Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 80 81 82 83 84

Was ook niet direct een reactie op jou Ramesoe ben het eens dat wat er eventueel aankomt nog wel erg jong is en zeker nog jaren gaat duren.
Mijn reactie was meer voor komende seizoenen of Burger en Antonucci kunnen aanhaken zullen we zien, maar Slot is wel een trainer die spelers beter maakt maar dat gaat tijd kosten. We moeten het ook doen met dit soort gasten zonder geld een Veerman zit er nu niet in denk ik. Het zijn gewoon onzekere tijden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 februari 2021 om 16:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2021 om 16:24:

Burger kwam tot dusver elf keer in actie voor Sparta, waarvan acht keer als invaller. Ik geloof nog steeds in hem is nog erg jong (20) hij Wehrmann, Kokcu, Teixeira en Antonucci daar moet Slot toch wel een degelijk middenveld van kunnen maken.


Jij had het over talenten die eraan kwamen, dus ik dacht dat je het over de jeugdopleiding had. Misverstandje.

Wehrman komt niet meer terug hoor en Texeira is niet goed genoeg. Burger blijft een twijfelgeval en Antonucci moet nog maar laten zien dat hij het niveau aankan.

Er moet echt wat bij hoor, graag iemand die er direct staat.

Burger haakt wat mij betreft af, als je bij Sparta niet in de basis kan komen ben je niet goed genoeg. Wehrmann blijft een vaag verhaal mijns inziens, want zowel Arnesen als Wehrmann zelf beweren dat hij wellicht weer terugkomt deze zomer (ondanks de optie tot koop blijkbaar).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 februari 2021 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 februari 2021 om 16:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2021 om 16:24:

Burger kwam tot dusver elf keer in actie voor Sparta, waarvan acht keer als invaller. Ik geloof nog steeds in hem is nog erg jong (20) hij Wehrmann, Kokcu, Teixeira en Antonucci daar moet Slot toch wel een degelijk middenveld van kunnen maken.


Jij had het over talenten die eraan kwamen, dus ik dacht dat je het over de jeugdopleiding had. Misverstandje.

Wehrman komt niet meer terug hoor en Texeira is niet goed genoeg. Burger blijft een twijfelgeval en Antonucci moet nog maar laten zien dat hij het niveau aankan.

Er moet echt wat bij hoor, graag iemand die er direct staat.

Burger haakt wat mij betreft af, als je bij Sparta niet in de basis kan komen ben je niet goed genoeg. Wehrmann blijft een vaag verhaal mijns inziens, want zowel Arnesen als Wehrmann zelf beweren dat hij wellicht weer terugkomt deze zomer (ondanks de optie tot koop blijkbaar).


Wehrman is een heel raar verhaal, wanneer zijn huidige club de optie licht dan is hij gewoon weg natuurlijk. Ik heb echter Arnesen zelf er niks over horen zeggen, dus het blijft heel vaag

Burger zal wel gewoon aansluiten volgend seizoen, maar ik zie ook het nut daarvoor niet. Maar goed hij is nog jong en je weet nooit hoe hij zich nog ontwikkeld.

 

+1/-0

Zal Slot niet stiekum denken waar ben ik aan begonnen? Eventuele versterkingen gaan er toch niet komen met die grote verliezen die op de loer liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 17 februari 2021 om 22:21:

Zal Slot niet stiekum denken waar ben ik aan begonnen? Eventuele versterkingen gaan er toch niet komen met die grote verliezen die op de loer liggen.


Voor iedere trainer is Feyenoord een uitdaging. Er valt wel iets van te maken. Ook zonder grote aankopen.

 

+1/-0

Ach ik lees dat zich al meerdere investeerders hebben aangemeld. Er gaan veel middelmatige spelers weg dus we gaan het zien

 

+1/-0

Het roer moet helemaal om de rek is eruit. Ik zou niet weten waar Arne moet beginnen, maar hij zal toch al wel iets in zijn hoofd hebben zitten.

 

+2/-0

Ik geef het ‘m te doen. Kan zomaar dat we Europese inkomsten gaan mislopen en de twee beste spelers moeten verkocht worden om de financiële gaten te dichten. En uit de jeugd hebben we weinig te verwachten. Kortom ik heb een hcs dejavu.
Maar misschien zie ik het allemaal te pessimistisch in.

 

+1/-0

Dit is wel een momentopname zondag de grootste overwinning onder Dick en nu dit, valt geen touw aan vast knopen.

Ook met Slot zal het zo wisselvallig blijven vrees ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 februari 2021 om 23:16:

Dit is wel een momentopname zondag de grootste overwinning onder Dick en nu dit, valt geen touw aan vast knopen.

Ook met Slot zal het zo wisselvallig blijven vrees ik.



Dit was een andere tegenstander. Bovendien bekervoetbal. Willem 2 ging bijna aan de kant. Dat was een trainingspartijtje en eredivisie onwaardige tegenstand. Je mag die wedstrijd daarom niet vergelijken met deze wedstrijd om het wisselvallig te noemen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 februari 2021, 07:20:14.

 

+1/-0

ik denk dat Slot het tactisch anders zou hebben aangepakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 februari 2021 om 08:16:

ik denk dat Slot het tactisch anders zou hebben aangepakt.



Je moet de boel natuurlijk op Slot gooien na die rode kaart, om maar een goed woord te gebruiken. Deze spelers denken dat ze kunnen doordekken en zo. Begrijpen niet dat je vanuit je kwaliteiten en beperkingen moet voetballen. Wat moet je er mee als coach? Los daarvan had hij inderdaad Spajic moeten brengen ipv ons probleemgeval. Nu direct die aanvoerders band invorderen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 18 februari 2021 om 08:23:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 februari 2021 om 08:16:

ik denk dat Slot het tactisch anders zou hebben aangepakt.



Je moet de boel natuurlijk op Slot gooien na die rode kaart, om maar een goed woord te gebruiken. Deze spelers denken dat ze kunnen doordekken en zo. Begrijpen niet dat je vanuit je kwaliteiten en beperkingen moet voetballen. Wat moet je er mee als coach? Los daarvan had hij inderdaad Spajic moeten brengen ipv ons probleemgeval. Nu direct die aanvoerders band invorderen.



Toch blijkt geregeld dat wanneer Feyenoord wel hoog druk zet het spel in ieder geval een stuk toonbaarder wordt dan bij het inzakken. Als we Dick zijn spelopvatting moeten geloven zijn er in de Eredivisie 17 ploegen die beter kunnen voetballen dan wij, daar geloof ik ook geen reet van.

Na de rode kaart liep het elftal er wel redelijk verloren bij. Al ging het pas goed mis toen we weer eens een linksback en een slome spits in de voorhoede gingen zetten. Maar dat kan ook toevallig zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 18 februari 2021 om 08:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 18 februari 2021 om 08:23:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 februari 2021 om 08:16:

ik denk dat Slot het tactisch anders zou hebben aangepakt.



Je moet de boel natuurlijk op Slot gooien na die rode kaart, om maar een goed woord te gebruiken. Deze spelers denken dat ze kunnen doordekken en zo. Begrijpen niet dat je vanuit je kwaliteiten en beperkingen moet voetballen. Wat moet je er mee als coach? Los daarvan had hij inderdaad Spajic moeten brengen ipv ons probleemgeval. Nu direct die aanvoerders band invorderen.



Toch blijkt geregeld dat wanneer Feyenoord wel hoog druk zet het spel in ieder geval een stuk toonbaarder wordt dan bij het inzakken. Als we Dick zijn spelopvatting moeten geloven zijn er in de Eredivisie 17 ploegen die beter kunnen voetballen dan wij, daar geloof ik ook geen reet van.

Na de rode kaart liep het elftal er wel redelijk verloren bij. Al ging het pas goed mis toen we weer eens een linksback en een slome spits in de voorhoede gingen zetten. Maar dat kan ook toevallig zijn.



Met alle respect Noud, ‘hoog drukzetten’ is typisch zo’n Peter Bosz term. We hebben meegemaakt wat dat ons heeft gebracht. Niet alleen toen de Boszkabouter manager was, maar ook toen Stam als een patiënt langs de lijn stond te springen. Aanvallend voetbal is leuk maar het gaat in de beker om resultaat. Stam had behoorlijk veel hoge bloeddruk. Resultaat ho maar. Resultaat is nodig als voorwaarde om beter te spelen. Zie het team van 2002. Dat groeide door het resultaat en niet andersom. Bij een rode kaart moet je natuurlijk sowieso strijden voor elke grasspriet en niet met je hoofd in de wolken lopen.

 

+1/-0

Ja je kunt inderdaad naar Stam blijven wijzen als reden waarom wij niet aanvallend kunnen voetballen. Dat er daar totaal geen sprake was van collectief druk zetten en dat de gaten op het veld immens waren was eerder het probleem dan het hoog druk zetten an sich. Bovendien moest Stam het ook wel met een hele andere selectie doen dan Dickie nog op dat moment.

Ik geloof er gewoon geen reet van dat je in deze selectie gewoon geen aanvallendere speelstijl opgelegd krijgt. Er zijn misschien drie selecties beter in Nederland en dan heb je het gewoon gehad. En iedere keer wanneer Feyenoord hoger gaat voetballen met daarbij behorende collectieve druk de laatste weken gaat het beter. Juist wanneer we inzakken krijgen we dat waanzinnig slechte voetbal en krijgen we het zelfs een helft moeilijk tegen Willem II.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 18 februari 2021 om 08:49:

Ja je kunt inderdaad naar Stam blijven wijzen als reden waarom wij niet aanvallend kunnen voetballen. Dat er daar totaal geen sprake was van collectief druk zetten en dat de gaten op het veld immens waren was eerder het probleem dan het hoog druk zetten an sich. Bovendien moest Stam het ook wel met een hele andere selectie doen dan Dickie nog op dat moment.

Ik geloof er gewoon geen reet van dat je in deze selectie gewoon geen aanvallendere speelstijl opgelegd krijgt. Er zijn misschien drie selecties beter in Nederland en dan heb je het gewoon gehad. En iedere keer wanneer Feyenoord hoger gaat voetballen met daarbij behorende collectieve druk de laatste weken gaat het beter. Juist wanneer we inzakken krijgen we dat waanzinnig slechte voetbal en krijgen we het zelfs een helft moeilijk tegen Willem II.



Of we de derde selectie van Nederland hebben moet nog maar blijken bij het einde, hoewel de salarissen wel op dat niveau zullen liggen. Het is dan aan de spelers om hun waarde te laten zien. Als dat niet lukt liggen de salarissen te hoog. De coach draagt natuurlijk de eindverantwoording met Arnesen, maar op het veld gaat het om individuele kwaliteiten en leiderschap. Los daarvan is dit bekervoetbal. Dan gelden er andere wetten. Wij hoeven de dure lessen van Bosz daarom toch niet te betalen en het wiel opnieuw uit te vinden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 februari 2021, 09:06:11.

 

+1/-0

We hebben een matige selectie die gewoon elke wedstrijd opnieuw dezelfde fouten maken, slap in de duels, laag tempo etc. Pas in de loop van de wedstrijd valt het kwartje en is er strijd en gaat het tempo omhoog.

Zoals gisteren pijnlijk duidelijk werd wordt er niet voor elkaar gevochten als het alle hens aan dek is, treurig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2021 om 16:49:

Was ook niet direct een reactie op jou Ramesoe ben het eens dat wat er eventueel aankomt nog wel erg jong is en zeker nog jaren gaat duren.
Mijn reactie was meer voor komende seizoenen of Burger en Antonucci kunnen aanhaken zullen we zien, maar Slot is wel een trainer die spelers beter maakt maar dat gaat tijd kosten. We moeten het ook doen met dit soort gasten zonder geld een Veerman zit er nu niet in denk ik. Het zijn gewoon onzekere tijden.



Slot is geen tovenaar, die kan er bijvoorbeeld niet voor zorgen dat de matige techniek van Malacia ineens sterk zal verbeteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2021 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2021 om 16:49:

Was ook niet direct een reactie op jou Ramesoe ben het eens dat wat er eventueel aankomt nog wel erg jong is en zeker nog jaren gaat duren.
Mijn reactie was meer voor komende seizoenen of Burger en Antonucci kunnen aanhaken zullen we zien, maar Slot is wel een trainer die spelers beter maakt maar dat gaat tijd kosten. We moeten het ook doen met dit soort gasten zonder geld een Veerman zit er nu niet in denk ik. Het zijn gewoon onzekere tijden.



Slot is geen tovenaar, die kan er bijvoorbeeld niet voor zorgen dat de matige techniek van Malacia ineens sterk zal verbeteren.



klopt dus zal hij ook gaan kijken naar alternatieve , dus ook bij de jeugd. Hij heeft daar 6 maanden voor. Dit elftal staat volgend seizoen uit andere spelers en een andere speelstijl let maar op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 18 februari 2021 om 08:49:

Ja je kunt inderdaad naar Stam blijven wijzen als reden waarom wij niet aanvallend kunnen voetballen. Dat er daar totaal geen sprake was van collectief druk zetten en dat de gaten op het veld immens waren was eerder het probleem dan het hoog druk zetten an sich. Bovendien moest Stam het ook wel met een hele andere selectie doen dan Dickie nog op dat moment.

Ik geloof er gewoon geen reet van dat je in deze selectie gewoon geen aanvallendere speelstijl opgelegd krijgt. Er zijn misschien drie selecties beter in Nederland en dan heb je het gewoon gehad. En iedere keer wanneer Feyenoord hoger gaat voetballen met daarbij behorende collectieve druk de laatste weken gaat het beter. Juist wanneer we inzakken krijgen we dat waanzinnig slechte voetbal en krijgen we het zelfs een helft moeilijk tegen Willem II.


Veel hangt af van wat de trainer doet. Beter voetbal met een aanvallender stijl is mogelijk, maar dan moet Advocaat keuzes maken. Om te beginnen moet een linksbenige voetballer op links voetballen en een rechtsbenige voetballer op rechts. Dus Sinisterra op rechts en Berghuis op links. Vervolgens Haps linkshalf. Daar knapt het elftal van op.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot