Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 80 81 82 83 84

Eerst maar eens even een half jaar verder zijn. Het is mooi om te zien hoe het nu gaat, maar zullen vast ook nog wel enige tegenstand krijgen.
Het is in elk geval weer leuk om te kijken en te zien dat er lijn in zit in plaats van god zege de greep voetbal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 20 augustus 2021 om 09:03:

Eerst maar eens even een half jaar verder zijn. Het is mooi om te zien hoe het nu gaat, maar zullen vast ook nog wel enige tegenstand krijgen.
Het is in elk geval weer leuk om te kijken en te zien dat er lijn in zit in plaats van god zege de greep voetbal.



Na Drita was er geen vertrouwen, maar nu vijf wedstrijden op rij spelen ze erg goed dat zegt wel wat. Cruciaal worden dit seizoen de uit wedstrijden.

 

+1/-0

Hehe die Derksen maar volhouden dat Dickie het "fantastisch" gedaan heeft terwijl elke wedstrijd een lijdensweg was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2021 om 20:56:

Hehe die Derksen maar volhouden dat Dickie het "fantastisch" gedaan heeft terwijl elke wedstrijd een lijdensweg was.


Die Derksen heeft het zwaar. Hij kan het echt niet uitstaan dat Feyenoord het goed doet. Alle teams waartegen we gespeeld hebben zijn een soort veredelde amateurclubjes incl. de kampioen van Spanje :D
PSV daarentegen wordt de hemel ingegrepen. Het nieuwe Barcelona…

 

+1/-0

Arne Slot heeft na Drita de boel omgegooid en met succes.
Feyenoord speelt nu goed voetbal.
Het kan een mooi seizoen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 21 augustus 2021 om 08:56:

Arne Slot heeft na Drita de boel omgegooid en met succes.
Feyenoord speelt nu goed voetbal.
Het kan een mooi seizoen worden.



Ze hebben ook een fysiek zware voorbereiding in de benen daarom zijn ze nu al topfit hopelijk kunnen ze dat doortrekken.

 

+1/-0

''Als Robert gaat, zal ik er wel graag een speler voor terug willen hebben''

Trainer Arne Slot heeft een update gegeven over de situatie van zowel Róbert Bozeník als Francesco Antonucci. De twee Feyenoorders worden gelinkt aan een mogelijk vertrek uit De Kuip.

''Francesco is net bij ons, dus ik zou hem willen adviseren om de komende maanden gewoon even de tijd te nemen om te wennen aan het niveau'', vertelt Slot in gesprek met Voetbal International. ''Want we hebben het hier over een speler die van de nummer zeven van de Eerste Divisie naar een grote club in Nederland gegaan is. Dat is een behoorlijk niveauverschil.''

Ook voor Bozeník is er veel belangstelling. VfB Stuttgart, Schalke 04 en Fortuna Düsseldorf worden genoemd als mogelijke clubs. Slot is tevreden met de instelling van de Slowaak en benadrukt dat hij niet op de schopstoel zit. ''Daar heb ik geen klagen over, maar je hebt altijd te maken met het feit of spelers hun rol nog zien zitten. Je moet ermee kunnen omgaan. Robert is niet bij me geweest om daarover te praten. Je weet het nooit. Maar als Robert gaat, zal ik er wel graag een speler voor terug willen hebben.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 21 augustus 2021 om 08:56:

Arne Slot heeft na Drita de boel omgegooid en met succes.
Feyenoord speelt nu goed voetbal.
Het kan een mooi seizoen worden.



Hij heeft niet zoveel veranderd, alleen Trauner is erbij gekomen en dat zou toch al gebeuren.
Verder staat alles nagenoeg nog zoals het stond, maar het team ontwikkelt zich elke wedstrijd weer.

 

+1/-0

'Bozenik en Antonucci blijven'
De trainer stelde in Boras dat Robert Bozeník en Francesco Antonucci, spelers die niet op een basisplaats afstevenen de komende tijd, wat hem betreft niet op huurbasis elders moeten gaan spelen. "Tenzij ze niet met deze rol kunnen leven. Maar van beide spelers heb ik niets gehoord. En Antonucci is er net, komt uit de eerste divisie, het is beter dat hij hier blijft om aan te pikken."

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 augustus 2021, 01:00:46.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 augustus 2021 om 23:18:

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 21 augustus 2021 om 08:56:

Arne Slot heeft na Drita de boel omgegooid en met succes.
Feyenoord speelt nu goed voetbal.
Het kan een mooi seizoen worden.



Hij heeft niet zoveel veranderd, alleen Trauner is erbij gekomen en dat zou toch al gebeuren.
Verder staat alles nagenoeg nog zoals het stond, maar het team ontwikkelt zich elke wedstrijd weer.


Er straalt vertrouwen uit bij de spelers.
Er wordt vooruit gevoetbald.
Slot heeft Feyenoord weer aan het voetballen gekregen.
Wereld van verschil met vorig seizoen.

 

+1/-0

Waarom Feyenoord door aanpak van Slot aanvallender is dan onder Advocaat

https://nos.nl/artikel/2395163-waarom-feyenoord-door-aanpak-van-slot-aanvallender-is-dan-onder-advocaatlink

 

+1/-0

forumillustratie

 

+1/-0

Nog een broekie he!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 07 september 2021 om 00:44:

Nog een broekie he!



Mooie foto als speler had hij ook al leiderscapaciteiten dat hij nu coach van Feyenoord is verbaast me niet en zie hem ook wel uiteindelijk bij Europese topclub.

 

+1/-0

Jaaaren geleden vond ik een uitspraak van Cruyff best interessant, hij zei dat het zijn van trainer bij een topclub makkelijker is dan wanneer je voor een middelmatige club staat, omdat spelers bij een topclub minder leiding nodig hebben, ze weten eigenlijk zelf heel goed hoe het spel gespeeld moet worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 september 2021 om 02:20:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 07 september 2021 om 00:44:

Nog een broekie he!



Mooie foto als speler had hij ook al leiderscapaciteiten dat hij nu coach van Feyenoord is verbaast me niet en zie hem ook wel uiteindelijk bij Europese topclub.


Een slome speler, maar hij had een geweldige pass en veel inzicht. Mindere versie van Patrick Paauwe mijns inziens.

 

+1/-0

Trainer Arne Slot heeft op de Europese A-lijst plekken ingeruimd voor talenten Aleksandr Krajisnik, Nesta Zahui en Bernardo Silva. Omdat zij uit het buitenland komen en nog niet lang bij Feyenoord onder contract staan, mogen ze niet op de B-lijst gezet worden.

 

+1/-0

Arne Slot schittert in toppers: vijf zeges en doelsaldo van 14-0

26 september 2019: Feyenoord - AZ 0-3
27 oktober 2019: PSV - AZ 0-4
15 december 2019: AZ - Ajax 1-0
1 maart 2020: Ajax - AZ 0-2
19 september 2021: PSV - Feyenoord 0-4

 

+1/-0

Zwaar onder de indruk van Slot. het contrast met Dickie is bizar.

 

+1/-0

Advocaat, Hiddink, van Gaal, geef ze een sterrenteam en het lijkt alsof ze een geweldige job doen, bij een kwalitatief wat mindere selectie vallen deze trainers door de mand.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot