Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
Ik zat juist net hetzelfde te bedenken. Wat filmpjes gezien van zijn Rode Ster Belgrado periode. Mijn mening is dat iedere Europese topclub een gewaardeerde top 16 kracht aan hem zou hebben. Inter, Atletico, PSG, Bayern, Liverpool? Ze zouden hem allemaal zeker kunnen gebruiken.
Bij Feyenoord is de passing van Hwang vooral gericht op het verleggen en versnellen van het spel. Bij Belgrado zag je dat hij een zeer verfijnde pass heeft om spelers vanuit de diepte vrij voor de keeper te zetten. Zo'n pass als van Timber op Paixao bij de 0-1 tegen Benfica. Aan de lopende band. En zijn visie en inzicht tijdens het spel. Zeer goed.
Hoe kan zo'n iemand tot zijn 25e in Canada e.d. hebben gebald en in zijn 2 seizoenen Europa alleen door Feyenoord, op het allerlaatste moment, te zijn opgemerkt?
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Wat een voltreffer, onbegrijpelijk dat hij niet eerder is opgepikt door een grotere club. Dat dacht ik eerder ook bij Aursnes, die ik minstens zo indrukwekkend vond spelen. Hopelijk kan de scouting meer van dit soort spelers vinden. Dit is precies het type ervaren speler dat wat toevoegt en andere spelers in het team beter laat spelen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 28 oktober 2024 om 21:28:
(...)Hoe kan zo'n iemand tot zijn 25e in Canada e.d. hebben gebald en in zijn 2 seizoenen Europa alleen door Feyenoord, op het allerlaatste moment, te zijn opgemerkt?
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 oktober 2024 om 11:32:
(...)Hoe kan zo'n iemand tot zijn 25e in Canada e.d. hebben gebald en in zijn 2 seizoenen Europa alleen door Feyenoord, op het allerlaatste moment, te zijn opgemerkt?
Inmiddels hebben de grote clubs en 'groups' alle competities ter wereld van enig niveau, wel in kaart gebracht. Ze tracken alles. Dat levert een gigantische berg data op.
Om te bepalen welke spelers 'interessant' zijn en gevolgd moeten worden, worden er kaders bepaald. Ik denk dat Hwang (en eerder ook Aursness) buiten deze kaders zijn gevallen op misschien 1 KPI, of een combinatie van meerdere die uiteindelijk met een berekening tot een bepaalde 'waardering' leiden. En daardoor onder de radar zijn gebleven.
Wellicht dat het te maken heeft met leeftijd van de speler, en daarmee de verwachting wat er qua ontwikkeling nog in het vast zit, in combinatie met het niveau waarop hij actief is. Maar dat is speculatie.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 oktober 2024 om 11:32:
Inmiddels hebben de grote clubs en 'groups' alle competities ter wereld van enig niveau, wel in kaart gebracht. Ze tracken alles. Dat levert een gigantische berg data op.
Om te bepalen welke spelers 'interessant' zijn en gevolgd moeten worden, worden er kaders bepaald. Ik denk dat Hwang (en eerder ook Aursness) buiten deze kaders zijn gevallen op misschien 1 KPI, of een combinatie van meerdere die uiteindelijk met een berekening tot een bepaalde 'waardering' leiden. En daardoor onder de radar zijn gebleven.
Wellicht dat het te maken heeft met leeftijd van de speler, en daarmee de verwachting wat er qua ontwikkeling nog in het vast zit, in combinatie met het niveau waarop hij actief is. Maar dat is speculatie.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
Als hij blijft presteren zoals hij nu doet, is elk restje twijfel weg. 3 seizoenen op rij (een van) de beste speler(s) van je elftal zijn met uitgebreide CL ervaring.
Als Hwang nog niet tot de best betaalde spelers van de selectie hoort, zou ik als ik Feyenoord was dat onmiddellijk verhogen en zijn contract verlengen. Deze jongen kan ondanks zijn leeftijd net zoveel opleveren als een Kökcü.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 29 oktober 2024 om 19:02:
Als hij blijft presteren zoals hij nu doet, is elk restje twijfel weg. 3 seizoenen op rij (een van) de beste speler(s) van je elftal zijn met uitgebreide CL ervaring.
Als Hwang nog niet tot de best betaalde spelers van de selectie hoort, zou ik als ik Feyenoord was dat onmiddellijk verhogen en zijn contract verlengen. Deze jongen kan ondanks zijn leeftijd net zoveel opleveren als een Kökcü.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 oktober 2024 om 21:04:
Volgens mij zou hij moeiteloos in de Premier League mee kunnen. Beste transfer van alle Nederlandse clubs deze zomer.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 november 2024 om 11:00:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 oktober 2024 om 21:04:
Volgens mij zou hij moeiteloos in de Premier League mee kunnen. Beste transfer van alle Nederlandse clubs deze zomer.
Zo zag je gister maar weer, dat dit ook niet helemaal zo is. Deze bewierookte speler voegt zeker wat toe aan het kwakkelende Feyenoord van dit moment, echter uitspraken als "beste aankoop vd Nederlandse velden" vind ik te voorbarig (ook snel gesteld na een paar potjes voetbal).
Was gister nergens...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 07 november 2024 om 19:51:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 november 2024 om 11:00:
Zo zag je gister maar weer, dat dit ook niet helemaal zo is. Deze bewierookte speler voegt zeker wat toe aan het kwakkelende Feyenoord van dit moment, echter uitspraken als "beste aankoop vd Nederlandse velden" vind ik te voorbarig (ook snel gesteld na een paar potjes voetbal).
Was gister nergens...
Wie wel dan?
Dat kan je die jongen toch niet aanrekenen. Tot dusver is hij by far echt wel de beste aankoop. Mocht hij ook wegvallen om wat voor reden dan ook, dan ben je helemaal in de aap gelogeerd.
Feyenoord Forum » Spelers » In-Beom Hwang