Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 26 april 2024 om 10:28:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 08:44:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 00:06:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:
Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.
Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.
Slot wil dolgraag naar Liverpool, Feyenoord gaat dit niet laten klappen voor hem. Het is altijd erg ongunstig als de trainer zelf aangeeft de overstap heel graag te willen maken. Dat maakt de onderhandelingen voor Liverpool een stuk gemakkelijker.
Ik denk dat ze rond de 10-12 miljoen zullen uitkomen, hooguit.
Nou dat weet ik zo net nog niet. Effe een belletje naar Streuer hoe hij dit soort zaken aanpakt
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 10:33:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 00:06:
Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.
Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.
Slot wil dolgraag naar Liverpool, Feyenoord gaat dit niet laten klappen voor hem. Het is altijd erg ongunstig als de trainer zelf aangeeft de overstap heel graag te willen maken. Dat maakt de onderhandelingen voor Liverpool een stuk gemakkelijker.
Nou dat weet ik zo net nog niet. Effe een belletje naar Streuer hoe hij dit soort zaken aanpakt
Ik zou sowieso naar Streuer bellen, maar dan om hem als TD vast te leggen. Kan DtK zich richten op zijn eigen taken. De constructie bestond alleen maar vanwege zijn relatie tot Slot. Dat argument gaat straks niet meer op dus als DtK destijds geen drogreden heeft gegeven, gaat hij nu een TD aanstellen. Dan is Streuer de beste die je kan halen. Zerrouki voor 8 miljoen verkopen is waarlijk een prestatie.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 11:09:
Het is voor je onderhandelingspositie niet handig als je trainer zelf al aangeeft ontzettend graag naar de club te willen. Als Liverpool zegt: wij betalen 12m en niet meer, geloof niet dat Feyenoord dan zegt: ok, dan laat maar..Arne je mag niet gaan.
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 11:31:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 11:09:
Het is voor je onderhandelingspositie niet handig als je trainer zelf al aangeeft ontzettend graag naar de club te willen. Als Liverpool zegt: wij betalen 12m en niet meer, geloof niet dat Feyenoord dan zegt: ok, dan laat maar..Arne je mag niet gaan.
Als het bedrag ver beneden is wat je wil hebben zeg je ook niet: ok Arne, ga maar wat kan ons het verder schelen. De man verdient hier een vorstelijk salaris in ruil waarvoor hij de clausule heeft laten schrappen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik ben het volledig eens met Valentijn Driessen
Driessen adviseert Feyenoord: 'Niemand hoeft medelijden te hebben met Slot'
Valentijn Driessen vindt dat Feyenoord zich hard moet opstellen in de onderhandelingen met Liverpool over Arne Slot. The Reds hebben verregaande interesse in de oefenmeester en hopen snel tot een akkoord te komen.
'Laat me gaan. Indirect riep Slot de Feyenoord-leiding daartoe op zondagavond, de dag voordat de interesse van Liverpool zogenaamd toevallig uitlekte', begint Driessen zijn column in De Telegraaf. De journalist doelt op de woorden van Slot na de gewonnen bekerfinale tegen NEC: "Als ik een hele mooie kans zie, schat ik zo in dat er op basis van wat ik gepresteerd heb er wel een akkoord zal komen." Driessen denkt dat de oefenmeester zich bewust zo uitspreekt. 'Toeval en toevallig komen evenwel niet voor in het woordenboek van controlfreak Slot.'
In de zomer van 2023 was Tottenham Hotspur zelfs mondeling akkoord met Slot, maar de oefenmeester besloot toch bij Feyenoord te blijven en een verbeterd contract te tekenen. 'Met een stevige opwaardering groeide het miljoenensalaris van Slot met de contractverlenging tot medio 2026 tot Premier League-proporties', aldus Driessen. 'Vandaar heeft de leiding van Feyenoord het volste recht, zelfs de plicht naar de club en achterban toe om het onderste uit de kan te halen voor Slot. En eveneens voor alle stafleden die hij wil meenemen naar Liverpool, zoals assistent Sipke Hulshoff.'
Drie jaar geleden maakte Erik ten Hag eveneens de overstap naar de Premier League. Dat is mooi voor het Nederlandse voetbal volgens Driessen, maar Feyenoord mag hier niet onder gaan lijden. 'Sterker, in het belang van het Nederlandse voetbal moet het kapitaalsterke Liverpool over de brug komen om Feyenoord zodanig te compenseren dat de club niet ten onder gaat aan de erfenis van Slot', schrijft de columnist. 'De geboden 7 miljoen euro plus 2 miljoen euro bonussen is een lachertje en belooft dat een hard onderhandelingsproces zich aandient. Als dat betekent dat Slot voorlopig in de wachtkamer moet plaatsnemen, dan is mauwen niet op zijn plaats. Niemand hoeft medelijden te hebben met de Feyenoord-trainer. Met z’n volle verstand tekende hij een verlengde, sterk verbeterde verbintenis zonder transferclausule.'
Forumreacties: 141
Reg.: 3 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 09:55:
Ik zou hem overigens alleen laten gaan als er heel veel meer geld op tafel komt. Tenminste het record van Nagelsmann verbreken en zelfs dat is een fractie van het bedrag dat hij voor de club zal verdienen in het komende jaar.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
@parena, natuurlijk mag je dit zo vinden. Ik zie het meer als er een vervanger voor Slot moet komen en er voldoende uit de onderhandelingen gehaald is om een hoog gekwalificeerde trainer voor terug te halen, het een gerust beeld geeft met het oog op morgen.
open/sluit de onderstaande quote:parena schreef op 26 april 2024 om 14:04:
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 09:55:
Ik zou hem overigens alleen laten gaan als er heel veel meer geld op tafel komt. Tenminste het record van Nagelsmann verbreken en zelfs dat is een fractie van het bedrag dat hij voor de club zal verdienen in het komende jaar.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 18:28:
Engelse media gaan er nu wel vanuit dat het 15 miljoen wordt inclusief Hulshoff en Peeters. In principe kan Feyenoord alles vragen maar uit de woorden van Slot blijkt dat Feyenoord welwillend is na 3 succesvolle seizoenen dat lijkt me fair en het zou 1 vd duurste trainer transfers ooit zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 26 april 2024 om 21:37:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 18:28:
Engelse media gaan er nu wel vanuit dat het 15 miljoen wordt inclusief Hulshoff en Peeters. In principe kan Feyenoord alles vragen maar uit de woorden van Slot blijkt dat Feyenoord welwillend is na 3 succesvolle seizoenen dat lijkt me fair en het zou 1 vd duurste trainer transfers ooit zijn.
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-akkoord-met-liverpool-slot-vertrekt-voor-miljoenbedraglink
https://1908.nl/artikelen/slot-and-liverpool-its-happeninglink
Het juiste bedrag wordt niet vermeld, maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 21:39:
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 26 april 2024 om 21:37:
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-akkoord-met-liverpool-slot-vertrekt-voor-miljoenbedraglink
https://1908.nl/artikelen/slot-and-liverpool-its-happeninglink
Het juiste bedrag wordt niet vermeld, maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
Alsof je vrouw je verlaat voor George Clooney.
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 23:07:
De Slotfase zit er bijna op kameraden. En wij waren erbij.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot