Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » In-Beom Hwang

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord presenteert In-beom Hwang

Feyenoord heeft met de gelouterde Koreaan Inbeom Hwang de gewenste versterking op het middenveld aangetrokken. De 27-jarige Hwang komt over van Servisch kampioen Crvena Zvezda en tekent in De Kuip een contract voor vier seizoenen tot medio 2028.

‘Ik ben heel erg blij om hier te zijn,’ vertelt Inbeom. ‘Mijn ploeggenoot in Servië Uroš Spajić heeft me al gezegd dat ik de juiste beslissing heb genomen om naar Feyenoord te gaan. Dit is de grootste club waar ik ooit voor heb gespeeld, een enorme club in Europa, dus ik hoop hier heel lang te blijven. Ik heb begrepen dat het stadion hier elke thuiswedstrijd vol zit, dus ik kijk er naar uit om me aan de supporters te kunnen laten zien.’

Hwang, die bekend staat als een zeer dienstbare speler die de teamgenoten om hem heen graag in stelling brengt, begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van Daejeon Hana Citizen, in zijn geboortestad Daejeon. Voor die club maakte hij in 2015 als 18-jarige zijn debuut en werd hij twee maanden later ook gelijk de jongste doelpuntenmaker in de geschiedenis.

Via Vancouver Whitecaps en Rubin Kazan kwam Hwang in 2022 terecht bij de Griekse topclub Olympiakos, waar hij aan het einde van zijn debuutseizoen werd verkozen tot een van de beste spelers van de Griekse competitie. Ook bij Crvena Zvezda, dat Hwang in september 2023 overnam van Olympiakos, groeide de 60-voudig Koreaans international uit tot een van de dragende krachten in het elftal. Na het prolongeren van de Servische landstitel en het winnen van de nationale beker - met een assist van Hwang op de beslissende treffer van oud-Feyenoorder Uroš Spajić - werd de veelzijdige Koreaanse middenvelder in Servië uitgeroepen tot beste speler van het afgelopen seizoen.

Hwang, die voorlopig nog niet speelgerechtigd is vanwege formaliteiten die moeten worden afgerond, gaat bij Feyenoord rugnummer 4 dragen.

 

+1/-0

[url]Feyenoord meldt maandag dat Hwang vanwege enkele formaliteiten voorlopig nog niet inzetbaar is. Wel is duidelijk dat de kersverse aanwinst in Rotterdam met rugnummer 4 gaat spelen.

Zal toch wel gewoon inzetbaar zijn aangezien we pas 14/09/2024 weer spelen..

 

+1/-0

5,5 miljoen prima prijs voor één ervaren middenvelder. Feyenoord voert verstandig financieel beleid geen gekke dingen.
Lotomba kost iets minder 5 miljoen.

 

+1/-0

Feyenoord Store in Seoul openen en als Ueda gaat presteren ook een in Tokyo. 😉

 

+1/-0

De man is 27. Heeft in Griekenland, Rusland, Zuid Korea en Rode Ster gespeeld. Nooit in een grote competitie.

Hij is redelijk vaak verhuurt wat ik ook altijd een minpuntje vind (als je goed genoeg bent op een bepaalde leeftijd wordt je niet verhuurt).

@marc je weet toch niet dat dit financieel goed handelen is, omdat we 5m uitgeven? Kees Kloot van de plaatselijke FC is ook voor 1m op te halen....

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

https://www.fr12.nl/nieuws/in-beom-hwang-nog-niet-inzetbaar-voor-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
;utm_campaign=Headliner.nl


Dit begint wel erg irritant te worden.
Duurt maanden voor spelers van Feyenoord een keer mogen spelen.
Is ene hele interland periode voorbij gekomen en mag nog steeds niet spelen.
Last minute dit soort spelers aantrekken ben je 2 maanden verder voor die een keer mag spelen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 september 2024 om 11:40:

https://www.fr12.nl/nieuws/in-beom-hwang-nog-niet-inzetbaar-voor-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
;utm_campaign=Headliner.nl


Dit begint wel erg irritant te worden.
Duurt maanden voor spelers van Feyenoord een keer mogen spelen.
Is ene hele interland periode voorbij gekomen en mag nog steeds niet spelen.
Last minute dit soort spelers aantrekken ben je 2 maanden verder voor die een keer mag spelen...



Het is de hele week een officiële feestweek in Seoul, alle officiële instanties zijn gesloten. De Nederlandse ambassade past zich daar uiteraard op aan :C

 

+1/-0

Dat krijg je als je last minute een speler haalt die een werkvergunning nodig heeft.

 

+1/-0

Aanwinst Hwang speelgerechtigd voor Feyenoord

Zomeraanwinst Inbeom Hwang is speelgerechtigd voor Feyenoord. Dat maakte de club maandagmiddag bekend op de officiële kanalen. De middenvelder is dus inzetbaar als Feyenoord het donderdag in de Champions League opneemt tegen Bayer Leverkusen.

Afgelopen weekend kon de 27-jarige Zuid-Koreaan nog niet spelen, omdat hij nog wachtte op zijn gecombineerde vergunning voor verblijf en arbeid. Maandag is deze afgegeven, wat betekent dat hij vanaf nu mag trainen en wedstrijden mag spelen. Donderdag maakt hij dus mogelijk al zijn debuut voor Feyenoord. De Rotterdammers trappen dan in De Kuip af om 18:45 uur.

Koreaanse aanwinst In-beom Hwang speelgerechtigd

In-beom Hwang is speelgerechtigd en kan aanstaande donderdag tegen Bayer Leverkusen zijn debuut maken voor Feyenoord. De autoriteiten hebben de 27-jarige Koreaan de hiervoor benodigde gecombineerde vergunning voor verblijf en arbeid afgegeven.

Hwang kwam afgelopen transferperiode over van de Servische kampioen Crvena Zvezda om het middenveld bij Feyenoord te versterken. In-beom Hwang staat voor vier seizoenen onder contract en zal bij Feyenoord rugnummer 4 dragen.

 

+1/-0

Eindelijk is een keer goed nieuws.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » In-Beom Hwang