Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Ruiten ingegooid in woning Feyenoord-directeur Koevermans
vandaag, 14:46 173 reacties
Bij het huis van Feyenoord-directeur Mark Koevermans zijn in de nacht van zaterdag op zondag de ruiten van de voordeur ingegooid. Dat bevestigt de Politie Rotterdam tegenover RTV Rijnmond. Daarnaast werd met graffiti ook RJK (Rotterdam Jongeren Kern) op zijn deur gespoten. Ook een woning van één van de 'Vrienden aan de Maas', een groep die het Feyenoord City-project ondersteunt, werd beklad.

De politie bevestigde ook dat er inmiddels aangifte is gedaan. Feyenoord zelf wilde in de media niet op de kwestie in gaan, al stelde een woordvoerder wel dat de club 'hevig geschrokken' is door de gebeurtenis.



Het is weer om je kapot te schamen. Wie zijn deze zwak begaafde terroristjes die alles proberen kapot te maken? Die denken dat Feyenoord hun privé bezit is en er alles aan doen om ons terug te werpen naar een rol in de marge als leuk cult clubje. Wat hoop ik dat die *****honden opgepakt worden en alle schade bij hun en hun ouders verhaald worden.

 

+1/-0

Zijn ze boos dat we niet met 0-5 hebben gewonnen?

 

+1/-0

Dit criminele gedrag schrikt ook eventuele investeerders af lijkt mij. Wat is dat RJK voor een donkerbruin clubje. Die R staat voor randdebielen dat kan niet missen,

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

''Een kleine groep lijkt de boel te willen vergallen''
vandaag, 16:58 73 reacties
Feyenoord wil officieel niet reageren op de incidenten van de afgelopen maanden, maar de maat is nu echt vol bij de Rotterdamse club. De directie dringt al een tijd aan op een gesprek met de burgemeester, de politie en het openbaar ministerie.

Dit meldt RTV Rijnmond. Investeerders en verantwoordelijken van Feyenoord City werden al bedreigd. Vandaag zijn de ramen van algemeen directeur Mark Koevermans ook nog eens ingegooid. Het Openbaar Ministerie van Rotterdam reageert en neemt maatregelen.

"Maar om wat voor maatregelen dat gaat, houden we voor ons. Daar communiceren we nooit over. Er is regulier overleg tussen de club en de driehoek, de zogenoemde vierhoek, maar vanwege de vakantieperiode is die de laatste keer verschoven naar een later tijdstip. De 'vierhoek' komt twee keer per jaar bij elkaar."

Het einde is zoek
Ook bij de gemeente kijken ze met verbazing naar de ontwikkelingen. "Een kleine groep lijkt de boel te willen vergallen", zo vertelt PvdA'er Dennis Tak. "Ze doen blijkbaar alles om dat nieuwe stadion om zeep te helpen. Maar zo werkt het niet in Nederland. Ik hoop dat supporters die iets meekrijgen over wie dit heeft gedaan, dit melden bij de politie."

Robert Simons van Leefbaar Rotterdam vindt dat er keihard ingegrepen moet worden. "Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Je mag elkaar voor rotte vis uitmaken. Maar dit... Doe eens even normaal! Het einde is zoek. Ik hoop dat de politie die gasten eens pakt en dat ze een goede straf krijgen."

 

+1/-0

Dit zijn geen normale mensen. Dit soort acties behoren nooit in een democratie te gebeuren. Dit soort acties zijn niet tolereerbaar en roepen om het geven van straffen zoals een omgangsverbod van 10km van Rotterdam opgelegd krijgen. Als ze in Rotterdam wonen, dan moeten ze direct verhuizen. Als ze in koophuizen wonen, 50% van de opbrengst in de pot leggen voor de door schade opgelopen slachtoffers. Ik bedoel onder de groep slachtoffers ook een Ard Buijsen en onze virend aan de Maas investeerder, behalve Mark Koevermans en wederom een vriend aan de Maas investeerder. Verder geen gezeur Jorien hierover. Wij zijn klaar met deze figuren, als jij dat niet bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 september 2021 om 17:35:

Dit zijn geen normale mensen. Dit soort acties behoren nooit in een democratie te gebeuren. Dit soort acties zijn niet tolereerbaar en roepen om het geven van straffen zoals een omgangsverbod van 10km van Rotterdam opgelegd krijgen. Als ze in Rotterdam wonen, dan moeten ze direct verhuizen. Als ze in koophuizen wonen, 50% van de opbrengst in de pot leggen voor de door schade opgelopen slachtoffers. Ik bedoel onder de groep slachtoffers ook een Ard Buijsen en onze virend aan de Maas investeerder, behalve Mark Koevermans en wederom een vriend aan de Maas investeerder. Verder geen gezeur Jorien hierover. Wij zijn klaar met deze figuren, als jij dat niet bent.


Dit is toch niet goed te praten. Zag een tweetje vanmiddag voorbij komen dat de tegenstanders van FC op het stadhuis betoogden dat de menselijke maat helemaal weg is. Nou dat geldt dus dubbel en dwars voor dit sektarisch clubje tegenstanders die nog in de tijd leven van de Noormannen.

 

+2/-0

Rotterdamse politie moet hier prioriteit aangeven zoals met die schietpartijen in Feijenoord.

 

+1/-0

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1408977/Een-half-jaar-intimideren-discrimineren-bedreigen-en-protesteren-rond-Feyenoord-dit-zijn-negen-dieptepuntenlink

Dat die pikkies nog steeds zomaar hun gang kunnen gaan. Is dit Nederland of zijn we een bananenrepubliek geworden. Investeerders gaan afhaken dan hebben ze Feyenoord helemaal voor hunzelf, een cultclubje met een mooie geschiedenis maar geen toekomst.

 

+1/-0

Zo snel gaat dat ook weer niet. Die investeerders kunnen wel wat hebben. Ze weten dat het doel is dat ze afhaken en dan worden mensen vaak een stukje standvastiger om niet toe te geven aan de intimidatie.

 

+1/-0

Lees net dat hij per 1 december opstapt omdat hij zich afvraagt of zijn veiligheid wel goed zit als hij een beslissing moet nemen. Nou zijn er mensen die juichen maar ik vind dit ernstig omdat dit de sfeer binnen en rond de club NOOIT ten goede kan komen.

 

+1/-0

Ik juich niet ... vind het in en in triest dat hij meent te moeten opstappen omdat hij zich onveilig voelt. Straks krijg je alleen nog maar mensen die je niet wilt hebben in je club omdat ze een grotere bek hebben dan hersensens

 

+1/-0

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,

 

+1/-0

Reactie op Twitter van supporter:

Over een jaartje of drie met Bakker Klootwijk op ons borst voetballen voor 1500 man in zwarte jassen met capuchons. Zin an.

 

+1/-0

Eigenlijk wilde ik een bericht plaatsen om voor de zoveelste keer mijn afschuw uit te spreken omtrent dat de Algemeen Directeur van Feyenoord zich gedwongen voelt, omdat zijn kinderen niet meer veilig naar school kunnen en z'n vrouw niet meer alleen thuis durft te zijn. Marc Koevermans, z'n gezin en diverse directieleden, investeerders en RVC leden meerdere keren thuis zijn opgezocht. En dit alleen maar om een nieuw voetbalstadion.


In de zomer maakte Steven Berghuis de overstap naar de aartsrivaal waarbij hij thuis werd opgezocht, waarbij hij letterlijk op meerdere manieren met de dood bedreigd is, maar voor het gemak werd ook nog even gemeld dat zijn DOCHTER VAN 2 JAAR OUD(!!!) niet eens meer veilig was....


Vandaag lijden we dan de volgende nederlaag, een kleine groep heeft het voor elkaar gekregen dat de Algemeen directeur zich genoodzaakt voelt om op te stappen, omdat hij en zijn gezin zicht niet meer veilig voelt.


Een groep waar ik niet eens de woorden voor kan vinden om ze te benoemen, want zelfs hooligans is nog te hoog gegrepen voor dit soort figuren.


Alleen als je verder gaat denken, dan zie je dit momenteel bij alle gevoelige onderwerpen terug komen.


Goede voorbeelden zijn, Corona en het klimaat bijvoorbeeld.
Een minister kan niet eens meer veilig over straat lopen, omdat de zogeheten wappies het hem kwalijk nemen dat "hun vrijheden" worden ontnomen om een virus wat niet bestaat....
Net zoals een nieuw stadion volgens een kleine groep niet nodig is.


Deze figuren vinden het, of ze nu hooligans, wappies of weet ik veel hoe genoemd worden, hebben een ding gemeen. Ze vinden dat hun vrijheden en meningen boven die van een ander gelden, waarbij ze vaak alle realiteitszin uit het oog verliezen. Ze kennen daarin geen enkele morele grens om die mening door te drukken.


Als je naar de Corona pandemie kijkt, dan zie je gewoon dat verreweg de meerderheid wel z'n gezonde verstand gebruikt en verantwoordelijkheid neemt. Ook mensen die het er niet mee eens zijn, maar wel gezond verstand hebben en weten dat er een grens is waar je niet overheen gaat.


Het kan en mag niet zo zijn dat een kleine groep het voor elkaar krijgt dat de meerderheid zich alsnog onderdrukt voelt, omdat een kleine minderheid vrijheden opeisen en die van anderen beperken omdat bijvoorbeeld er maatregelen nodig zijn om op welke manier dan ook hun veiligheid en/of gezondheid te beschermen.
We leven in een maatschappij waarin op bepaalde momenten respect en gezond verstand soms ver te zoeken is.


Iedereen moet voor zich zelf beslissen of je daarmee de confrontatie aan gaat, door middel van gesprekken voeren, maar er is een grens dat je ook moet weten: Hier gaat niks uitkomen en kun je beter weg lopen.

Helaas zijn er genoeg die er anders over denken en die liever intimideren en niet nadenken.

Dit maakt keer op keer slachtoffers.
Of het nu een directeur is die opstapt, collega's die elkaar aanvliegen of mensen die het niet eens zijn dat een virus al 20 maanden de wereld in z'n greep houdt...

Ik vraag me soms wel af, wie voelt zich nu machtelozer: De minderheid die op deze manier reageert of de meerderheid die er onder moet lijden...

Een ding is zeker, in een maatschappij waarin de ondoordachte minderheid regeert wil ik niet leven en als Feyenoord supporter geldt dat hetzelfde, je wil niet dat de aartsrivaal kampioen wordt, maar het is wel zo helaas.


Toch blij je geloven in dat ene woord: HOOP!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,



Dat is niet helemaal waar, want je kan het alsnog niet eens zijn met iemands beleid.
Het is alleen te schandalig hoe dit gaat en dit moet gewoon stoppen.
Deze minderheid moet keihard aangepakt gaan worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,


Schei uit zeg, ben jij van de deugpolitie ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 oktober 2021 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,



Dat is niet helemaal waar, want je kan het alsnog niet eens zijn met iemands beleid.
Het is alleen te schandalig hoe dit gaat en dit moet gewoon stoppen.
Deze minderheid moet keihard aangepakt gaan worden.


Ja precies, het moet gewoon gestopt worden.

Dit bericht is gewijzigd op 27 oktober 2021, 12:31:45.

 

+1/-0

Er is dus een investeerder op laatste moment afgehaakt door dit soort bedreigingen.

Heel goed bezig stelletje hersenloze idioten:kwaad

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 oktober 2021 om 12:40:

Er is dus een investeerder op laatste moment afgehaakt door dit soort bedreigingen.

Heel goed bezig stelletje hersenloze idioten:kwaad


Schaden alleen maar de club. Ego'tje die denken voor de rest van het Legioen te spreken maar vooral aan het vandaliseren zijn. Walgelijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans