Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15

Te Kloese had eerder al laten doorschemeren dat hij niet veel verwachte van deze transfer window, vd Belt, Mijnans zijn mischien leuke spelers maar vraag me af of zij Feyenoord beter zouden maken.
Slot wou graag een nederlandse speler en die heeft hij gekregen met Kasanwirjo. Zerrouki is wel jammer natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 19:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 19:38:

Er is nog een paar maanden tegaan er moet snel een grote hoofdsponsor komen waarschijnlijk lukt het nu niet met Van Dijk. Te Kloese heeft natuurlijk wel de steun van de RVC.



Lijkt wel een soort coup van Te Kloese en Van Bodegom.



Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 februari 2023, 00:36:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.



Zit alleen de financieel directeur er nog en volgens mij moet dat ook een manager worden. Dan krijg je een CEO met daaronder enkele managementfuncties zoals technische, algemene en financiële zaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.



Zit alleen de financieel directeur er nog en volgens mij moet dat ook een manager worden. Dan krijg je een CEO met daaronder enkele managementfuncties zoals technische, algemene en financiële zaken.



Dat is inderdaad de structuur die ze bij Feyenoord voor ogen hebben. Een persoon die richting/met de RvC communiceert en door hen wordt aangesteld. Ze hoeven voor de benoeming van de management-laag onder Te Kloese zeker nog wel over diens schouder meekijken, maar de tijd van meerdere statutaire directie leden is voorbij.

Wat helemaal niet hoeft te betekenen dat je aan kwaliteit gaat inboeten natuurlijk. De bevoegdheden zijn alleen anders en duidelijk; alles loopt via Te Kloese.

Prima!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.



Zit alleen de financieel directeur er nog en volgens mij moet dat ook een manager worden. Dan krijg je een CEO met daaronder enkele managementfuncties zoals technische, algemene en financiële zaken.



Dat is inderdaad de structuur die ze bij Feyenoord voor ogen hebben. Een persoon die richting/met de RvC communiceert en door hen wordt aangesteld. Ze hoeven voor de benoeming van de management-laag onder Te Kloese zeker nog wel over diens schouder meekijken, maar de tijd van meerdere statutaire directie leden is voorbij.

Wat helemaal niet hoeft te betekenen dat je aan kwaliteit gaat inboeten natuurlijk. De bevoegdheden zijn alleen anders en duidelijk; alles loopt via Te Kloese.

Prima!



Is voor een voetbal club mischien apart maar gebruikelijk bij een groot bedrijf. 1 Kapitein op het schip lijkt me beter als vier directeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 21:35:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.



Zit alleen de financieel directeur er nog en volgens mij moet dat ook een manager worden. Dan krijg je een CEO met daaronder enkele managementfuncties zoals technische, algemene en financiële zaken.



Dat is inderdaad de structuur die ze bij Feyenoord voor ogen hebben. Een persoon die richting/met de RvC communiceert en door hen wordt aangesteld. Ze hoeven voor de benoeming van de management-laag onder Te Kloese zeker nog wel over diens schouder meekijken, maar de tijd van meerdere statutaire directie leden is voorbij.

Wat helemaal niet hoeft te betekenen dat je aan kwaliteit gaat inboeten natuurlijk. De bevoegdheden zijn alleen anders en duidelijk; alles loopt via Te Kloese.

Prima!



Is voor een voetbal club mischien apart maar gebruikelijk bij een groot bedrijf. 1 Kapitein op het schip lijkt me beter als vier directeuren.


Toch lijkt het me voor de club van groot belang als de Stico wordt opgeheven, omdat ze als een blok aan het been voor de ontwikkeling van Feyenoord aan het opereren zijn. Die kan je dan missen als kiespijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2023 om 23:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 21:35:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 februari 2023 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2023 om 00:26:

(...)Te Kloese is half Noord-Amerikaans geworden dat zie je wel in zijn manier van handelen. Zakelijk gezien beetje Musk, Trump lol. Van Dijk heeft zelf wel netjes aangegeven dat er een verschil van inzicht is maar hij moest er gewoon uit natuurlijk.



Toen het vertrek van Arnesen werd besproken in de Dickvoormekaar-podcast, gaf Martijn Krabbendam al aan te verwachten dat van Dijk de volgende zou zijn.

Je kan van Krabbendam veel vinden, maar hij hoort veel en zijn verwachtingen zullen ergens op gebaseerd zijn.



Zit alleen de financieel directeur er nog en volgens mij moet dat ook een manager worden. Dan krijg je een CEO met daaronder enkele managementfuncties zoals technische, algemene en financiële zaken.



Dat is inderdaad de structuur die ze bij Feyenoord voor ogen hebben. Een persoon die richting/met de RvC communiceert en door hen wordt aangesteld. Ze hoeven voor de benoeming van de management-laag onder Te Kloese zeker nog wel over diens schouder meekijken, maar de tijd van meerdere statutaire directie leden is voorbij.

Wat helemaal niet hoeft te betekenen dat je aan kwaliteit gaat inboeten natuurlijk. De bevoegdheden zijn alleen anders en duidelijk; alles loopt via Te Kloese.

Prima!



Is voor een voetbal club mischien apart maar gebruikelijk bij een groot bedrijf. 1 Kapitein op het schip lijkt me beter als vier directeuren.


Toch lijkt het me voor de club van groot belang als de Stico wordt opgeheven, omdat ze als een blok aan het been voor de ontwikkeling van Feyenoord aan het opereren zijn. Die kan je dan missen als kiespijn.



De StiCo moet inderdaad zo snel mogelijk verdwijnen. Het idee dat een dergelijk orgaan noodzakelijk is, is vanuit angst geboren. De vrees dat een (buitenlandse) overname zou kunnen leiden tot veranderingen die ingaan tegen het basis-DNA van Feyenoord (verandering speeltijd, clubkleuren, etc.) en via een StiCo gewaarborgd kunnen blijven; is mijn inziens overbodig. Een investeerder kijkt naar de waardevolste ‘assets’ van een club, en bij Feyenoord zijn die verankerd in de speelstad, de clubkleuren, etc. Die gaat dat echt niet overboord gooien, en je kunt ze op een andere wijze ‘borgen’. Daar hoeft geen raad van plucheplakkers die erop voor laten staan iets te vertellen hebben binnen de club, voor in leven te worden gehouden.

En als we dan toch bezig zijn, de VvF moeten ook uitgekocht worden. Teveel mensen hebben daar een belang in, en zodoende zeggenschap over beleid in de club. Er is geen investeerder die tientallen miljoenen in de club gaat stoppen, als er nog figuren lopen die zijn plannen kunnen dwarsbomen omdat ze ooit enkele miljoenen aan lening hebben omgezet in aandelen toen de club aan de afgrond stond.

De VvF hebben hun rol gehad, en daar moeten we dankbaar voor zijn. Ze houden de volgende stap in de ontwikkeling van de club op dit moment alleen maar tegen.

 

+1/-0

Hoeveel zou de club waard zijn?

De selectie van Feyenoord heeft een totale waarde van 148,70 miljoen euro las ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mexicaanse bond denkt aan terugkeer Te Kloese
21.50,
Vandaag

Dennis te Kloese kan rekenen op belangstelling van zijn oude werkgever. De Mexicaanse voetbalbond wil de algemeen directeur van Feyenoord verleiden tot een terugkeer.
Te Kloese werkte van 2011 tot 2018 in verschillende functies bij de Mexicaanse bond, voor hij naar LA Galaxy vertrok. Na drie jaar in de Verenigde Staten stapte de Nederlander over naar Feyenoord, waar hij werd benoemd tot algemeen directeur.

Bij de koploper van de Eredivisie heeft Te Kloese het naar zijn zin. Bronnen melden echter dat de Mexicaanse bond de directeur terug wil halen.
In Mexico staat de 48-jarige Nederlander er namelijk nog altijd goed op, ook bij de spelers. Verdediger Carlos Salcedo deed vrijdag nog publiekelijk een beroep op het netwerk van Te Kloese.
Hij gaf in gesprek met Record aan te hopen dat de Mexicaanse bond Te Kloese gaat contacten om goede oefentegenstanders te vinden. Mexico speelt als gastland van het WK 2026 immers geen kwalificatiereeks.




Wrs loze geruchten en/ of losse flodders. Maar toch moet dit voor de RvC een trigger zijn om de dagelijkse leiding van de club zsm uit te breiden met een technisch manager en een commerciël directeur. Het kan toch niet zo zijn dat als Te Kloese om wat voor redenen ook wel graag terug wil naar México wij opeens met een stuurloos schip zitten zonder dagelijkse leiding.
Het blijkt nu maar weer dat het uitblijven van een TD of TM veel te lang duurt met de transferperiode weer in aantocht die voor Feyenoord belangrijker dan ooit gaat worden. Op financieel gebied is het al te laat met het mislopen van een grote hoofdsponsor.

 

+1/-0

Hij gaat toch na amper twee jaar z’n boeltje weer pakken en weer teruggaan? Hij heeft schoolgaande kinderen, ik kan me niet voorstellen dat hij thuis de handjes op elkaar krijgt als hij ze vertelt dat ze weer terug verkassen…

 

+1/-0

Had wel gelezen dat Te Kloese in aanloop naar het WK 26 mischien gaat helpen om sterke tegenstanders te vinden voor het Mexicaanse team omdat hij veel contacten heeft in Europa. Dat kan hij er ook nog wel bijdoen lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 29 april 2023 om 12:49:

Hij gaat toch na amper twee jaar z’n boeltje weer pakken en weer teruggaan? Hij heeft schoolgaande kinderen, ik kan me niet voorstellen dat hij thuis de handjes op elkaar krijgt als hij ze vertelt dat ze weer terug verkassen…


Misschien wel bij z'n Mexicaanse vrouw?

Al lijkt het mij ook wat snel, zeker met schoolgaande kinderen inderdaad.

 

+1/-0

Hij heeft 7 jaar daar in verschillende functies gewerkt heeft daar een groot netwerk en onderhoudt nog steeds nauwe contacten, maar om zich daar weer tevestigen lijkt me niet wss. Dat hij vanuit Europa iets voor hun doet kan ik me wel voorstellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 april 2023 om 13:06:

Misschien wel bij z'n Mexicaanse vrouw?

Al lijkt het mij ook wat snel, zeker met schoolgaande kinderen inderdaad.



Ik wist niet dat z'n vrouw een Mexicaanse was. Dat verandert de zaak in die zin dat zij waarschijnlijk liever dichter bij haar familie woont. (En Te Kloese juist niet... :B )

Maar los daarvan, rationeel gezien hebben schoolgaande kinderen in Nederland het beter dan in Mexico. Nu zal Te Kloese zijn kroost naar de allerbeste (internationale) scholen kunnen sturen in Mexico, maar toch.

Feyenoord zou (als dit écht gaat spelen) met Te Kloese een deal kunnen maken dat hij de Mexicaanse bond vanuit Nederland 'helpt' met dat vinden van goede tegenstanders. Maar dat hij in dienst blijft bij de club. Dan zal de club echter ook haast moeten maken met het vinden van een Commercieel- en Technisch Manager om Te Kloese te ontzien. En anders náást hem een assisterende manager neerzetten die hem ondersteunt en ontlast. En die hem wellicht op de langere termijn kan opvolgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 mei 2023 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 april 2023 om 13:06:

Misschien wel bij z'n Mexicaanse vrouw?

Al lijkt het mij ook wat snel, zeker met schoolgaande kinderen inderdaad.



Ik wist niet dat z'n vrouw een Mexicaanse was. Dat verandert de zaak in die zin dat zij waarschijnlijk liever dichter bij haar familie woont. (En Te Kloese juist niet... :B )

Maar los daarvan, rationeel gezien hebben schoolgaande kinderen in Nederland het beter dan in Mexico. Nu zal Te Kloese zijn kroost naar de allerbeste (internationale) scholen kunnen sturen in Mexico, maar toch.

Feyenoord zou (als dit écht gaat spelen) met Te Kloese een deal kunnen maken dat hij de Mexicaanse bond vanuit Nederland 'helpt' met dat vinden van goede tegenstanders. Maar dat hij in dienst blijft bij de club. Dan zal de club echter ook haast moeten maken met het vinden van een Commercieel- en Technisch Manager om Te Kloese te ontzien. En anders náást hem een assisterende manager neerzetten die hem ondersteunt en ontlast. En die hem wellicht op de langere termijn kan opvolgen.



Na Moederdag geeft Te Kloese uitsluitsel :B

 

+1/-0

Te Kloese ziet Feyenoord als erekwestie; vertrek niet aan de orde
8 mei 2023 22:41

Afgelopen week kwamen er geruchten naar buiten dat de Mexicaanse bond weer aan Dennis te Kloese zou denken. Hij stond eerder tussen 2014 en 2018 als algemeen directeur aan het roer bij de Federación Mexicana de Fútbol Asociación.

Te Kloese lijkt echter gewoon bij Feyenoord te blijven. In een eerder gesprek met deze site geeft Te Kloese aan zijn job bij Feyenoord als een erekwestie te zien, waardoor een vertrek niet aan de orde zou zijn.

De algemeen directeur van Feyenoord is sinds januari 2022 in Rotterdamse dienst. Na twintig jaar in het buitenland werkzaam te zijn geweest is Te Kloese in Nederland herenigd met zijn ouders en broer.

 

+1/-0

Jorien is ook weer vaker gezien bij de club, ik speculeer dat Dennis daar ook een rol in speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 mei 2023 om 13:32:

Jorien is ook weer vaker gezien bij de club, ik speculeer dat Dennis daar ook een rol in speelt.



Als dat zo is, dan maakt Te Kloese daarmee geen vrienden in bepaalde geledingen en 'colonnes' binnen de club. Het zijn de figuren die op dit moment de (door)-ontwikkeling van de club in zekere zin frustreren (zoals van Den Herik dat ook ooit deed, in zekere zin. Alleen jammer dat het daarna van kwaad tot erger ging), als dat écht gaat botsen en Te Kloese zijn positie is sterk genoeg; is dat in het voordeel van Feyenoord.

Een deel van Het Legioen waardeert het wél, ik heb van verschillende kanten foto's gekregen afgelopen zondag van maten die wel op Woudestein waren en met hem op de foto zijn gegaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese