Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Jaap Stam

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Typisch, Stam moet inderdaad weg maar dan met Dick Advocaat als alternatief komen aanzetten is totaal geen oplossing. Dan heb je het dus echt niet begrepen, een trainer die al het kapitaal van je veld op de bank zet voor zoveel mogelijk oude en ervaren spelers op het veld. Precies het omgekeerde van wat er dit seizoen eigenlijk moet gebeuren na jaren achterstallig onderhoud door Martin van Geel en Gio. Godzijdank stapt Advocaat zelf niet in.

Graag een nieuwe trainer aanstellen die wel modern voetbal speelt: zo min mogelijk oeverloos balbezit en zo veel mogelijk gericht op het creëren van kansen. Wat mij betreft een buitenlander met een frisse voetbalvisie.

 

+1/-0

We weten natuurlijk allang wie het gaat worden.

Begint met een K

 

+1/-0

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 oktober 2019 om 19:45:

We weten natuurlijk allang wie het gaat worden.

Begint met een K



Kuijt heeft de papieren nog niet, net zoals JP en Landzaat volgens mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:03:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 oktober 2019 om 19:45:

We weten natuurlijk allang wie het gaat worden.

Begint met een K



Kuijt heeft de papieren nog niet, net zoals JP en Landzaat volgens mij.



Hoeft niets te betekenen.
Volgens mij mag het zelfs zonder 'stroman'de eerste periode.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Lijkt mij een prima combinatie👍

 

+1/-0

We moeten niet meer in de vijver vissen van Nederlandse ex-profvoetballers. Kijk eens over de grens en dan vooral in Duitsland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 06 oktober 2019 om 22:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Lijkt mij een prima combinatie👍



Verschrikkelijk, dan blijf je dus bij de middenmoot hangen.
Fraser is echt een Den haag, sparta soort trainer qua niveau.
Willen we daar echt bij blijven hangen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 oktober 2019 om 22:41:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 06 oktober 2019 om 22:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Lijkt mij een prima combinatie👍



Verschrikkelijk, dan blijf je dus bij de middenmoot hangen.
Fraser is echt een Den haag, sparta soort trainer qua niveau.
Willen we daar echt bij blijven hangen?




Denk dat we met de huidige selectie blij moeten zijn met een trainer die weet hoe het leeft binnen Feyenoord.
Zowel van Stee als Fraser hebben een Feyenoord geschiedenis, zij kennen de sentimenten en ja het is geen top combinatie maar dat past precies bij het huidige niveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Dat de verslaving aan middelmaat hardnekkig is, ook bij jou.


Overigens dondert het niet zoveel wie je nu voor de groep zet. Met deze bestuurlijke wanorde zal het nooit rustig worden. Geen enkele trainer kan met een niet fitte selectie regelmatig presteren. Je zal eerst een goede AD en TD moeten hebben. Mensen met visie, die de club reorganiseren, een duidelijk plan hebben en daar hun mensen bij zoeken.

Het is echt in alle geledingen een bende, maar ja, wie gaat het oplossen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 oktober 2019 om 23:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Dat de verslaving aan middelmaat hardnekkig is, ook bij jou.


Overigens dondert het niet zoveel wie je nu voor de groep zet. Met deze bestuurlijke wanorde zal het nooit rustig worden. Geen enkele trainer kan met een niet fitte selectie regelmatig presteren. Je zal eerst een goede AD en TD moeten hebben. Mensen met visie, die de club reorganiseren, een duidelijk plan hebben en daar hun mensen bij zoeken.

Het is echt in alle geledingen een bende, maar ja, wie gaat het oplossen?



Dus als er een goede Ad en TD is zal het beter gaan?
Dan gaat de selectie beter voetballen?
Geef toch gewoon toe dat de selectie hoogstens voor plaats 3 kan gaan in de eredivisie daar verandert een AD en TD momenteel ook niets aan.
Ben wel met je eens dat de bestuurlijke wanorde zsm opgelost moet worden maar dit heeft niets met de huidige prestaties te maken.

Terug komend op het topiconderwerp Jaap Stam, deze trainer is niet geschikt voor Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2019, 23:36:45.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 06 oktober 2019 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 oktober 2019 om 23:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Dat de verslaving aan middelmaat hardnekkig is, ook bij jou.


Overigens dondert het niet zoveel wie je nu voor de groep zet. Met deze bestuurlijke wanorde zal het nooit rustig worden. Geen enkele trainer kan met een niet fitte selectie regelmatig presteren. Je zal eerst een goede AD en TD moeten hebben. Mensen met visie, die de club reorganiseren, een duidelijk plan hebben en daar hun mensen bij zoeken.

Het is echt in alle geledingen een bende, maar ja, wie gaat het oplossen?



Dus als er een goede Ad en TD is zal het beter gaan?
Dan gaat de selectie beter voetballen?
Geef toch gewoon toe dat de selectie hoogstens voor plaats 3 kan gaan in de eredivisie daar verandert een AD en TD momenteel ook niets aan.
Ben wel met je eens dat de bestuurlijke wanorde zsm opgelost moet worden maar dit heeft niets met de huidige prestaties te maken.

Terug komend op het topiconderwerp Jaap Stam, deze trainer is niet geschikt voor Feyenoord.



Natuurlijk gaat het beter als er duidelijke visie en leiderschap is binnen een club. Met zo'n lichtgewicht interimmer als TD hebben we alleen maar idiote aankopen gedaan deze zomer, zijn overbodige spelers niet geloosd en is de scouting niet gereorganiseerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?


Dan krijg je hetzelfde als nu. We hebben dat soort oplossingen al ruim veertig jaar geprobeerd. Heeft niet zo goed gewerkt hè.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 oktober 2019 om 19:45:

We weten natuurlijk allang wie het gaat worden.

Begint met een K



Kuyt is niet alleen een (hele) enge man, maar is als leider van het zelfopgerichte technische hart een van de verantwoordelijke mensen van het huidige (dis)functioneren van het eerste team. We hebben mensen met ervaring nodig. Feyenoord is geen speeltuin. Hoe diep wil je zakken? Van Stee en Fraser moeten komen. Zo spoedig mogelijk.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 oktober 2019, 09:15:31.

 

+1/-0

Stam wederom geen enkel antwoord op een tactische omzetting van een tegenstander. Als een mongool langs de lijn schreeuwen en ijsberen maar niks omzetten waardoor je beter staat tegen een 5-3-2. Wat een tactische onbenul.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 oktober 2019 om 00:10:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 06 oktober 2019 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 oktober 2019 om 23:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2019 om 22:02:

Toch wil ik jullie mening vragen:

Van Stee als TD.
Fraser als hoofdcoach.

Wat is jullie mening?



Dat de verslaving aan middelmaat hardnekkig is, ook bij jou.


Overigens dondert het niet zoveel wie je nu voor de groep zet. Met deze bestuurlijke wanorde zal het nooit rustig worden. Geen enkele trainer kan met een niet fitte selectie regelmatig presteren. Je zal eerst een goede AD en TD moeten hebben. Mensen met visie, die de club reorganiseren, een duidelijk plan hebben en daar hun mensen bij zoeken.

Het is echt in alle geledingen een bende, maar ja, wie gaat het oplossen?



Dus als er een goede Ad en TD is zal het beter gaan?
Dan gaat de selectie beter voetballen?
Geef toch gewoon toe dat de selectie hoogstens voor plaats 3 kan gaan in de eredivisie daar verandert een AD en TD momenteel ook niets aan.
Ben wel met je eens dat de bestuurlijke wanorde zsm opgelost moet worden maar dit heeft niets met de huidige prestaties te maken.

Terug komend op het topiconderwerp Jaap Stam, deze trainer is niet geschikt voor Feyenoord.



Natuurlijk gaat het beter als er duidelijke visie en leiderschap is binnen een club. Met zo'n lichtgewicht interimmer als TD hebben we alleen maar idiote aankopen gedaan deze zomer, zijn overbodige spelers niet geloosd en is de scouting niet gereorganiseerd.



eens met je stelling dat er iets gebeuren moet op bestuurlijk niveau.

Even als reminder: de beoogde AD wil(de) niet komen en de gewenste kandidaten voor de TD functie eveneens niet.

De RvC maakt er een puinhoop van, roept iets heel hard en doet vervolgens niets.
De selectie is door aankopen van zaakwaarnemers van de trainer aangevuld met miskopen , Kelly en Senesi waar twijfels over zijn, en de jeugd is nog van onvoldoende kwaliteit.
Een onervaren trainer als Stam kan de ploeg onvoldoende prepareren mede door kwaliteitsgebrek in de selectie. Daarnaast is Stam een tactisch onbenul die heel druk doet langs de lijn tijdens een wedstrijd terwijl hij zou moeten weten dat het dan al te laat is en weinig effect oplevert.
Al met al wordt het tijd voor een grote bezem door de gehele organisatie.

 

+1/-0

Dickie Advocaat als tussenpaus om het verdedigend weer eens goed neer te gaan zetten.

 

+1/-0

Dat Stam het moeilijk zou gaan krijgen dat stond vast. Hij is ook niet op zijn kwaliteiten als trainer uitgekozen, maar op zijn uitstraling! Dat stoere uiterlijk, de boze blik in zijn ogen en de meedogenloosheid als verdediger was hij uitermate geschikt als trainer van Feyenoord werd besloten.
Als ze nou ook eens de trainerskwaliteiten van Stam hadden onderzocht, dan had hij niet eens op gesprek mogen komen. Totaal niks gepresteerd!

Hij moest Feyenoord weer gaan opbouwen en de jeugd inpassen, dat was de afspraak. Dat gebeurt niet en nu staat er een team waar we in de toekomst niks aan hebben.
Spelers als Vermeer, Botteghin, Ie, Karsdorp, Tapia, Haps, Larsson, Narshingh daar hebben we niets aan volgend jaar of we willen weer verder gaan kutten volgend jaar.
Er zit geen enkele (stijgende) lijn in en we hebben geen trainers die er verandering in kunnen brengen. Ik snap oprecht niet wat die dikke volgevreten van Gastel, Landzaat, dat mannetje wat met Stam is meegekomen, Makaay nog te zoeken hebben bij Feyenoord. Voegen zeer weinig toe.

Mijn voorstel zou zijn om de gehele technische staff + Bas van Noordwijk voor volgend seizoen te vervangen. Een sterke AD aan te trekken, er zou toch onderhand wel een shortlist moeten zijn? Een goede TD met visie. Jordi Cruijff lijkt mij uitermate geschikt daarvoor.

Maar zelfs met een goed bestuur en beleid dan ben je er nog niet natuurlijk, er is dan namelijk nog steeds geen geld beschikbaar. Een nieuw stadion is een must, maar we moeten niet denken dat het alles opeens oplost.
Je hebt dan nog steeds niet de middelen om de strijd aan te gaan met de topclubs in Nederland en structureel deel te nemen aan de CL.

Er zal op een of andere manier geld gevonden worden om structureel goede spelers aan te trekken, we zijn het voorlopig zelf niet in staat om geld te maken.

Eerst maar eens bouwen aan een elftal dat waarde heeft.

 

+1/-0

Ja het is duidelijk dat stam het tactisch niet snapt het spel vanaf de kant niet kan lezen en dus geen goeie tactische aanpassing kan doen gedurende de wedstrijd bij zijn team.

Bakkati was degene die bij Porto op de tribune zat en in de rust met beelden liet zien hoe je Porto pijn kon doen.

VI heeeft Feyenoord de speelwijze onder stam prima en totaal geanalyseerd.
https://www.youtube.com/watch?v=EIuTja8rQKc&t=617slink

Daar blijkt uit dat stam met een trage botteghin in zijn centrum niet kan spelen zoals hij wil en de linies veel te ver uit elkaar liggen als je druk probeert te zetten bij een slimme tegenstander.

Als je dan naïef in je spelers groep geen andere speler in brengt met de juiste kwaliteiten of tactisch anders gaat spelen is het wel erg droevig gesteld met stam zijn basis vaardigheden als coach.

Stam zijn kracht is wel dat hij het team kan laten spelen in zijn visie dus als veld trainer is ie prima maar heeft helaas niet de capaciteiten om te zien welke spelers dat het beste kunnen uitvoeren en hoe je tactisch reageert op een tegenstander als die zich aan je systeem aan past.

Er moet op de bank een ervaren coach zitten die het spel kan lezen en aan geeft wat hij moet doen. Koeman bij oranje heeft bijvoorbeeld lodeweges die hem corrigeert.

Is er dan niemand in de Feyenoord organisatie die vanaf de bank ene wedstrijd kan lezen? Want van gastel en landzaad zijn ook incapabel dat te doen dat zagen we al bij gio.

Je hebt dus niet veel nodig om deze niet functionerende staf wel te laten functioneren. Je hebt enkel een assistent coach nodig die wel het spelletje ziet het liefst met een feyenoord hart die stam op de bank kan vertellen wat e rop het veld gebeurt tijdens een wedstrijd en wat hij kan ondernemen om dat tactisch te keren (met iets andere veld bezetting of met andere spelers door ene wissel en zijn advies aan hem geeft) en stam daar dan actie in onderneemt in zijn opstelling en tactisch gedurende een wedstrijd.
Ik zou everse gewoon naast die kneuzen op de bank zetten als ervaren man. Heeft een eigen mening maar leest de wedstrijd wel goed. En van gastel lekker als assistent pionnen laten neerzetten de staf ondersteunen maar ook testen of hij basis zaken als trainer begrijpt anders ook daar vanaf we zijn geen liefdadigheidsinstelling voor oud spelers. Landzaad ergens anders laten buitenspelen ruimte geven zich te ontwikkelen of als hij niet goed genoeg is afscheid van nemen.

Als oplossing om goedkoop wat te repareren zie ik de mix Stam, Everse, bakkati wel zitten.
Stam mag lekker de veld trainingen doen. Everse geeft in wedstrijden aan wat de tegenstander doet en hoe je dat kan aanpassen bevechten met tactiek of een spelers wissel. Bakkatti laat met beelden de spelers zien wat er beter moet in de analyses achteraf of in de rust.

Ieder van die 3 tijdens wedstrijden laten opnemen wat ze zeggen en hun analyse van de wedstrijd laten geven en wat te doen. kan je na wedstrijden beoordelen intern wie de juiste beslissing wou nemen achteraf en dus gelijk had. Luistert stam niet naar tips van everse die je er gedwongen naast zet die achteraf bleek gelijk te hebben dan pas gooi je Stam er uit.

Werkt ten Cate nog? die lijkt me wel prima mocht stam nog steeds zo als een beginner blunderen.

Wat ik wel erg vind is dat de leiding bij Feyenoord Heel dom naar stam en zijn management luisterde om voor kelly en Senesi te gaan. Kelly kost je enkel nog salaris maar Senesi is gewoon veel geld. Reken er maar op dat dat management stam daar goed op verdiende bij die transfer. Dus hoe dom kan je zijn daar in te trappen enkel dirkteur en ik gaven aan twijfels te hebben bij de transfer senesi Ik gaf aan het niet te doen omdat het veel te veel geld was en je bijna 14/16 miljoen moet krijgen voor deze speler mocht je er aan willen verdienen en dat zie ik bij Feyenoord niet gebeuren en vroeg me af of hij wle snel genoeg was voor stam zijn beoogde speelstijl.

Verder trapte iedereen er in. Als senesi niks blijkt te zijn is het ook rede voor ontslag stam en troost. Stam omdat hij mee doet aan belangen verstrengeling. Troost omdat hij zich als een kind liet verleiden.

Aub geen fraiser en van stee weer meer van het oude wat niet werkt. Ja op sparta niveau maar niet geschikt voor de top. Of nog niet Fraser maakt wel stappen.

Niet meer dom roepen om een TD aub. hou de functie tegen het ligt wat presteren td's nou eigenlijk?

Kleed die functie uit.

Neem een professional aan voor onderhandelingen. (kan rob jansen zijn behalve bij zijn eigen spelers)

Zet een goeie technisch manager neer boven de trainer die beoordeeld hoe de staf en spelersgroep functioneert en de medische staf etc. beoordeeld en samenstelt en innovatief en met de laatste ontwikkelingen bezig is. (mss zelfs een type verbeek is altijd bezig met de laatste ontwikkelingen in de voetballerij en is zelf trainer dus kan de staf beoordelen)

Stel een hoofd spelers beleid aan die deuren voor je opent met een goed netwerk (gullit) en de scouting aan stuurt met oud feyenoorders die op de velden talentjes spotten of goeie spelers zien (boskamp bij die adviseurs).

En wachten op eenhoorn of Jordi Cruijff als algemene directeur.

Technische hart die de spelers groep en je spel visie samenstelt zijn dan je hoofd jeugdopleidingen, je technisch manager en je hoorfd spelersbeleid.

Visie spelersbeleid moet nu zeker zijn. Jong feyenoord in de voetbal pyramide daar jeugd laten rijpen en daarna zelfs nog verhuren tot ze feyenoord 1 basisplaats waardig zijn.
Het team nu opvullen met transfervrije spelers en die langzaam vervangend oor je jeugd die je op eerder genoemde manier laat groeien tot het juiste niveau.
Enkel exceptionele talenten vroeg goedkoop kopen. En enkel echte versterkingen voor je eerste elftal die al wat hebben bewezen duur kopen.

Zo moeilijk is het niet!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 oktober 2019, 12:15:01.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 07 oktober 2019 om 11:50:

Ja het is duidelijk dat stam het tactisch niet snapt het spel vanaf de kant niet kan lezen en dus geen goeie tactische aanpassing kan doen gedurende de wedstrijd bij zijn team.

Bakkati was degene die bij Porto op de tribune zat en in de rust met beelden liet zien hoe je Porto pijn kon doen.

VI heeeft Feyenoord de speelwijze onder stam prima en totaal geanalyseerd.
https://www.youtube.com/watch?v=EIuTja8rQKc&t=617slink

Daar blijkt uit dat stam met een trage botteghin in zijn centrum niet kan spelen zoals hij wil en de linies veel te ver uit elkaar liggen als je druk probeert te zetten bij een slimme tegenstander.

Als je dan naïef in je spelers groep geen andere speler in brengt met de juiste kwaliteiten of tactisch anders gaat spelen is het wel erg droevig gesteld met stam zijn basis vaardigheden als coach.

Stam zijn kracht is wel dat hij het team kan laten spelen in zijn visie dus als veld trainer is ie prima maar heeft helaas niet de capaciteiten om te zien welke spelers dat het beste kunnen uitvoeren en hoe je tactisch reageert op een tegenstander als die zich aan je systeem aan past.

Er moet op de bank een ervaren coach zitten die het spel kan lezen en aan geeft wat hij moet doen. Koeman bij oranje heeft bijvoorbeeld lodeweges die hem corrigeert.

Is er dan niemand in de Feyenoord organisatie die vanaf de bank ene wedstrijd kan lezen? Want van gastel en landzaad zijn ook incapabel dat te doen dat zagen we al bij gio.

Je hebt dus niet veel nodig om deze niet functionerende staf wel te laten functioneren. Je hebt enkel een assistent coach nodig die wel het spelletje ziet het liefst met een feyenoord hart die stam op de bank kan vertellen wat e rop het veld gebeurt tijdens een wedstrijd en wat hij kan ondernemen om dat tactisch te keren (met iets andere veld bezetting of met andere spelers door ene wissel en zijn advies aan hem geeft) en stam daar dan actie in onderneemt in zijn opstelling en tactisch gedurende een wedstrijd.
Ik zou everse gewoon naast die kneuzen op de bank zetten als ervaren man. Heeft een eigen mening maar leest de wedstrijd wel goed. En van gastel lekker als assistent pionnen laten neerzetten de staf ondersteunen maar ook testen of hij basis zaken als trainer begrijpt anders ook daar vanaf we zijn geen liefdadigheidsinstelling voor oud spelers. Landzaad ergens anders laten buitenspelen ruimte geven zich te ontwikkelen of als hij niet goed genoeg is afscheid van nemen.

Als oplossing om goedkoop wat te repareren zie ik de mix Stam, Everse, bakkati wel zitten.
Stam mag lekker de veld trainingen doen. Everse geeft in wedstrijden aan wat de tegenstander doet en hoe je dat kan aanpassen bevechten met tactiek of een spelers wissel. Bakkatti laat met beelden de spelers zien wat er beter moet in de analyses achteraf of in de rust.

Ieder van die 3 tijdens wedstrijden laten opnemen wat ze zeggen en hun analyse van de wedstrijd laten geven en wat te doen. kan je na wedstrijden beoordelen intern wie de juiste beslissing wou nemen achteraf en dus gelijk had. Luistert stam niet naar tips van everse die je er gedwongen naast zet die achteraf bleek gelijk te hebben dan pas gooi je Stam er uit.

Werkt ten Cate nog? die lijkt me wel prima mocht stam nog steeds zo als een beginner blunderen.

Wat ik wel erg vind is dat de leiding bij Feyenoord Heel dom naar stam en zijn management luisterde om voor kelly en Senesi te gaan. Kelly kost je enkel nog salaris maar Senesi is gewoon veel geld. Reken er maar op dat dat management stam daar goed op verdiende bij die transfer. Dus hoe dom kan je zijn daar in te trappen enkel dirkteur en ik gaven aan twijfels te hebben bij de transfer senesi Ik gaf aan het niet te doen omdat het veel te veel geld was en je bijna 14/16 miljoen moet krijgen voor deze speler mocht je er aan willen verdienen en dat zie ik bij Feyenoord niet gebeuren en vroeg me af of hij wle snel genoeg was voor stam zijn beoogde speelstijl.

Verder trapte iedereen er in. Als senesi niks blijkt te zijn is het ook rede voor ontslag stam en troost. Stam omdat hij mee doet aan belangen verstrengeling. Troost omdat hij zich als een kind liet verleiden.



een heel verhaal en je eerste conclusie deel ik volledig: Stam snapt tactisch het spel niet en voldoet dus niet als trainer/coach van Feyenoord.

Je overige voorstellen vind ik wat minder.
Everse is vooral een schreeuwer vanaf de zijlijn, net als wij trouwens maar wij zijn supporter dus is het legitiem, die ook niets bewezen heeft als trainer/coach.
Ten Cate heeft ooit aangegeven nooit voor Feyenoord te willen/kunnen werken, prima die valt dan ook af.

Voor de rest inderdaad de gehele technische staf doorlichten en vervangen, schoon schip maken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Het is niet anders.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Jaap Stam