Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 27 mei 2026 om 11:27:

Ik zit voor mijn werk ook soms aan de onderhandelingstafel en dan zit je liever tegenover een 50+er dan een menneke van 38.

Och, het is hij is van dezelfde leeftijd als de TikTok-kleuter die ons land lijdt.

+1/-0

Als ik luister naar die podcast van Pro Sports waarin hij te gast is, krijg ik vooral een beeld van een bestuurder die heel hard werkt en ontzettend veel tijd besteed aan het leggen en onderhouden van contacten met spelers en hun begeleiding.

Misschien is daar zijn leeftijd juist wel een voordeel, en kan hij gemakkelijk de juiste 'snaar' raken bij spelers die nog wat jonger zijn.

Hij vertelt bijvoorbeeld over Schjelderup, die hij namens Brugge afgelopen winter bijna van Benfica gehaald had. De speler wilde, de clubs waren er eigenlijk ook al uit. Hij kreeg een berichtje van de speler dat hij in de basis stond in het laatste CL-duel. Daarin scoorde Schjelderup tweemaal, en wilde de coach Mourinho hem opeens niet meer laten gaan.

En dan vertelt hij tussen neus en lippen door, dat hij nog steeds appt met de speler.

Het 'warm' houden van contacten is zo belangrijk, in het Maasgebouw lijkt het soms alsof ze niet eens weten of verhuurde spelers uberhaupt nog leven...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux