Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33

lekker stoppen met gelul allemaal. Hij speelt bij 020 klaar

 

+1/-0

Wie is dat dan?

 

+2/-0

Ik heb het nu ook losgelaten, Vermeer en Johan Cr, kwamen van ajax ook naar Feyenoord.
Hij wil graag in een hoger niveau spelen en in de CL, zijn verdiensten zijn ook niet verkeerd, en de kans op een plaats in het Nederlands Elftal is ook groter.

 

+1/-0

Heb vandaag even op dit mannetje gelet en hij zal het naar z'n zin hebben. Van de grote diva naar een knechtje in de pikorde. Ze laten hem geen corners, strafschoppen en penalties nemen en hij wordt weggestuurd als een kleine jongen als hij ze probeert op te eisen. Ook wordt hij aan de lopende band overgeslagen ten faveure van tadic. Kwestie van tijd voordat die weer raar gaat doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 augustus 2021 om 21:43:

Heb vandaag even op dit mannetje gelet en hij zal het naar z'n zin hebben. Van de grote diva naar een knechtje in de pikorde. Ze laten hem geen corners, strafschoppen en penalties nemen en hij wordt weggestuurd als een kleine jongen als hij ze probeert op te eisen. Ook wordt hij aan de lopende band overgeslagen ten faveure van tadic. Kwestie van tijd voordat die weer raar gaat doen.



Wat is het verschil tussen een strafschop en een penalty?;)

Maar meneertje kwam er inderdaad, op die ene kans tegen de lat aan, er helemaal niet aan te pas.
Ging wel ff prijsjes pakken...:D:D:D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2021 om 21:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 augustus 2021 om 21:43:

Heb vandaag even op dit mannetje gelet en hij zal het naar z'n zin hebben. Van de grote diva naar een knechtje in de pikorde. Ze laten hem geen corners, strafschoppen en penalties nemen en hij wordt weggestuurd als een kleine jongen als hij ze probeert op te eisen. Ook wordt hij aan de lopende band overgeslagen ten faveure van tadic. Kwestie van tijd voordat die weer raar gaat doen.



Wat is het verschil tussen een strafschop en een penalty?;)

Maar meneertje kwam er inderdaad, op die ene kans tegen de lat aan, er helemaal niet aan te pas.
Ging wel ff prijsjes pakken...:D:D:D



Ik bedoelde vrije trappen , te afgeleid door een leuke wedstrijd :D

 

+1/-0

Berghuis is door 020 gehaald zodat ie dan domweg niet bij ons speelt. Je kunt mij niet wijs maken dat 020 hem als de topvoetballer ziet waar heel A'dam op zat te wachten. Een voetballer met kwaliteiten maar geen uitzonderlijke kwaliteiten.
Dit gezegd zijnde maakt duidelijk dat hij zowel waarom hij bij ons zowel als bij 020 nooit de absolute top is.

 

+1/-0

PSV had hem makkelijk kunnen halen geld genoeg maar ze waren helemaal niet geinteresseerd meer. Blijkbaar zijn er nog steeds twijfels over hem voor de top, maar voor dit geld kon Overmars wel gokje nemen.

 

+1/-0

Zeer triest wat hij al die jaren voor Feyenoord heeft gedaan vergeten ze even.

Aangifte Steven Berghuis om heftige bedreigingen na Ajax-transfer

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2079820954/aangifte-steven-berghuis-om-heftige-bedreigingen-na-ajax-transferlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuurpijl meenemen op 19 december en op zijn kop afschieten’, luidt een van de zeer intimiderende berichten. ’Hij gaat 19 december niet halen’, is een ander dreigement. Ook ’Lekker doodgaan op zijn verjaardag’ wordt hem toegewenst.

Maar ook los van die dag zijn er talloze verwensingen gedaan. ’Geen moment meer met rust laten, hier gaat hij spijt van krijgen’, ’Steven in een massagraf’, ’Berghuis is een kk Jood, dat ie maar zijn kk nek breekt’, ’Vieze vuile hoere kk rat, je kinderen en jij gaan de lul zijn’, ’We weten waar je woont’, ’Ik pleeg een aanslag op je kk gezin, ik meen het’ en ’Ik hoop dat je kind sterft’. Kk staat online en in supporterskringen voor ’geblurd ivm forumregels’.





Dit is nog maar een klein deel uit het Telegraafbericht.

Via deze weg roep ik iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft er onmiddelijk mee te stoppen.

We zijn allemaal ongelofelijk teleurgesteld dat hij dit gedaan heeft en we willen niks meer met hem te maken hebben.

Er zijn echter bepaalde grenzen die je niet over gaat en dit is toch overduidelijk een daarvan.

Ik weet/hoop niet of een van onze collega forumleden hier iets mee te maken heeft, maar ik vond het belangrijk iets van een statement neer te zetten.

Laten we, ondanks alle teleurstelling in deze persoon, ons gezonde verstand blijven gebruiken.

Ik mag hopen dat we het hier unaniem over eens zijn op dit forum als elk wel denkend mens daarbuiten.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 07 augustus 2021 om 23:01:

Berghuis is door 020 gehaald zodat ie dan domweg niet bij ons speelt. Je kunt mij niet wijs maken dat 020 hem als de topvoetballer ziet waar heel A'dam op zat te wachten. Een voetballer met kwaliteiten maar geen uitzonderlijke kwaliteiten.
Dit gezegd zijnde maakt duidelijk dat hij zowel waarom hij bij ons zowel als bij 020 nooit de absolute top is.



Als dat zo was, dan hadden ze hem wel gewoon in Rotterdam gelaten. Zo concurrerend zijn we niet...

 

+1/-0

Ik snap dat er supporters zijn die pissed-off zijn. Maar dit moet stoppen, dit beschadigd alleen Feyenoord en laten we eerlijk zijn we hebben al niet zo'n geweldige reputatie.
Maar laten we het een stapje verder bekijken, stel dat er een idioot is die echt iets tegen hem of zijn familie doet (er lopen zat mongolen rond), wat zal dat met de overgebleven spelers doen? of met de andere clubs. na de "vermeer-pop" waren er al clubs die problemen hadden tegen Ajax te spelen. Hoe zouden ze reageren als er iets met Berghuis gebeurd? Hoe zal de KNVB reageren als er clubs zijn die weigeren tegen Feyenoord te spelen?

Doorgaan op dit pad kan Feyenoord alleen maar schaden

 

+3/-0

De zgn harde kern geeft maar om 1 ding en da's hun eigen feestje en maken zichzelf wijs dat ze overlopen van clubliefde, dat is van alle tijden. Bovendien ligt het ook altijd aan een ander, de politie, de UEFA, nooit kijkt men eens in de spiegel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 11 augustus 2021 om 09:00:

De zgn harde kern geeft maar om 1 ding en da's hun eigen feestje en maken zichzelf wijs dat ze overlopen van clubliefde, dat is van alle tijden. Bovendien ligt het ook altijd aan een ander, de politie, de UEFA, nooit kijkt men eens in de spiegel.



Klopt, dit is inderdaad van alle tijden.

Move on allemaal. Berghuis is persona non grata, hij kan helse fluitconcerten verwachten. En daar mag het bij blijven. Wij moeten zorgen om in de positieve flow te blijven, dit soort bedreigingen leidt alleen maar af. En het is kleine jongetjes-gedrag.

 

+1/-0

Deze gozert was bij veel van zijn toenmalige medespelers een vervelend mannetje,er zit veel meer vreugde in de groep nu lijkt het wel,deze persoon wordt snel vergeten en hopen op zijn eigen onkunde bij die jank neuzen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zeer triest wat hij al die jaren voor Feyenoord heeft gedaan vergeten ze even.



Met van den Herik hebben ze hetzelfde gedaan. Jarenlang wel goed genoeg zijn om geld te geven , en zijn de successen binnen dan kan je oprotten. Dan schijt de harde kern opeens in de broek voor een rechtszaakje tegen de FIOD , die Jorien altijd glansrijk won zonder een cent boete te hoeven betalen voor Feyenoord.

 

+1/-0

Rare figuren die dat doen, gewoon gestoord. Waar maken ze zich druk om, Alireza gaat het beter doen dan Berghuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 11 augustus 2021 om 11:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Zeer triest wat hij al die jaren voor Feyenoord heeft gedaan vergeten ze even.



Met van den Herik hebben ze hetzelfde gedaan. Jarenlang wel goed genoeg zijn om geld te geven , en zijn de successen binnen dan kan je oprotten. Dan schijt de harde kern opeens in de broek voor een rechtszaakje tegen de FIOD , die Jorien altijd glansrijk won zonder een cent boete te hoeven betalen voor Feyenoord.


Jorien heeft aan Feyenoord lopen verdienen en het volledig uit de hand laten lopen qua financiën. Dat zal ik nooit vergeten, dé aanleiding voor de sportief donkere periode na 2004. Wat mij betreft had die man een stadionverbod gekregen.

 

+1/-0

De GKL en Rob Baan hebben het fantastisch gedaan, toen Baan vertrok is het misgegaan.

 

+1/-0

Het is niet alleen de harde kern maar ook de keyboard warriors op platforms als FR12. Er worden de mafste dingen geroepen en de volgende probeert het nog eens te overtreffen, maar enige moderatie is er niet. Het is bizar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Home of History » Steven Berghuis