doe ik voorlopig nog niet mee.
Eerst zien (rest van het seizoen), dan geloven.
Vooralsnog blij met hoe hij het tot nu toe oppakt!

+1/-0

Ik had mijn twijfels, maar die neemt die nu steeds meer weg en Slot heeft dit echt heel goed gezien vorig jaar door hem snel te halen. Nu hopen dat die nog constanter wordt, dan heb je echt goud in handen met hem.

+1/-0

Wonderbaarlijk hoe snel deze jongen beter word.
Op links weer hele andere kwaliteiten gezien.

+1/-0

https://www.feyenoordpings.nl/perez-dit-is-wel-een-heel-goed-alternatief-voor-brian-priske/?utm_term=free

grappig eigenlijk.
Pax is beter op rechts.al is hij nu wel in topvorm.
Osman beter op links
Moussa op beide.
Lijkt mij een 1+1.

En dat de spits veel beter gaan renderen dan ga je nog wel die 50 milj krijgen.

+1/-0

Waar je mijns inziens een punt hebt is je nuance bij de fitheid van spelers. Een Sinisterra heeft bijvoorbeeld na een geweldige periode een zware knieblessure gekregen, en daarna was hij -ondanks z'n rendement- toch een wat mindere speler die in had geboet aan snelheid en explosiviteit. Een slag om de arm is daarbij terecht.

Dat vleugelspelers altijd alles of niets spelers zijn vind ik onterecht, dat punt mist onderbouwing. Juist vleugelspelers in de top laten zich met genoeg regelmaat zien. Spelers als Salah of Lamal kan je toch echt niet van spreken dat ze alles of niet spelers zijn, die zijn soms -bij wijze van- constanter dan een Hancko.

Ik zeg niet dat Hadj Moussa van dezelfde categorie is als bovengenoemde topaanvallers, maar hij heeft wel hele bijzondere kwaliteiten die je eigenlijk bijna nergens nog tegenkomt. Een vleugelaanvaller die explosief is, genoeg snelheid, creatief is in het spelmaken, scorend vermogen heeft en constant gevaarlijk met passeeracties; dat is een categorie complete vleugelaanvaller die overal gewild zal blijven.

Daarom vind ik 22 miljoen echt veel te weinig en ik zou bij zo'n bod in de winterstop weigeren als club. Nog een half jaar dit spel van Hadj Moussa en die transferwaarde zal vermoedelijk verdubbeld zijn. Daarnaast heeft hij zich met zijn rendement en dreiging dusdanig belangrijk getoond dat we er beter aan doen hem te behouden, zodat we weer in de top 2 eindigen. Hetgeen ook meer zal opleveren.

+1/-0

Zal de hele wereldtop nog steeds interesse hebben? :D

+1/-0

Knakkie schreef op 22 december 2024 om 16:06:

Goede kans van!
Mits hij zich wel verder ontwikkeld en dan zie ik hem toch heel graag nog een jaartje blijven voordat hij ´een klapper´ kan maken.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/12/feyenoord-transfernieuws-anis-hadj-moussa-van-feyenoord-begeerd-door-europese-clubslink

+1/-0

Sobat schreef op 26 december 2024 om 11:13:

Knakkie schreef op 22 december 2024 om 16:06:

Goede kans van!
Mits hij zich wel verder ontwikkeld en dan zie ik hem toch heel graag nog een jaartje blijven voordat hij ´een klapper´ kan maken.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/12/feyenoord-transfernieuws-anis-hadj-moussa-van-feyenoord-begeerd-door-europese-clubslink

Ach ja die zaakwaarnemers met dollartekens in hun ogen….
Ik zie het allemaal niet zo’n vaart lopen, hij loopt net twee maanden leuk te ballen. Grote clubs dat verhaaltje kennen we zo langzamerhand wel. Grote sommen geld dat is wat we willen zien.

+1/-0

https://www.fr12.nl/nieuws/hadj-moussa-wat-mezelf-betreft-heb-ik-een-beetje-een-gemengd-gevoel

Lijkt heel goed te zien wat hij moet verbeteren, dat zie je niet alleen met woorden maar ook met daden.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 27 december 2024 om 07:55:

10 miljoen las ik zou belachelijk zijn met het Liverpool van trainer Arne Slot, het Leicester City van oefenmeester Ruud van Nistelrooij én het Tottenham Hotspur van coach Ange Postecoglou heeft de Algerijn écht drie Premier League-teams achter zich aanzitten, dan zou algemeen directeur Dennis te Kloese wel gek zijn als hij niet véél hoger in de boom gaat zitten.

Beste is bordje niet te koop..
Dan weet je gelijk dat als je toch een bod doet je minimaal ver ver boven moet zitten.

Als deze speler zich nog verder ontwikkeld dan heb je echt een superster in wording.
Zo vaak zien we die niet bij Feyenoord.
Mag toch wel paar jaar van genieten hoop ik.

+1/-0

wehave schreef op 27 december 2024 om 12:25:

Beste is bordje niet te koop..
Dan weet je gelijk dat als je toch een bod doet je minimaal ver ver boven moet zitten.

Als deze speler zich nog verder ontwikkeld dan heb je echt een superster in wording.
Zo vaak zien we die niet bij Feyenoord.
Mag toch wel paar jaar van genieten hoop ik.

Helemaal mee eens! :ja

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa