Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 09 juli 2021 om 13:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2021 om 13:40:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 08 juli 2021 om 23:52:

En VI + Boskamp weer lekker negatief, leuk man hoor maar zal ook niet eens tegen de rest ingaan.



Iedereen heeft een zwak voor Jantje, jongen van de gestampte pot, en echt een liefhebber als ergens maar een bal rolt gaat hij kijken. Maar hij is ook van de 'old school' generatie Feyenoord moet verder.



Het is ook gewoon een leuke man maar kan het niet uitstaan als Derksen en Co weer Feyenoord gaan bashen en je dan of je mond houdt of mee gaat lopen doen.
Kijk veel is terecht maar vaak ook onterecht.



Gisteren had hij wel tegengas kunnen geven toen Derksen alles afkraakte waar Feyenoord (Arnesen) nu mee bezig is. Maar hij gaat Advocaat natuurlijk niet afvallen.

 

+1/-0

Overigens kon Van Geel ook niks goed doen bij Derksen maar toen Feyenoord meerdere prijzen pakte hoorde je hem niet meer dat kan Arnesen ook verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2021 om 14:14:

Overigens kon Van Geel ook niks goed doen bij Derksen maar toen Feyenoord meerdere prijzen pakte hoorde je hem niet meer dat kan Arnesen ook verwachten.


We gaan de komende jaren ook geen prijzen pakken, dus Derksen kan dus nog even vooruit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Advocaat gaat aan de slag als bondscoach van Irak'
vandaag, 15:58 343 reacties
Dick Advocaat wil nog altijd geen afscheid nemen van het voetbal. De 73-jarige trainer staat volgens Voetbal International op het punt om aan de slag te gaan als bondscoach van Irak.

De oud-trainer van Feyenoord is al een tijd in onderhandeling met Irak en er lijkt snel een akkoord te komen. Het gaat voor Advocaat zijn 24e klus als trainer worden in 41 jaar tijd.



Als dit geen grap,is dan is het op zijn minst wel opmerkelijk. Waar hest hij nog trek in om in zo’n land te gaan werken. Irak staat ook niet bekend voor het uitbetalen van miljoenen salarissen.

 

+1/-0

Dick wordt waarschijnlijk bondscoach van Irak.

VakkieK was me net voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 juli 2021 om 18:05:

open/sluit de onderstaande quote:

'Advocaat gaat aan de slag als bondscoach van Irak'
vandaag, 15:58 343 reacties
Dick Advocaat wil nog altijd geen afscheid nemen van het voetbal. De 73-jarige trainer staat volgens Voetbal International op het punt om aan de slag te gaan als bondscoach van Irak.

De oud-trainer van Feyenoord is al een tijd in onderhandeling met Irak en er lijkt snel een akkoord te komen. Het gaat voor Advocaat zijn 24e klus als trainer worden in 41 jaar tijd.



Als dit geen grap,is dan is het op zijn minst wel opmerkelijk. Waar hest hij nog trek in om in zo’n land te gaan werken. Irak staat ook niet bekend voor het uitbetalen van miljoenen salarissen.



hij was daar nog nooit coach geweest
succes Dickie

 

+1/-0

Passend bij het niveau van deze trainer momenteel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 21:47:

Passend bij het niveau van deze trainer momenteel.


Nou nou zo'n slechte trainer is hij nou ook weer niet. Je kunt het niet eens zijn met zijn manier van voetballen, maar ik vind wel dat hij er vorig seizoen alles heeft uitgehaald wat er in zat.

Wel een aardige uitdaging, maar Dick kan beter van zijn leven gaan genieten. Toch veel leuker dan daarzo te gaan trainen.

 

+1/-0

Mensen zijn verbaasd blijkbaar ik niet Dickie houdt gewoon van het avontuur het hotel leven andere culturen waar hij op handen gedragen wordt en alles voor hem wordt geregeld.

Veel succes bij de leeuwen van Mesopotamië!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 juli 2021 om 22:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 21:47:

Passend bij het niveau van deze trainer momenteel.


Nou nou zo'n slechte trainer is hij nou ook weer niet. Je kunt het niet eens zijn met zijn manier van voetballen, maar ik vind wel dat hij er vorig seizoen alles heeft uitgehaald wat er in zat.

Wel een aardige uitdaging, maar Dick kan beter van zijn leven gaan genieten. Toch veel leuker dan daarzo te gaan trainen.


Ales eruit gehaald? Hij heeft een wanprestatie geleverd. Niet eens qua eindresultaat (al vind ik dat hij in elk geval boven Vitesse had moeten eindigen), maar in z'n totaliteit heeft hij een heel matig jaar gebracht voor Feyenoord qua presentatie van de club, qua spel, afkraken spelers, minder waard maken spelers, niks opbouwen naar volgende jaren, ruzies, enz. Het heeft de club veel schade toegebracht. Dus dat hij er alles uit heeft gehaald gaat er bij mij totaal niet in.

Je gaat straks ook ongetwijfeld op die Disney beelden zien dat het gewoon een veredelde amateur psycholoog is in z'n doen en laten, ik vind het stempel toptrainer totaal niet op z'n plaats voor deze man. Voorheen vond ik hem sterker als trainer, de laatste jaren is het gewoon afbouwen en daarom is dit geheel passend in dat proces.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 juli 2021 om 22:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 21:47:

Passend bij het niveau van deze trainer momenteel.


Nou nou zo'n slechte trainer is hij nou ook weer niet. Je kunt het niet eens zijn met zijn manier van voetballen, maar ik vind wel dat hij er vorig seizoen alles heeft uitgehaald wat er in zat.

Wel een aardige uitdaging, maar Dick kan beter van zijn leven gaan genieten. Toch veel leuker dan daarzo te gaan trainen.


Ales eruit gehaald? Hij heeft een wanprestatie geleverd. Niet eens qua eindresultaat (al vind ik dat hij in elk geval boven Vitesse had moeten eindigen), maar in z'n totaliteit heeft hij een heel matig jaar gebracht voor Feyenoord qua presentatie van de club, qua spel, afkraken spelers, minder waard maken spelers, niks opbouwen naar volgende jaren, ruzies, enz. Het heeft de club veel schade toegebracht. Dus dat hij er alles uit heeft gehaald gaat er bij mij totaal niet in.

Je gaat straks ook ongetwijfeld op die Disney beelden zien dat het gewoon een veredelde amateur psycholoog is in z'n doen en laten, ik vind het stempel toptrainer totaal niet op z'n plaats voor deze man. Voorheen vond ik hem sterker als trainer, de laatste jaren is het gewoon afbouwen en daarom is dit geheel passend in dat proces.


Wat kan je ermee, als spelers weigeren hun aandeel in de wedstrijd te volbrengen, of dat ze met transferproblemen zitten te tobben, of een vechtpartijtje doen? Als coach valt of staat je met de spelers die je hebt. Hoe vaak heeft Fer het laten afweten, Diemers, en ga zo maar door.

 

+1/-0

Advocaat is old school hij wist niet eens de namen van de vrouwen vd spelers er was gewoon veel afstand denk dat Slot wat socialer is en dichter bij de spelers staat.

Dit bericht is gewijzigd op 1 augustus 2021, 02:13:19.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 juli 2021 om 22:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 21:47:

Passend bij het niveau van deze trainer momenteel.


Nou nou zo'n slechte trainer is hij nou ook weer niet. Je kunt het niet eens zijn met zijn manier van voetballen, maar ik vind wel dat hij er vorig seizoen alles heeft uitgehaald wat er in zat.

Wel een aardige uitdaging, maar Dick kan beter van zijn leven gaan genieten. Toch veel leuker dan daarzo te gaan trainen.


Ales eruit gehaald? Hij heeft een wanprestatie geleverd. Niet eens qua eindresultaat (al vind ik dat hij in elk geval boven Vitesse had moeten eindigen), maar in z'n totaliteit heeft hij een heel matig jaar gebracht voor Feyenoord qua presentatie van de club, qua spel, afkraken spelers, minder waard maken spelers, niks opbouwen naar volgende jaren, ruzies, enz. Het heeft de club veel schade toegebracht. Dus dat hij er alles uit heeft gehaald gaat er bij mij totaal niet in.

Je gaat straks ook ongetwijfeld op die Disney beelden zien dat het gewoon een veredelde amateur psycholoog is in z'n doen en laten, ik vind het stempel toptrainer totaal niet op z'n plaats voor deze man. Voorheen vond ik hem sterker als trainer, de laatste jaren is het gewoon afbouwen en daarom is dit geheel passend in dat proces.


Wat voor spel had je verwacht dan? Aanvallend voetbal met een centrum met Senesi en Botje? Dat is zelfmoord.

Hij had misschien wat minder eerlijk mogen zijn over de spelers. Dat ze kwaliteit missen daar kunnen hun ook niks aan doen.

Welke spelers heeft hij minder waard gemaakt dan? Malacia en Geertruida zijn vaste basisspelers geworden en hebben het redelijk gedaan. Zij zijn dus meer waard geworden. Berghuis had die clausule. Senesi is nog steeds hetzelfde waard en Sinistera ook. De rest van de spelers waren al praktisch niks waard.
Bozenik is een half seizoen geblesseerd geweest en kan er gewoon geen reet van.

Dat hij niet veel heeft opgebouwd is toch ook logisch, dat heeft hij in heel zijn carrière nog nooit gedaan. Dat wist Arnesen toch ook? Desondanks had hij toch zijn contract verlengt.

Ruzies zijn er altijd, maar komen meestal niet naar buiten.

Kijk ik ben ook geen fan van Advocaat en ik vond hem ook veel te oud om Feyenoord te coachen. De generatiekloof was veel te groot en één seizoen was genoeg geweest.
Maar om hem nou overal de schuld van te geven vind ik te ver gaan.

Je geeft toch zelf nu ook aan dat er sportief gezien niet zo heel veel meer uitgehaald kon worden?

 

+1/-0

Vind het onbegrijpelijk waarom Advocaat voor zo'n zelfmoord-missie kiest. Irak is op voetbalgebied een FC Knudde gemixed met gespuis en extremisten van veler aard. Bij de eerste training blazen ze 'm op en verliest ie twee benen, keer daarop z'n ene arm, en daarna vliegt zijn andere arm er af, kan ie niet meer pinnen.

 

+1/-0

Er is door veel supporters ook door mij geschreven dat hij zo behoudend speelde, maar als je nu naar het team kijkt met Slot zie je toch ook hoe moeilijk het is om naar voren druk te zetten.

Spelers staan om zich heen te kijken en Botje er Fer zijn veel te traag, Diemers is en was helemaal niets, Slot stelt hem ook niet op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 01 augustus 2021 om 13:30:

Vind het onbegrijpelijk waarom Advocaat voor zo'n zelfmoord-missie kiest. Irak is op voetbalgebied een FC Knudde gemixed met gespuis en extremisten van veler aard. Bij de eerste training blazen ze 'm op en verliest ie twee benen, keer daarop z'n ene arm, en daarna vliegt zijn andere arm er af, kan ie niet meer pinnen.



Tien dagen geleden nog zware bomaanslag van IS op markt in Baghdad 28 doden.

 

+1/-0

Dat bedoel ik dus. Naar de markt gaan zit er niet meer in ...

 

+1/-0

Als je hebberigheid ziekelijke vormen aan gaat nemen dan krijg je dit soort dingen.

 

+1/-0

Valt mee voor Dickie hij traint lekker in Marbella en speelt de thuiswedstrijden in Qatar ofzo. Dan begrijp ik het wel.

 

+1/-0

Dickie was vanavond behoorlijk enthousiast over dit team, die hebben straks een heel aardig team.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat