Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 80 81 82 83 84

Misschien wordt Koen Stam wel de nieuwe hoofd jeugd? Daarover is het angstvallig stil

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 mei 2021 om 07:50:

Misschien wordt Koen Stam wel de nieuwe hoofd jeugd? Daarover is het angstvallig stil



Ja dat moet haast wel Koen stond ook niet bij de trainers op de Academy.

Feyenoord O21: Rini Coolen/Arnold Scholten
Feyenoord O18: Melvin Boel/Ulrich van Gobbel
Feyenoord O17: Davey van den Berg/Marchanno Schultz
Feyenoord O16: Brian Pinas/Robin van Persie
Feyenoord O15: David Toxopeus
Feyenoord O14: Gaston Taument
Feyenoord O13: Martijn den Haan
Feyenoord O12: Martijn de Vries/Errol Refos
Feyenoord O11: Dane Brard/Brian Yzebaart
Feyenoord O10: Ferdi Claessen
Feyenoord O9: Harrie Nugteren & Dencho Narcisio
Feyenoord O8: Melvin Zaalman & Revelino Kramer
Feyenoord O7: Leen Boer & Maup Martens

Ondersteunende staf

Functie - Naam

Senior assistent-trainer: Cor Adriaanse
Assistent-trainer bovenbouw/scout: Jeffrey Oost
Assistent-trainer bovenbouw: Errol Refos
Coördinator keepers: Arjan van der Kaaij
Keeperstrainer: Tim van der Linden
Keeperstrainer: Boy de Jong
Keeperstrainer: Patrick van Seeters
Keeperstrainer: Rutger Bax

 

+1/-0

Ha meer nieuws over Koen Stam. Hij wordt 'hoofd methodology' een nieuwe functie binnen de club. Ook is Stam een opleiding aangeboden om in de toekomst hoofdjeugdopleiding te kunnen worden.

Dus hij blijft de analyses doen van het eerste team lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2021 om 22:42:

Ha meer nieuws over Koen Stam. Hij wordt 'hoofd methodology' een nieuwe functie binnen de club. Ook is Stam een opleiding aangeboden om in de toekomst hoofdjeugdopleiding te kunnen worden.

Dus hij blijft de analyses doen van het eerste team lijkt me.


Goede ontwikkeling, een hoofd methodology kan wellicht wat meer (voetbal)lijn in de club gaan brengen (ook binnen de jeugdopleiding). Waarschijnlijk ook een van de aanbevelingen van sportsology.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 mei 2021 om 23:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2021 om 22:42:

Ha meer nieuws over Koen Stam. Hij wordt 'hoofd methodology' een nieuwe functie binnen de club. Ook is Stam een opleiding aangeboden om in de toekomst hoofdjeugdopleiding te kunnen worden.

Dus hij blijft de analyses doen van het eerste team lijkt me.


Goede ontwikkeling, een hoofd methodology kan wellicht wat meer (voetbal)lijn in de club gaan brengen (ook binnen de jeugdopleiding). Waarschijnlijk ook een van de aanbevelingen van sportsology.



Het is ook een wat meer wetenschappelijke benadering van het spelletje in de VS zie je dat bij alle sporten.

 

+2/-0

Mooi voor Stam daar spreekt toch mooi veel vertrouwen in zijn kunnen.

Ik ben wel erg benieuwd wie dan de nieuwe hoofd jeugdopleidingen wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 mei 2021 om 12:47:

Mooi voor Stam daar spreekt toch mooi veel vertrouwen in zijn kunnen.

Ik ben wel erg benieuwd wie dan de nieuwe hoofd jeugdopleidingen wordt.




dat wordt dan een interim want Stam is de gedroomde kandidaat

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 mei 2021 om 12:47:

Mooi voor Stam daar spreekt toch mooi veel vertrouwen in zijn kunnen.

Ik ben wel erg benieuwd wie dan de nieuwe hoofd jeugdopleidingen wordt.




dat wordt dan een interim want Stam is de gedroomde kandidaat


Hij gaat eerst iets anders doen en wordt opgeleid tot hoofd jeugdopleidingen. Dat kan nog wel een paar jaar gaan duren, dan moet je gewoon eerst iemand anders aanstellen.
Je kunt niet stuurloos blijven doorgaan.

 

+1/-0

Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor Rick Cost. De performance coach vertrekt naar de Amerikaanse voetbalbond en dus kwam er een vacature vrij in Rotterdam. Arne Slot heeft Ruben Peeters aan de staf toegevoegd.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. De 29-jarige Belg was afgelopen seizoen werkzaam bij KRC Genk. Peters gaat een belangrijk onderdeel worden van de Rotterdamse club. Slot vraagt fysiek het uiterste van zijn spelers. Ze moeten de inhoud hebben om de tegenstander voortdurend onder druk te kunnen zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 mei 2021 om 14:46:

Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor Rick Cost. De performance coach vertrekt naar de Amerikaanse voetbalbond en dus kwam er een vacature vrij in Rotterdam. Arne Slot heeft Ruben Peeters aan de staf toegevoegd.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. De 29-jarige Belg was afgelopen seizoen werkzaam bij KRC Genk. Peters gaat een belangrijk onderdeel worden van de Rotterdamse club. Slot vraagt fysiek het uiterste van zijn spelers. Ze moeten de inhoud hebben om de tegenstander voortdurend onder druk te kunnen zetten.



Ik hoop dat hij anders dan Rick Cost gaat werken, want man,man,man, wat hebben we een blessuregolf meegemaakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 mei 2021 om 15:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 mei 2021 om 14:46:

Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor Rick Cost. De performance coach vertrekt naar de Amerikaanse voetbalbond en dus kwam er een vacature vrij in Rotterdam. Arne Slot heeft Ruben Peeters aan de staf toegevoegd.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. De 29-jarige Belg was afgelopen seizoen werkzaam bij KRC Genk. Peters gaat een belangrijk onderdeel worden van de Rotterdamse club. Slot vraagt fysiek het uiterste van zijn spelers. Ze moeten de inhoud hebben om de tegenstander voortdurend onder druk te kunnen zetten.



Ik hoop dat hij anders dan Rick Cost gaat werken, want man,man,man, wat hebben we een blessuregolf meegemaakt.



Alleen een piek rondom de winterstop meen ik, volgens mij viel het verder wel mee. Bovendien worden er bij ons bovengemiddeld veel blessuregevoelige spelers gehaald.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 mei 2021 om 14:46:

Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor Rick Cost. De performance coach vertrekt naar de Amerikaanse voetbalbond en dus kwam er een vacature vrij in Rotterdam. Arne Slot heeft Ruben Peeters aan de staf toegevoegd.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. De 29-jarige Belg was afgelopen seizoen werkzaam bij KRC Genk. Peters gaat een belangrijk onderdeel worden van de Rotterdamse club. Slot vraagt fysiek het uiterste van zijn spelers. Ze moeten de inhoud hebben om de tegenstander voortdurend onder druk te kunnen zetten.


Prima oplossing. Samen met Egger een talentvol performance team lijkt me. Hopelijk kan deze staf in de toekomst verder worden uitgebreid, hier valt het meest winst te behalen naast een goede hoofdtrainer die spelpatronen en positiespel erin kan slijpen. Als je minder kwaliteit hebt kan je in elk geval nog fysiek veel compenseren.

 

+1/-0

Zijn allemaal wel jonge gasten in Team Slot met moderne opvattingen. Hoe dat gaat uitpakken zullen we zien, maar de club moet ook wel meegaan met de tijd.

 

+2/-0

'Feyenoord gaat Slot 19 juni presenteren'

Arne Slot is zoals bekend de nieuwe trainer van Feyenoord. De 42-jarige Slot heeft in december getekend voor de duur van twee seizoenen, waarbij Feyenoord de optie heeft om het contract met nog 1 jaar te verlengen tot 1 juli 2024.

Slot geniet momenteel nog van een aantal vrije dagen en gaat zaterdag 19 juni gepresenteerd worden in De Kuip, zo meldt FeyenoordTM. Na de eerste training gaat hij dan ook uitgebreid vooruitblikken op het nieuwe seizoen met de Rotterdamse club.

 

+1/-0

Die is tijdens zijn vakantie vast alleen maar bezig met Feyenoord, heeft al dik half jaar niks gedaan op het veld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 juni 2021 om 20:22:

Die is tijdens zijn vakantie vast alleen maar bezig met Feyenoord, heeft al dik half jaar niks gedaan op het veld.



Ja dat half jaar is hij al bezig geweest met voorbereiden op Feyenoord.

 

+1/-0

Heb mijn vraagtekens of Slot de juiste trainer is voor Feyenoord. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel. De start wordt belangrijk voor hem zo niet cruciaal. Als hij net zo begint als bijvoorbeeld Stam is het vroeg exit denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 04 juni 2021 om 17:10:

Heb mijn vraagtekens of Slot de juiste trainer is voor Feyenoord. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel. De start wordt belangrijk voor hem zo niet cruciaal. Als hij net zo begint als bijvoorbeeld Stam is het vroeg exit denk ik.


Hij gaat heus niet starten met veel overwinningen, dat is een ding wat zeker is. Hij moet langzaam aan een nieuw elftal bouwen met veel jonge spelers. Ik geloof niet dat hij zoals Stam kamikazevoetbal gaat spelen, maar de selectie loopt niet bepaald over van kwaliteit. Het zal gaan met horten en stoten.

 

+1/-0

Hij lijkt me wel realistisch en heeft met iedereen binnen de club al gesproken met Van Persie, met Advocaat, op Varkenoord, hij heeft de club en de valkuilen leren kennen hopelijk die tijd had Stam niet en hij wordt 100% gesteund door Arnesen.

 

+1/-0

Denk niet dat Slot zo behoudend gaat spelen als De Boer of Advocaat.

Dit bericht is gewijzigd op 8 juni 2021, 21:21:27.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot