Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2026 om 20:32:

Feyenoord wil de selectie verder verkleinen, maar Rigaux is volgens de krant niet van plan om spelers onder hun marktwaarde te verkopen. Ivanušec, Nieuwkoop, Lotomba, Tengstedt en Kasanwirjo zijn de voornaamste kandidaten voor een transfer, terwijl Feyenoord de bepalende en veelbelovende spelers juist binnenboord probeert te houden.

3 miljoen Ivanušec
1,5 miljoen Nieuwkoop
3,5 miljoen Lotomba
3,5 miljoen Tengstedt
1,5 miljoen Kasanwirjo

Deijl en Borges mogen (voorlopig) blijven denk ik.

Persoonlijk denk ik dat Deijl bij een acceptabel bod ook mag vertrekken. Datzelfde geldt voor Borges, maar wat 'acceptabel' is in relatie tot wat hij gekost heeeft, gaat een andere club op dit moment nooit betalen.

Ik weet niet wat de bedragen zijn die jij hier aan de betreffende spelers 'hangt', maar ik zou mezelf niet al te rijk rekenen. Misschien dat Tengstedt en Kasanwirjo nog iets opleveren, maar voor de andere spelers is welhaast iedere euro mooi meegenomen. En eigenlijk verwacht ik dat voor Nieuwkoop en misschien ook voor Ivanušec en Lotomba een ontbinding van het contract uiteindelijk de enige uitweg is.

Maar goed, ik heb geen idee wat er speelt.

+1/-0

Geen idee hoor maar volgens mij speelt hij ook graag poker.

forumillustratie

+1/-0

Middenveldert Deijl brengt niet veel op het veld maar wel een leuke gast voor in de kleedkamer.

Borges krijgt mischien wel de kans op links tegen Sparta zolang we geen alternatief hebben.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Deijl krijgt volgens Capology € 780.000 per jaar, dat vind ik nogal wat geld voor iemand die wat sfeer in de kleedkamer en de groep brengt. Als ze een hofnar zoeken, doe ik het met alle liefde voor de helft... ;)

En laat er geen misverstand over bestaan, ook ik ben niet goed genoeg voor het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.

Dat Borges kansen krijgt, vind ik eerlijk gezegd geen slechte zaak. Natuurlijk hoop ik dat Feyenoord zich nog gaat versterken en er een linker-aanvaller bijkomt die écht overtuigt.

Als je voor Borges ooit nog wat miljoenen wil krijgen en daarmee 'de schade' wil beperken, kan dat maar op één manier; dan moet hij spelen en gaan presteren. Of dat zondag tegen Sparta is, weet ik niet. Misschien heeft van Bronckhorst andere plannen. Maar mét Borges moet je mijn inziens ook van onze buren kunnen winnen...

+1/-0

Alleen voor de kleedkamer moet je hem ook weer niet houden maar in de teambuilding geen gekke jongen je vergelijkt hem natuurlijk met Read maar dat is oneerlijk. Mats Deijl is geboren in Vlaardingen en groeide op nabij Rotterdam. Hij speelde als aanvoerder voor Go Ahead Eagles voordat hij in januari 2026 de overstap maakte naar Feyenoord, waarmee zijn droom van een topclub uit de regio uitkwam.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux