Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 31 juli 2026 om 22:21:

O jee papa Schaken is boos op onze TD. Wat is dat toch de laatste tijd met al die voetbalvaders die de publiciteit zoeken en in de media van alles roepen over hun zonen.
Eén paar jaar geleden die vader van Giminez en recent nog de papa van Sauer die van alles riep in de media en nu papa Ruben over het grote onrecht wat zijn zoontje wordt aangedaan door Feyenoord.
De dollartekens in de pogen van die voetbalvaders spatten er van af.

Deze jongen heeft bij Twente duidelijk meer kans op speeltijd, want ze zoeken een rechtsbuiten. Denk dat Feyenoord moet meewerken tegen een redelijke vergoeding.

+1/-0

Dat Feyenoord 10 miljoen vraagt lijkt me kul, maar dat Feyenoord het hard speelt wat betreft jeugdspelers werd hoog tijd voetbalvaders zijn vaak veel te emotioneel betrokken.

https://youtu.be/CUmsUm0TwZo?is=a4lO3VDEUmXUVFNElink

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 juli 2026 om 22:59:

Dat Feyenoord 10 miljoen vraagt lijkt me kul, maar dat Feyenoord het hard speelt wat betreft jeugdspelers werd hoog tijd voetbalvaders zijn vaak veel te emotioneel betrokken.

https://youtu.be/CUmsUm0TwZo?is=a4lO3VDEUmXUVFNElink

Zo is dat. Wat een onzin dat Feyenoord zou moeten meewerken omdat dit in het belang is van de familie Schaken. Alsof we een instelling zijn voor moeilijk opvoedbare voetballertjes.

+1/-0

En verder alsof Twente ons ook maar iets gunt.

+1/-0

Rigaux is een makkelijk doelwit maar met alles wat er nu gebeurd daar moet Eenhoorn ook een klap op geven. Die durven ze niet aantepakken.

+1/-0

kees592 schreef op 31 juli 2026 om 22:32:

SjaakF schreef op 31 juli 2026 om 22:21:

O jee papa Schaken is boos op onze TD. Wat is dat toch de laatste tijd met al die voetbalvaders die de publiciteit zoeken en in de media van alles roepen over hun zonen.
Eén paar jaar geleden die vader van Giminez en recent nog de papa van Sauer die van alles riep in de media en nu papa Ruben over het grote onrecht wat zijn zoontje wordt aangedaan door Feyenoord.
De dollartekens in de pogen van die voetbalvaders spatten er van af.

Deze jongen heeft bij Twente duidelijk meer kans op speeltijd, want ze zoeken een rechtsbuiten. Denk dat Feyenoord moet meewerken tegen een redelijke vergoeding.

Feyenoord moet helemaal niet meewerken, Schaken heeft nog een 2 jarig contract en zijn kans komt heus wel, hij is pas 17 jaar. Tegenwoordig gooien ze meteen hun kont tegen de kribbe als het niet gaat zoals zij willen, maar zo werkt dat niet.
Voor mij kan Twente de pot op, 1 miljoen euro en als Feyenoord 10 miljoen wil hebben gaan ze dat maar betalen.

+1/-0

Precies John dat Feyenoord hem niet zomaar laat gaan betekent juist dat ze het in hem zien zitten ! Papa moet gewoon even rustig wachten tot gesprek op maandag rook een jonko Rigaux heeft meer tedoen.

+1/-0

Wat is er mis met hem een jaar verhuren?

+1/-0

Niks lijkt mij een hele goede oplossing om hem te verhuren, zeker niet nu al te verkopen.

+1/-0

Mario Been is voorlopig onder de indruk van hetgeen technisch directeur Dévy Rigaux bezighoudt in zijn eerste maanden bij Feyenoord. De Belg wil een totaal andere selectie neerzetten in Rotterdam, maar toont zich geduldig bij de verkoop van spelers.

"Feyenoord verkoopt alleen nog maar voor de prijs die het zelf wil. Dat vind ik goed", zegt Been lovendtegenover het Algemeen Dagblad. "Voorheen had ik weleens het idee: die had best voor meer geld kunnen vertrekken."

Transferklappers als het vertrek van Givairo Read en Anis Hadj Moussa laten echter nog op zich wachten. Been is benieuwd hoe dat zal verlopen. "Wat als Read en Hadj Moussa pas op het allerlaatste moment weggaan? Ik hoop dat ze daar goed over nadenken en dat de vervangers klaar staan."

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 augustus 2026 om 17:16:

Mario Been is voorlopig onder de indruk van hetgeen technisch directeur Dévy Rigaux bezighoudt in zijn eerste maanden bij Feyenoord. De Belg wil een totaal andere selectie neerzetten in Rotterdam, maar toont zich geduldig bij de verkoop van spelers.

"Feyenoord verkoopt alleen nog maar voor de prijs die het zelf wil. Dat vind ik goed", zegt Been lovendtegenover het Algemeen Dagblad. "Voorheen had ik weleens het idee: die had best voor meer geld kunnen vertrekken."

Transferklappers als het vertrek van Givairo Read en Anis Hadj Moussa laten echter nog op zich wachten. Been is benieuwd hoe dat zal verlopen. "Wat als Read en Hadj Moussa pas op het allerlaatste moment weggaan? Ik hoop dat ze daar goed over nadenken en dat de vervangers klaar staan."

Hoop dat hij kijkt wat ajax voor zijn spelers krijgt.
Nog een wereld van verschil terwijl die spelers vaak minder zijn.

+1/-0

Bij Club Brugge stond Dévy wel bekend als goede onderhandelaar wat ik vernomen heb de meeste Belgen vinden het raar dat hij naar Feyenoord is vertrokken maar de Eredivisie heeft blijkbaar toch aantrekkingskracht nog.
Bij Brugge besliste hij ook niet alleen en Eenhoorn is ook iemand die denkt in teamverband ik denk dat het een goede combinatie wordt maar nog niet is en de technische staf moet zich ook nog bewijzen.

Ajax is een ander soort club en vooral beursgenoteerde business Feyenoord heeft de transferrecords al met stappen verbeterd bedragen die voor heen ondenkbaar waren.

+1/-0

Onderschat ook Eenhoorn niet. Beide heren geloven in een rustige, analytische benadering ( "quick with the facts, slow with the blame" ) in plaats van overhaaste beslissingen te nemen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux