Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 01 juni 2021 om 01:27:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 31 mei 2021 om 19:03:

Ik heb begrepen dat investeringen in FC en de zoektocht naar investeerders in het voetbalbedrijf los van elkaar staan.



Dat zou extreem vreemd zijn. Omdat de kans groot is dat het voetbalbedrijf uiteindelijk toch misschien wel in FC gaat spelen. En dan heeft de Amerikaanse bank G & S op zeker connecties met investeerders uit de V.S. die geld in de bvo willen pompen dus die zaken zijn op voorhand al behoorlijk verweven en voor buitenstaanders absoluut niet te onderscheiden of die dan los van elkaar zouden staan.



Dat was geen buitenstaander maar Koevermans die dit gezegd heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 31 mei 2021 om 16:23:

Als sommigen hier vragen om een schip met geld, dan heeft Feyenoord die toch al met de toegezegde lening van 225.000.000 euro? Ik snap dan ook echt niet waar dat geklaag vandaan komt. Maar ja : ik ben 45 en zal van een andere generatie zijn. Die niet klaagt als ze bij een godswonder al 225.000.000 krijgen. Tis een x genoeg. Dat is wat er bedoeld werd verwende apen 👌




Die 225.000.000 zal toch echt met rente terugbetaald moeten worden, een schip met geld dat wel eens averij voor de club Feyenoord op kan leveren.
Ik blijf kritisch de ontwikkelingen volgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 01 juni 2021 om 08:56:

Dat was geen buitenstaander maar Koevermans die dit gezegd heeft.



Die Amerikaanse investeerders gaan geen stuiver investeren in Feyenoord voordat Feyenoord City 100% doorgaat zo is mijn visie. Anders hebben ze er totaal geen belang bij. Want waar moeten ze de miljoenen rendement dan vandaan halen ?

 

+1/-0

Ah, deze luchtfietserij blijft ook maar doorgaan. Niemand gaat investeren in dit zootje, vooral niet met die zogenaamde supporters met het ruwe randje, daar wil terecht niemand mee geassocieerd worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 31 mei 2021 om 14:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 mei 2021 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 30 mei 2021 om 13:01:

Feyenoord heeft het schip met geld toch al : de Amerikaanse bank G & S heeft zich bereid getoond 225 miljoen euro te lenen voor het nieuwe stadion aan de Maas. Voluit geschreven in cijfers 225.000.000 euro , dan lijkt het nog meer.


Je bedoelt dat stadion waarvan nog steeds niet zeker is dat het gebouwd gaat worden? ;)



Ramesoe, maak je niet ongerust, het stadion komt er. Er zijn meer groepen die het nieuwe stadion gebouwd zien worden, dan dat er door een tamtam gevulde kleine tegenstanders groep wordt gebruld.


Het is anders nog steeds niet rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 01 juni 2021 om 09:53:

Die 225.000.000 zal toch echt met rente terugbetaald moeten worden, een schip met geld dat wel eens averij voor de club Feyenoord op kan leveren.
Ik blijf kritisch de ontwikkelingen volgen.



Klopt allemaal wat je zegt. We hebben het altijd over de rente , maar wat misschien nog wel belangrijker is : de aflossingstermijn. Normaal is die bij een zakelijke lening kort , hooguit 10-15 jaar. Wat denk je blaak : zou Feyenoord een ultra gunstige termijn van 25 jaar hebben kunnen bedingen ? Zodat de aflossing nog een beetje dragelijk is , of toch 10 jaar zodat het een molensteen kan zijn ? Ik zou in elk geval als bank zijnde het geld bij Feyenoord z.s.m. terug willen hebben. Voordat ze weer financieel wanbeleid gaan voeren zoals in de periode 2007 - 2010 ( na van den Herik )

 

+1/-0

Veel belangrijker dan het financiële verhaal -al hangt het eigenlijk in het verlengde van het financiële vraagstuk- is de vraag of dat stadion gevuld gaat worden met de harde kern van het Legioen, daar zou ik me pas echt druk om maken als beleidsmaker bij Feyenoord. De weerstand is enorm.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 01 juni 2021 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 01 juni 2021 om 09:53:

Die 225.000.000 zal toch echt met rente terugbetaald moeten worden, een schip met geld dat wel eens averij voor de club Feyenoord op kan leveren.
Ik blijf kritisch de ontwikkelingen volgen.



Klopt allemaal wat je zegt. We hebben het altijd over de rente , maar wat misschien nog wel belangrijker is : de aflossingstermijn. Normaal is die bij een zakelijke lening kort , hooguit 10-15 jaar. Wat denk je blaak : zou Feyenoord een ultra gunstige termijn van 25 jaar hebben kunnen bedingen ? Zodat de aflossing nog een beetje dragelijk is , of toch 10 jaar zodat het een molensteen kan zijn ? Ik zou in elk geval als bank zijnde het geld bij Feyenoord z.s.m. terug willen hebben. Voordat ze weer financieel wanbeleid gaan voeren zoals in de periode 2007 - 2010 ( na van den Herik )




Banken zitten nooit te wachten op risico volle terug betaling transities, bij voetbalclubs is het risico groot zeker bij Feyenoord.

Hoe je het ook wendt of keert 225.000.000 + rente zal jaarlijks een negatieve wissel trekken op de begroting van Feyenoord.
Verbouw of toch nieuwbouw zal dan ook door de politiek in Rotterdam zeker nogmaals kritisch bekeken gaan worden verwacht ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Veel belangrijker dan het financiële verhaal -al hangt het eigenlijk in het verlengde van het financiële vraagstuk- is de vraag of dat stadion gevuld gaat worden met de harde kern van het Legioen, daar zou ik me pas echt druk om maken als beleidsmaker bij Feyenoord. De weerstand is enorm.



Je hebt dit al eerder gezegd , ook in andere topics. Stel dat die harde kern wegblijft , of dat dan voldoende zou zijn om de gegoochelde en getoverde cijfertjes van de BC niet te halen . Dat zou een mooie machtspositie zijn van die jongens die de Heilige Madonna de bek vol hebben gezeken een paar jaar geleden ! Als ze wegblijven , wordt hun plaats wel weer door anderen gevuld. Maar wees niet bang , ze blijven niet weg. Tis een hoop geschreeuw , maar zeer weinig wol. De fakkels hebben ze al gekocht , daarop staat geschreven : 'leve het nieuwe stadion met eindelijk ruime stoeltjes '

 

+1/-0

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 09:53:

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.


Goh wat een verrassing! :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 09:53:

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.


Goh wat een verrassing! :D



Kan Willem dit even duiden? :D

Ow die heeft rood, hoop rood zie ik nu ineens, wat gemist?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 09:53:

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.


Goh wat een verrassing! :D



Kan Willem dit even duiden? :D

Ow die heeft rood, hoop rood zie ik nu ineens, wat gemist?


Ik heb geen idee waarom hij nu weer rood heeft en geen idee waarom ze nou opeens zoveel mensen rood geven. Kijk willem kan afentoe een beetje overdrijven, maar kom op verhitte debatten zijn juist leuk.

Waarschijnlijk willen ze gewoon met deze site stoppen, want bijna alle gebruikers zijn al gebanned ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 09:53:

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.


Goh wat een verrassing! :D



Kan Willem dit even duiden? :D

Ow die heeft rood, hoop rood zie ik nu ineens, wat gemist?


Ik heb geen idee waarom hij nu weer rood heeft en geen idee waarom ze nou opeens zoveel mensen rood geven. Kijk willem kan afentoe een beetje overdrijven, maar kom op verhitte debatten zijn juist leuk.

Waarschijnlijk willen ze gewoon met deze site stoppen, want bijna alle gebruikers zijn al gebanned ;)



Dat zou idd een goede verklaring zijn idd en eens, toch leuk een beetje discussie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 juli 2021 om 09:53:

Het laatste gerucht is is dat er helemaal geen investeerders zijn, LOL.


Goh wat een verrassing! :D



Kan Willem dit even duiden? :D

Ow die heeft rood, hoop rood zie ik nu ineens, wat gemist?


Ik heb geen idee waarom hij nu weer rood heeft en geen idee waarom ze nou opeens zoveel mensen rood geven. Kijk willem kan afentoe een beetje overdrijven, maar kom op verhitte debatten zijn juist leuk.

Waarschijnlijk willen ze gewoon met deze site stoppen, want bijna alle gebruikers zijn al gebanned ;)



Ik kreeg laatst een waarschuwing voor een overduidelijke grap (die gelijk gecensureerd werd), humor hebben ze ook al niet.

 

+1/-0

Is Clement Turpin de baas geworden? Knakkie en jorien zijn prima kerels, zonde als dat allemaal zo uitgeroeid wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 juli 2021 om 16:09:

Is Clement Turpin de baas geworden? Knakkie en jorien zijn prima kerels, zonde als dat allemaal zo uitgeroeid wordt.



Die zijn helaas wel vaker aan het donderjagen, dus snap wel dat ze op de radar stonden.

Meestal is de schorsing ook maar tijdelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 juli 2021 om 17:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 juli 2021 om 16:09:

Is Clement Turpin de baas geworden? Knakkie en jorien zijn prima kerels, zonde als dat allemaal zo uitgeroeid wordt.



Die zijn helaas wel vaker aan het donderjagen, dus snap wel dat ze op de radar stonden.

Meestal is de schorsing ook maar tijdelijk.


Ik totaal niet. Een beetje dollen moet kunnen, ze zwaaien hier te snel met rode kaarten. Kom op zeg zelfs willem krijgt nu om de haverklap rood en die doet nog geen vlieg kwaad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2021 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 juli 2021 om 17:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 juli 2021 om 16:09:

Is Clement Turpin de baas geworden? Knakkie en jorien zijn prima kerels, zonde als dat allemaal zo uitgeroeid wordt.



Die zijn helaas wel vaker aan het donderjagen, dus snap wel dat ze op de radar stonden.

Meestal is de schorsing ook maar tijdelijk.


Ik totaal niet. Een beetje dollen moet kunnen, ze zwaaien hier te snel met rode kaarten. Kom op zeg zelfs willem krijgt nu om de haverklap rood en die doet nog geen vlieg kwaad.



Maar niet iedereen is zo lief als jou he:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 juli 2021 om 16:09:

Is Clement Turpin de baas geworden? Knakkie en jorien zijn prima kerels, zonde als dat allemaal zo uitgeroeid wordt.



Haha dankjewel Dirkie. Ik lees dit allemaal nu pas na een rode kaart vanwege zogenaamd 'op de man spelen '. Omdat ik Bestlander ervan betichtte dat hij in een wondere wereld zou leven waarin Klaas Vaak bestaat. Dat is alles. Het schofferen en met gestrekt been inkomen kan nu dus langzaamaan , in vakantietempo , weer opgestart worden :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders