Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 917
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Met het vertrek van Slot zullen er zeker veranderingen plaatsvinden binnen het team. Spelers zullen nu willen weten wie hun nieuwe coach zal zijn en of de speelstijl en strategie bij hen passen. Onder Slot wisten ze precies wat er van hen verwacht werd en wat hun rol was. Met zijn vertrek brengt dat echter ook twee extra risico's met zich mee:
1. Als er te lang gewacht wordt met het aanstellen van een nieuwe trainer, zullen veel spelers dat als te risicovol beschouwen en mogelijk elders gaan kijken naar nieuwe kansen.
2. Wanneer de nieuwe coach bekend is en de speelstijl niet aansluit bij een speler, kan dat ook leiden tot het overwegen van andere mogelijkheden buiten het huidige team.
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 29 april 2024 om 09:01:
Met het vertrek van Slot, verandert er in dit topic ook wel het een en ander. Spelers zullen willen weten wie er voor de groep komt te staan en of dat spel/ strategie hun ligt. Bij Slot wisten ze waar ze aan toe waren, wat er verwacht werd. Ik zie met het vertrek van Slot, daarom 2 extra risico's:
1. Als we lang wachten met het aanstellen van een nieuwe trainer, zullen veel spelers dat te riskant vinden en op zoek gaan naar iets anders
2. Als bekend is wie de trainer is en de manier van spelen past niet bij een speler, zal die ook op zoek gaan naar iets anders
Forumreacties: 202
Reg.: 3 september 2023
Ik verwacht dat elftal zal leeglopen en dat naast een nieuwe trainer, ook 5-7 nieuwe spelers gekocht moeten worden. Ik ben zelf niet zo goed in dat scouting gebeuren, dus laat mij graag verassen. Ik hoop wel dat er een trainer komt die dit kan neerzetten. Er zal in het begin namelijk behoorlijk wat gedaan moeten worden om het nieuwe elftal ingespeeld te krijgen.
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:31:
Ik verwacht dat elftal zal leeglopen en dat naast een nieuwe trainer, ook 5-7 nieuwe spelers gekocht moeten worden. Ik ben zelf niet zo goed in dat scouting gebeuren, dus laat mij graag verassen. Ik hoop wel dat er een trainer komt die dit kan neerzetten. Er zal in het begin namelijk behoorlijk wat gedaan moeten worden om het nieuwe elftal ingespeeld te krijgen.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 825
Reg.: 6 juli 2007
Forumreacties: 1.650
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 mei 2024 om 10:54:
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:31:
Ja ik vrees hier ook voor. Ben bang dat we enkele opbouwjaren tegemoet gaan. En we pas weer mee kunnen met een PSV over enkele jaren (mits het allemaal weer op zijn plek gaat vallen, zoals bij Slot).
Forumreacties: 3.586
Reg.: 26 mei 2004
Moet Feyenoord alles maar verkopen?
Ik zou echt beleid maken dat er maar 2 vaste kern waardes per seizoen weg mogen.
Wil je daarna nog een speler betaal je dubbel of meer.
Zie steeds berichten dat iedereen maar weggaat maar is nergens voor nodig.
En ook allemaal voor te lage bedragen.
Geertruida en Hancko begrijp ik , zitten er al wat langer en kunnen een volgende stap aan.
Een Timber bv zou ik gewoon behouden(speelt eigenlijk pas 1 jaar hier), Wieffer misschien ook wel, die speelt ook nog niet zo lang op niveau.
Bij andere clubs zie je veel minder dat ze maar moeten verkopen als een speler weg wilt.
Kijk bv naar Twente, houdt gewoon vast aan een speler en verder geen problemen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 06 mei 2024 om 18:11:
Ik zou echt beleid maken dat er maar 2 vaste kern waardes per seizoen weg mogen.
Geertruida en Hancko begrijp ik , zitten er al wat langer en kunnen een volgende stap aan.
Een Timber bv zou ik gewoon behouden(speelt eigenlijk pas 1 jaar hier), Wieffer misschien ook wel, die speelt ook nog niet zo lang op niveau.
Bij andere clubs zie je veel minder dat ze maar moeten verkopen als een speler weg wilt.
Niveau van de aankopen zal fors omhoog moeten als je ziet waar PSV op inzet en hoe zij het afgelopen jaar hebben gehandeld. Natuurlijk, er zit daar meer geld. Maar ik krijg ook de indruk dat ze creatiever zijn.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1198208/psv-gooit-transferbeleid-om-wat-niet-lukte-cole-palmer-huren-van-man-city.htmllink
Forumreacties: 3.586
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 07 mei 2024 om 10:13:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 06 mei 2024 om 18:11:
Idealiter wil je de dragende spelers behouden, maar ik denk dat verversing niet slecht hoeft uit te pakken en je hebt ook rekening te houden met spelers die de ambitie hebben om de stap te zetten (met een korte contractduur zoals Timber). Niemand is in principe onvervangbaar zoals we al vaker hebben gezien in onze clubgeschiedenis, maar dan is het van belang dat talenten kansen krijgen en er naar de scouting word geluisterd. En al helemaal niet onbelangrijk, de kwaliteit van de opvolger van Slot.
Ik zou vooral inzetten op het behouden van Wieffer, we hebben geen geschikte opvolger buiten Zechiël die herstellende is van een knieblessure. En Wieffer kan je inmiddels als een ervaren kracht zien in de as van ons elftal die als leider de lijnen kan uitzetten. Timber, vond ik dit jaar onze beste speler met Hancko, maar die is mijns inziens makkelijker te vervangen dan Wieffer met spelers als Milambo en t'Zand.
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 07 mei 2024 om 10:42:
Niveau van de aankopen zal fors omhoog moeten als je ziet waar PSV op inzet en hoe zij het afgelopen jaar hebben gehandeld. Natuurlijk, er zit daar meer geld. Maar ik krijg ook de indruk dat ze creatiever zijn.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1198208/psv-gooit-transferbeleid-om-wat-niet-lukte-cole-palmer-huren-van-man-city.htmllink
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 07 mei 2024 om 10:42:
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.178
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 mei 2024 om 15:10:
Niet alles wat PSV doet op transfergebied verandert in goud, kom op zeg.
Afgelopen zomer hebben ze één geweldige aankoop gedaan die 'het ontbrekende puzzelstukje' bleek te zijn. De rest voetbalde al in Eindhoven, en Bosz heeft die aan het voetballen gekregen.
Er is voor 4 spelers 50M betaald, en er zijn drie spelers gehuurd. Van deze 7 spelers, waren er 3/4 voltreffers: Schouten (12M), Dest (huur) en Tilmann (huur). En Pepi heeft het als back-up heel goed gedaan, maar was dat 11M waard?
Die 15M voor Lozano heeft zich totaal niet terugbetaald, gewone een slechte aankoop. Bella-Kotchap (weliswaar 'slechts' gehuurd, voor 2M) is een jaar lang geblesseerd geweest. En Noa Lang heeft voor 12.5M meer op de behandeltafel gelegen en zich als een klein kind gedragen, dan dat hij gevoetbald heeft.
Nee hoor, ik vind de uiteindelijk 'score' niet geweldig van Brands en Stewart. John de Jong (die door de RvC een mes in de rug gestoken is, omdat Brands uit angst voor z'n eigen hachje hem geen dekking gaf) heeft met het aantrekken van Veerman, Luuk de Jong, Bakayoko en Saibari 'in zijn tijd' ook wel een aardige stempel gehad.
Ik moet nog maar zien dat Stewart met Schouten niet gewoon één toevalstreffer heeft gehad, en dat hij komende zomer net zo succesvol zal blijken op de transfermarkt...
Dat ze afgelopen zomer 'hoger' inzette klopt, maar dat kón Feyenoord toen (nog) niet. De club is eerder ook in de markt geweest voor Schouten, Veerman, Pepi en zelfs Lang. Alleen die laatste wilde niet, de anderen hadden bij Feyenoord gevoetbald als de club dezelfde bedragen had kunnen betalen als PSV. Ik vind dat geen kwaliteit, dat zijn de kaders waarbinnen de kwaliteiten kunnen excelleren.
Er is voor 4 spelers 50M betaald, en er zijn drie spelers gehuurd. Van deze 7 spelers, waren er 3/4 voltreffers: Schouten (12M), Dest (huur) en Tilmann (huur). En Pepi heeft het als back-up heel goed gedaan, maar was dat 11M waard?
Die 15M voor Lozano heeft zich totaal niet terugbetaald, gewone een slechte aankoop. Bella-Kotchap (weliswaar 'slechts' gehuurd, voor 2M) is een jaar lang geblesseerd geweest. En Noa Lang heeft voor 12.5M meer op de behandeltafel gelegen en zich als een klein kind gedragen, dan dat hij gevoetbald heeft.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Niet alles wat PSV doet op transfergebied verandert in goud, kom op zeg.
Afgelopen zomer hebben ze één geweldige aankoop gedaan die 'het ontbrekende puzzelstukje' bleek te zijn. De rest voetbalde al in Eindhoven, en Bosz heeft die aan het voetballen gekregen.
Nee hoor, ik vind de uiteindelijk 'score' niet geweldig van Brands en Stewart. John de Jong (die door de RvC een mes in de rug gestoken is, omdat Brands uit angst voor z'n eigen hachje hem geen dekking gaf) heeft met het aantrekken van Veerman, Luuk de Jong, Bakayoko en Saibari 'in zijn tijd' ook wel een aardige stempel gehad.
Ik moet nog maar zien dat Stewart met Schouten niet gewoon één toevalstreffer heeft gehad, en dat hij komende zomer net zo succesvol zal blijken op de transfermarkt...
Dat ze afgelopen zomer 'hoger' inzette klopt, maar dat kón Feyenoord toen (nog) niet. De club is eerder ook in de markt geweest voor Schouten, Veerman, Pepi en zelfs Lang. Alleen die laatste wilde niet, de anderen hadden bij Feyenoord gevoetbald als de club dezelfde bedragen had kunnen betalen als PSV. Ik vind dat geen kwaliteit, dat zijn de kaders waarbinnen de kwaliteiten kunnen excelleren.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord