Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 80 81 82 83 84

Per vandaag dan officieel: Arne Slot volgt Advocaat op.

Arnesen c.s. lijkt een keuze te hebben gemaakt vanuit visie op speelstijl en de ontwikkeling van de jeugd. Niet vanuit (Feyenoord)verleden. Op zich verstandig, maar ik hoop dat Slot genoeg krediet krijgt -ook na een reeks mindere uitslagen. Dat we niet vergeten dat het voor Feyenoord kennelijk gewoon is om van tweederangs Oostenrijkse en derderangs Kroatische ploegen te verliezen.

 

+2/-0

Welkom !Heb wel goed gevoel erover ben erg benieuwd hoe hij gaat werken met de jonge spelers bv Antonucci en Sinisterra, dat is ook de reden dat Arnesen hem wou.

 

+1/-0

Prima keuze van Feyenoord, maar het is maar afwachten wat voor materiaal hij volgend seizoen tot zijn beschikking heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 december 2020 om 11:30:

Prima keuze van Feyenoord, maar het is maar afwachten wat voor materiaal hij volgend seizoen tot zijn beschikking heeft.



Arnesen is de juiste man om een selectie neer tezetten die past bij de trainer Slot en er is een technisch hart nu inclusief de jeugd trainers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2020 om 11:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 december 2020 om 11:30:

Prima keuze van Feyenoord, maar het is maar afwachten wat voor materiaal hij volgend seizoen tot zijn beschikking heeft.



Arnesen is de juiste man om een selectie neer tezetten die past bij de trainer Slot en er is een technisch hart nu inclusief de jeugd trainers.


Linssen, Diemers :denk

Ik ben heel blij met zijn beleidskeuzes tot nu toe maar qua aankopen zeker niet. Het zijn de vaste waardes van de laatste jaren die het doen en zeker niet zijn inbreng aan het eerste elftal.

 

+1/-0

Dick moest versterkingen hebben en die twee waren nog haalbaar er was geen geld ook door Corona. Alle kritiek op Bryan en Mark vind ik overigens ook overdreven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2020 om 12:00:

Dick moest versterkingen hebben en die twee waren nog haalbaar er was geen geld ook door Corona. Alle kritiek op Bryan en Mark vind ik overigens ook overdreven.



Overdreven?
Kom op zeg je ziet toch zelf ook wel dat ze tekort komen, ze hadden ze niet aan moeten trekken. De kritiek is gebaseerd op hun kwaliteiten als spelers en volkomen terecht.

Als straks iedereen weer fit is verdwijnen ze weer naar de bank en ik kan mij ook niet voorstellen dat Slot met hun wil werken.
Zie die gasten maar weer te slijten, dat gaat niet makkelijk worden.

 

+1/-0

Vind ik dus niet omdat dit een crisis jaar is en zonder al die blessures hadden ze natuurlijk niet zoveel gespeeld het waren spelers voor de breedte maar hebben bijna alles gespeeld!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 december 2020 om 12:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2020 om 12:00:

Dick moest versterkingen hebben en die twee waren nog haalbaar er was geen geld ook door Corona. Alle kritiek op Bryan en Mark vind ik overigens ook overdreven.



Overdreven?
Kom op zeg je ziet toch zelf ook wel dat ze tekort komen, ze hadden ze niet aan moeten trekken. De kritiek is gebaseerd op hun kwaliteiten als spelers en volkomen terecht.

Als straks iedereen weer fit is verdwijnen ze weer naar de bank en ik kan mij ook niet voorstellen dat Slot met hun wil werken.
Zie die gasten maar weer te slijten, dat gaat niet makkelijk worden.



Helemaal met je eens. Maar die gasten komen natuurlijk wel uit de koker van Advocaat, en zijn door Arnesen aangetrokken om Advocaat nog een beetje tevreden kunnen houden.

Tussen de regels door las je in interviews van Arnesen ook wel dat ze echt wel een aantal niveau's hoger mikten dan Linssen en Diemers voordat corona om de hoek kwam kijken. Maar helaas werd het roeien met wat beperktere riemen voor Arnesen.

Overigens erg bij met Slot als trainer. Hopelijk de eerste stap op weg naar een gezonde club die mooi voetbal speelt!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Arne Slot is trots dat hij zich vanaf aankomend seizoen trainer van Feyenoord mag noemen. De Rotterdammers hebben vandaag het nieuws over Slot officieel bekend gemaakt. De 42-jarige Slot laat weten niet uitgebreid met de media te gaan praten de komende maanden, omdat hij Dick Advocaat niet in de weg wil lopen.

''De afgelopen week is maar weer eens gebleken hoe groot de allure en impact van een club als Feyenoord is'', vertelt Slot in gesprek met Voetbal International. ''Als speler en trainer heb ik daarnaast ervaren dat een volle Kuip toch wel heel bijzonder is. Dat ik vanaf volgend seizoen tweewekelijks als trainer een volle Kuip inloop is, helemaal in het licht van de huidige coronamaatregelen en beperkingen, een mooi vooruitzicht.''

''Ik wil verder te allen tijde voorkomen dat het nu over mij gaat, want Feyenoord heeft dit seizoen nog veel om voor te spelen. ''Ik kijk met veel waardering naar de resultaten en de onverzettelijkheid van het Feyenoord van Dick Advocaat. Daarom vind ik het niet netjes om op dit moment, met de media te praten over mijn benoeming als hoofdtrainer van Feyenoord.''

 

+2/-0

Je slaat de spijker op zijn kop Noud die kut corona had niemand rekening mee gehouden en heeft de plannen van Arnesen dusdanig in de war geschopt. Dat ze Slot toch hebben kunnen pakken in deze financieele crisis is gewoon knap.

 

+2/-0

Top aankoop die Slot. Ik verwacht de komende weken toch wel meer nieuws over investeerders. Arne kan nu op zijn gemak naar wedstrijden 0/19 en 0/17 gaan kijken alsmede de selectie op zijn manier grondig doorlichten.
We gaan en dus salaris vrij zullen zijn:
- Nicolai, van Beek, Narsingh, Haps ( tranfer??), Spajic. Diemers en Linssen zullen, als iedereen fit is, wel gaan banken.

 

+2/-0

Nu het rond is hier meer over de visie van Slot!

https://www.voetbaltrainer.nl/2017/12/21/diepgang-zonder-bal-hoe-en-wanneer/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2020 om 12:53:

Top aankoop die Slot. Ik verwacht de komende weken toch wel meer nieuws over investeerders. Arne kan nu op zijn gemak naar wedstrijden 0/19 en 0/17 gaan kijken alsmede de selectie op zijn manier grondig doorlichten.
We gaan en dus salaris vrij zullen zijn:
- Nicolai, van Beek, Narsingh, Haps ( tranfer??), Spajic. Diemers en Linssen zullen, als iedereen fit is, wel gaan banken.



Jorgensen ligt nog tot 2022 vast.

 

+1/-0

ben jij zijn zaakwaarnemer? Die gaat er gewoon uit is het niet nu in deze winterstop dan wel komende zomer. Wij zijn het lachertje met deze flut spits. De amateurs hebben betere.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2020 om 13:18:

ben jij zijn zaakwaarnemer? Die gaat er gewoon uit is het niet nu in deze winterstop dan wel komende zomer. Wij zijn het lachertje met deze flut spits. De amateurs hebben betere.



Inderdaad en dan heeft hij nu Dick die hem nog steeds steunt, NJ en Slot zou een mismatch zijn past helemaal niet in zijn aanvallende visie met veel diepgang.

 

+1/-0

Extra Podcast Feyenoord: 'Keuze voor Slot is een mooie keuze'

https://www.rijnmond.nl/nieuws/202143/Extra-Podcast-Feyenoord-Keuze-voor-Slot-is-een-mooie-keuzelink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2020 om 13:18:

ben jij zijn zaakwaarnemer? Die gaat er gewoon uit is het niet nu in deze winterstop dan wel komende zomer. Wij zijn het lachertje met deze flut spits. De amateurs hebben betere.



Daar gaat het niet om willem, het feit is dat hij na dit seizoen nog een contract voor een jaar heeft. Dat hij heel slecht speelt dat is een feit en ik zie ook liever een andere spits.
Er zullen weinig clubs zijn die hem willen overnemen met dat salaris en het slechte spel dat hij al een aantal jaar laat zien. Dat is gewoon de realiteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Prima Mark, dit is een goede link. Dank en de visie die Slot hier toont is een van de mijne. Nogmaals dank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2020 om 13:18:

ben jij zijn zaakwaarnemer? Die gaat er gewoon uit is het niet nu in deze winterstop dan wel komende zomer. Wij zijn het lachertje met deze flut spits. De amateurs hebben betere.



Toch wacht ik nog af, wat Arne uit hem gaat halen en dan zal je net zien, dat hij in de speelwijze past en een doelpunten regen scoort, waardoor hij zich beter zal voelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot