Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 augustus 2022 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 augustus 2022 om 15:24:

(…)Momenteel vind ik het zorgwekkend hoe DtK de komst van Zerrouki er doorheen lijkt te drukken tegen een veel te hoog transferbedrag.



Is het te Kloese die de komst van Zerrouki er doorheen drukt?! Ik kan me dat niet voorstellen. Ik denk eerder dat het Slot is die perse een ‘nummer 6’ wil die er direct staat als Aursnes vertrekt, en daarvoor uitgekomen is bij Zerrouki. Kent de Nederlandse competitie en heeft het goed gedaan afgelopen jaar.

Ik denk dat Slot zo onderhand vind dat hij wel genoeg posities moet op/invullen met spelers die helemaal nieuw zijn en zich de manier van spelen nog helemaal eigen moeten maken.

Ik denk juist dat een Te Kloese bereid is erover te onderhandelen met Twente maar Zerrouki niet ten koste van alles wil hebben.

En Feyenoord zou gek zijn als het meer betaald dan 5M voor deze speler.



Op 1908.nl:


open/sluit de onderstaande quote:

FTM
3 augustus 2022 11:10
As it stands 70% Zerrouki, 30% Mannsverk. DtK wil Zerrouki heel graag..



En hij zei iets soortgelijks op twitter.

Aangezien FTM het beste ingevoerd is van alle "watchers" geloof ik dit wel. Hij schreef ook dat DtK en Zerrouki dezelfde zaakwaarnemer hebben.

Zou me overigens ook niet verbazen als Slot positief staat tegenover Zerrouki, gezien het een Nederlandstalige speler is met iets meer ervaring dan Mannsverk. Al vind ik het persoonlijk een kul argument, gezien de internationale selectie zal de voertaal gewoon Engels moeten zijn. En als Slot ooit een stap naar het buitenland wilt zetten dan is dit voor hem gelijk een goede leerschool wat betreft het overbrengen van zijn ideeën in een andere taal.

Met dat laatste dikgedrukte ben ik het volledig eens. Zulke bedragen moet je alleen bieden voor exceptionele talenten met veel doorgroeipotentie en restwaarde. Dat heeft Zerrouki niet. Kan een nuttige speler worden, maar hij zal een achteruitgang zijn tov Aursnes.

 

+1/-0

Zerrouki en Mannsverk beide halen.

 

+1/-0

Dit lijkt een soort FM transfer te worden. Feyenoord toont interesse, Zerrouki wil graag en Twente werkt niet mee, Zerrouki wordt boos, Twente komt alsnog over de brug en ontvangt een lager bedrag dan ze willen. Ik denk aan 6-7 miljoen uiteindelijk. Ik heb liever iemand anders maar goed. Algerijns international zegt mij niet zoveel. Dat was hij al toen hij bij Jong Twente in de 3e divisie speelde. Amateurniveau dus. En daar speelde hij op zn 22e nog. Dus Timber is op zijn leeftijd al verder. En dus kan Twente nooit dat bedrag vragen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 augustus 2022 om 10:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 augustus 2022 om 10:34:

Valt wel op dat de aankopen sneller gaan dan ooit en dat de verkopen beter zijn dan ooit. Is het toeval dat alles op gang is gekomen toen Arnesen ziek is geworden?



Laten we dit even in perspectief plaatsen. Het is Arnesen die ervoor gezorgd heeft dat veel van die jongens die nu voor grote bedragen verkocht worden langdurige contracten bij Feyenoord hebben. Hij heeft er een hoop op tijd verlengt en ook een aantal zeer goede aankopen gedaan. Geertruida en Kökcü zijn de volgende die goed verkocht gaan worden en ook langdurige contracten hebben.

Te Kloese loopt er nu de sier mee maar het is maar de vraag of hij ze ook bij Feyenoord had kunnen houden. Ten kloese verlegt nu de focus naar de zuid en noord amerikaanse spelersmarkt waar hij de meeste contacten heeft. Over een paar jaar kan ten kloese pas krediet krijgen als wat uit zijn stal komt allemaal gaat slagen hier. Er zal in de toekomst wel een nieuwe technisch directeur aangetrokken worden maar ook dat zal er eentje zijn die in het netwerk van Dtk zit.



Het in het perspectief plaatsen van zake zit iets anders in elkaar:

- Aankopen vorig jaar zijn nagenoeg allemaal aangedragen door Slot en die heeft zich persoonlijk bemoeid dat de transfers rond kwamen.
- De plannen rond om Feyenoord Acadamy komen veel uit de mouw van Koevermans.
- De uitgaande transfers zijn dit jaar allemaal rond gemaakt oor Te Kloesse, waarbij aangemerkt moet worden dat Arnesen toen al ziek was.
- Te Kloesse heeft een veel hardere manier van onderhandelen, daardoor vallen de transfers hoger uit, waarbij Arnesen voor een appel en een ei al tevreden was, zie Malacia naar Lyon. Het is dat Man Utd. kwam en op de achtergrond ingegrepen is naar mijn gevoel, zodat Malacia voor potentieel een veel hoger bedrag is verkocht.
= Arnesen had geen enkel plan b klaar voor de inkomende transfers, heeft niet goed gehandeld met Til en heeft daardoor er voor gezorgd dat transfers veel te lang op zich lieten wachten.
- Bovenstaande heeft geresulteerd in de slechtste voorbereiding in de historie van de club.
- Daardoor heet Slot met z'n staf nooit een eerlijke kans gehad om een fatsoenlijk elftal samen te stellen en we nu een (flinke) achterstond hebben op de rest.
- Sinds Te Kloese zich persoonlijk bemoeid met het technische beleid zit er veel meer vooruitgang in en komen transfers rond.
- Toch hadden wij neem ik aan een Xavi Simons en nog een paar op het lijstje staan, maar die lopen nu elders rond, waarbij Arnesen een flauwe poging bij Dost heeft geprobeerd.

De dingen die Arnesen op de voorgrond "goed lijkt te hebben gedaan", is slechts uitvoeren geweest van doorgekregen opdrachten.

Alles bij elkaar laat gewoon wederom zien dat Arnesen niet de juiste man op deze plek is en tijd is om afscheid te nemen, hoe vervelend zijn situatie nu ook is.

Ik ben grote voorstander van het technische hart wat er nu staat met Te Kloesse en Slot, dan gaat het veel slachtvaardiger en Slot weet waar die over praat met Te Kloesse.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 augustus 2022 om 10:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 augustus 2022 om 10:34:

Valt wel op dat de aankopen sneller gaan dan ooit en dat de verkopen beter zijn dan ooit. Is het toeval dat alles op gang is gekomen toen Arnesen ziek is geworden?



Laten we dit even in perspectief plaatsen. Het is Arnesen die ervoor gezorgd heeft dat veel van die jongens die nu voor grote bedragen verkocht worden langdurige contracten bij Feyenoord hebben. Hij heeft er een hoop op tijd verlengt en ook een aantal zeer goede aankopen gedaan. Geertruida en Kökcü zijn de volgende die goed verkocht gaan worden en ook langdurige contracten hebben.

Te Kloese loopt er nu de sier mee maar het is maar de vraag of hij ze ook bij Feyenoord had kunnen houden. Ten kloese verlegt nu de focus naar de zuid en noord amerikaanse spelersmarkt waar hij de meeste contacten heeft. Over een paar jaar kan ten kloese pas krediet krijgen als wat uit zijn stal komt allemaal gaat slagen hier. Er zal in de toekomst wel een nieuwe technisch directeur aangetrokken worden maar ook dat zal er eentje zijn die in het netwerk van Dtk zit.


Senesi = Troost, Sinisterra = Van Geel

Ben het wel met je eens dat ik blij ben dat er meer oog is voor talent ipv leeftijd bij de contracten.

 

+1/-0

Prima gehandeld inzake Zerrouki sneu voor de speler, maar als Twente niks wil zakken zoeken ze het maar lekker uit Feyenoord is natuurlijk al bezig met iemand anders dan.

 

+1/-0

Die Te Kloese is wel lekker bezig zeg. Misschien kan hij, als de transfermarkt gesloten is en weer een beetje bijgekomen. Is, ook nog eens goed kijken naar het stadiondossier. Hij is tenslotte algemeen directeur.

 

+1/-0

Dennis is behalve een goede onderhandelaar ook zelf ervaren in scouting. Hoofdscout en technische man geweest in Mexico en VS.
In samenwerking met de overige scouts door Arnesen gehaald halen ze interessante spelers.

 

+1/-0

Een pluim voor wat hij tot nu toe heeft gehaald en verkocht. Chapeau, Dennis!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 19 augustus 2022 om 19:44:

Die Te Kloese is wel lekker bezig zeg. Misschien kan hij, als de transfermarkt gesloten is en weer een beetje bijgekomen. Is, ook nog eens goed kijken naar het stadiondossier. Hij is tenslotte algemeen directeur.



Laat ze eerst eens beginnen met de Kuip fatsoeneren qua faciliteiten. Kijken we daarna wel verder mochten we een paar jaar vast in de CL zitten. Op dit moment hoop ik dat we niet weer die onrust over een nieuw stadion gaan krijgen, we zijn pas net een functionerende voetbalclub geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 augustus 2022 om 11:01:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 19 augustus 2022 om 19:44:

Die Te Kloese is wel lekker bezig zeg. Misschien kan hij, als de transfermarkt gesloten is en weer een beetje bijgekomen. Is, ook nog eens goed kijken naar het stadiondossier. Hij is tenslotte algemeen directeur.



Laat ze eerst eens beginnen met de Kuip fatsoeneren qua faciliteiten. Kijken we daarna wel verder mochten we een paar jaar vast in de CL zitten. Op dit moment hoop ik dat we niet weer die onrust over een nieuw stadion gaan krijgen, we zijn pas net een functionerende voetbalclub geworden.



Te Kloese wil volgens mij ook een nieuw stadion maarja hoge grondstofprijzen, inflatie, de stijgende rente nu is nog niet de tijd.

 

+1/-0

Die Snor dacht dat hij geen goed netwerk had haalt gewoon 15 spelers lol..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 21:26:

Die Snor dacht dat hij geen goed netwerk had haalt gewoon 15 spelers lol..


Vrijdag interview met DtK op Feyenoord Tv volgens mij.

 

+2/-0

Telegraaf interview was ook goed.

Er zijn meer Zuid-Amerikanen en een Mexicaan gekomen, ook omdat je die mentaliteit in het team wil hebben?
„Die zijn niet gekomen omdat ik daar 20 jaar heb rondgelopen, hoor. Veel spelers waren door onze scouts in beeld gebracht. Er is door onze mensen veel tijd in gestoken om ze live te zien. Niet zomaar even een videootje laten opsturen en dan beslissen. Nee, er is heel veel huiswerk gedaan om te zien of ze voetballend en technisch gezien passen bij Feyenoord. En daarbij zie je inderdaad dat in bepaalde Zuid-Amerikaanse landen, ook in Mexico, de verschillen sociaal gezien groot zijn. Dan is voetbal een manier om uit de armoede te komen. Hele families leunen op zo’n jongen en dan is de honger bij zo’n speler om naar een hogere positie te groeien enorm is. Daar wijkt alles voor.”

Maar de werkwijze van Arne Slot is voor dat soort jongens niet de makkelijkste.
„Klopt, het vraagt fysiek heel veel van ze. Maar geef hem en de spelers even de tijd. Toen Luis Sinisterra hier binnenkwam een aantal jaren terug waren er meteen twijfels. ’Kan hij wel wat?’ Dat was de vraag bij velen. Hij werd bijna uitgeleend aan Dordrecht. Ik zat zelf in die periode bij LA Galaxy en heb ook nog gevraagd of hij niet aan ons kon worden uitgeleend. Hij raakte ook nog zwaar geblesseerd en nu blijkt hij de recordtransfer van Feyenoord voor deze zomer te zijn.”

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 september 2022 om 01:12:

(...)Maar geef hem en de spelers even de tijd....



Ik denk bij zo'n opmerking vaak; 'Lezen we even mee?' Het is slechts een kwestie van tijd dat er na een mindere wedstrijd hier alweer nieuw aangetrokken spelers met een noodgang worden afgeserveerd. Voor zover het niet al gebeurd is, na Heerenveen-thuis en RKC-uit.

Gelukkig heeft de club een Algemeen Directeur die zich minder laat leiden door de waan de dag/afgelopen wedstrijd...

Ik ben tot nu toe eigenlijk onder de indruk van alles wat te Kloese doet; zijn optredens in de media zijn ook keurig.

 

+2/-0

Vind ik ook en credits aan Van Bodegom om hem na 20 jaar uit Mexico/USA tehalen, veel mensen in de voetballerij fronsten even hun wenkbrauwen.

Dit bericht is gewijzigd op 5 september 2022, 13:50:34.

 

+2/-0

Het vertrouwen in Dennis te Kloese vanuit de RvC is groot, het lijkt er zelfs op dat het plan is hem als sterke man te laten functioneren die boven de directie staat. En dat er 'managers' komen, in plaats van 'directeuren'. Dat te Kloese als enige (Algemeen) Directeur overblijft.

Althans, wie tussen de regels door luisterde van de Dickvoormekaar podcast gisteren kan zoveel concluderen. In de podcast suggereerde Krabbendam dat er op Commercieel vlak ook nog wat staat te gebeuren, en daar zit nog een Commercieel Directeur. Ook werd er op gehint dat het vertrek van Jan van Merwijk (alhoewel Stadion Feijenoord een andere organisatie is) weleens indirect verband kan houden met de veranderingen die binnen Feyenoord op stapel staan.

Het zijn allemaal aannames natuurlijk, maar Krabbendam zit er dichter op dan wij en het klinkt best plausibel allemaal.

 

+1/-0

Heb jij de duimen van Krabbendam weleens gezien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 07 september 2022 om 10:06:

Heb jij de duimen van Krabbendam weleens gezien?



Ik luister graag naar zijn podcast samen met Michel van Egmond. Niet zozeer omdat ik op de hoogte wil blijven van Feyenoord, maar omdat ik ze samen zeer vermakelijk vind.

Er is wel degelijk iets aan de hand binnen club, eigenlijk is dat altijd het geval bij Feyenoord. Het rommelt afgelopen decennia vrijwel constant, en met alle stromingen/groeperingen die binnen de club vechten om invloed en inspraak is dat onvermijdelijk.

Het vertrek van Arnesen, wat mede lijkt voort te komen uit de wens de structuur van de Feyenoord organisatie te wijzigen, komt ergens vandaan. Daar zullen voor- en tegenstanders van zijn geweest binnen Feyenoord. De vraag is of het hierbij blijft, of dat er in het verlengde van het vertrek van Arnesen nog meer veranderingen op stapel staan.

Krabbendam denkt van wel, en hintte op de Commerciele afdeling van Feyenoord. We zullen het gaan zien, mij zal het in ieder geval weinig verbazen. Ik denk dat Feyenoord in bepaalde opzichten op commercieel gebied achter de feiten aanloopt. Het kan geen kwaad om daar te kijken naar hoe het daar beter kan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 07 september 2022 om 10:06:

Heb jij de duimen van Krabbendam weleens gezien?


:D :D :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese