Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Karim el Ahmadi

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Karim heeft het voorstel van de Tukkers in beraad.
Zou Karim nog een toegevoegde (reserve) waarde kunnen zijn voor Feyenoord? Ook dat hij het niet erg vindt te moeten banken?
Daarnaast toevoegen aan de staf trainers op Varkenoord?
Ben benieuwd naar jullie mening!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2020 om 10:07:

Karim heeft het voorstel van de Tukkers in beraad.
Zou Karim nog een toegevoegde (reserve) waarde kunnen zijn voor Feyenoord? Ook dat hij het niet erg vindt te moeten banken?
Daarnaast toevoegen aan de staf trainers op Varkenoord?
Ben benieuwd naar jullie mening!




Zou een van de oudere spelers kunnen zijn die nog een toegevoegde waarde kan hebben, een rol op Varkenoord zou ook prima kunnen.
Alles valt en staat hoe Karim er zelf Instaat en wat hij wil.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 28 juni 2020 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2020 om 10:07:

Karim heeft het voorstel van de Tukkers in beraad.
Zou Karim nog een toegevoegde (reserve) waarde kunnen zijn voor Feyenoord? Ook dat hij het niet erg vindt te moeten banken?
Daarnaast toevoegen aan de staf trainers op Varkenoord?
Ben benieuwd naar jullie mening!




Zou een van de oudere spelers kunnen zijn die nog een toegevoegde waarde kan hebben, een rol op Varkenoord zou ook prima kunnen.
Alles valt en staat hoe Karim er zelf Instaat en wat hij wil.



Houdt FC Twente niet voor niets in beraad ( hoopt op Feyenoord in bovenstaande rol??)

 

+1/-0

Met spelers in zee gaan die toekomst hebben en verkoopbaar zijn. el Ahmadi heeft z,n waarde gehad voor Feyenoord, maar hij is nu te oud, net als de Guzman.

 

+2/-0

Ik heb mijn twijfels, het is net als met de Guzman waar ik gisteren al over geschreven heb, het is voor de korte termijn.
Heeft geen waarde meer na zijn verbintenis, en zijn salaris zal net als met de Guzman niet laag zijn.

Karim is wel altijd een speler geweest die van toegevoegde waarde was, maar dit zou de derde keer zijn dat hij terug komt.

En ik snap die spelers ook wel die willen geld verdienen, als de mogelijkheid zich voordoet en ze kunnen wat meer verdienen gaan ze naar het buitenland daar is meer te verdienen.
Als de leeftijd parten gaat spelen dan proberen ze nog even in de eredivisie te voetballen.

Ik ben niet zo'n voorstander van het blijven halen van spelers die nog één of max twee jaar bij Feyenoord kunnen spelen.

Met hem zou je kunnen kijken wat zijn conditie is, en wat zijn salariseisen zijn.
De reden van mij is dat hij bij Feyenoord m.n. de laatste seizoenen een goede speler was, en hard werkte, en je zit niet met een transfer die je moet betalen.

Maar als je een jongere speler kan halen die er ook direct staat ben ik daar toch een voorstander van, die kan nog wat opleveren en daar moet de club het toch van hebben.

 

+1/-0

Het is een speler die er direct staat dus zou ik begrijpen om hem een jaar te halen. Ik vind het ook bij Advocaat passen om een ervaren speler te halen. Ik verwacht dat hij hem achter de hand houdt als Ozyakup of Fer niet doorgaan.

 

+1/-0

En dan als jeugdtrainer gaan werken op Varkenoord?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2020 om 16:49:

En dan als jeugdtrainer gaan werken op Varkenoord?



Win-win situatie

 

+2/-0

Geen idee wat z'n niveau nu nog is. Maar hij zou een fantastische trainer zijn voor de jeugd en later ook voor Feyenoord. Alleen al daarom zou je hem moeten binden want op de bank kan hij ook nog een meerwaarde hebben.

 

+1/-0

Niet meer doen als speler. Als trainer komt hij heus wel naar ons als je hem nu slim vraagt. Handig want er komen busladingen marokkaanse spelers aan in het NLe voetbal....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 28 juni 2020 om 17:07:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2020 om 16:49:

En dan als jeugdtrainer gaan werken op Varkenoord?



Win-win situatie


Zo iets als met Kuyt? Nou nee liever niet.

 

+1/-0

Twente hoopt op een Robben-scenario met Karim. Alleen van Arjen weten we dat hij geen trainer wil worden, weet niet of Karim dat wel wil.

 

+1/-0

Lekker naar Fc Fraude laten gaan, kom op zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 28 juni 2020 om 19:26:

Niet meer doen als speler. Als trainer komt hij heus wel naar ons als je hem nu slim vraagt. Handig want er komen busladingen marokkaanse spelers aan in het NLe voetbal....




95% heeft een kutmentaliteit, voetballen kunnen ze maar het heeft een reden dat ze vrijwel allemaal mislukken in de echte top.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 29 juni 2020 om 21:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 28 juni 2020 om 19:26:

Niet meer doen als speler. Als trainer komt hij heus wel naar ons als je hem nu slim vraagt. Handig want er komen busladingen marokkaanse spelers aan in het NLe voetbal....




95% heeft een kutmentaliteit, voetballen kunnen ze maar het heeft een reden dat ze vrijwel allemaal mislukken in de echte top.



Klopt maar er komen er helaas zo verschrikkelijk veel aan bij alle selectieteams, voetbalscholen (academy/talententeam), knvb en bvo's dat er ook veel gaan doorbreken. Helemaal gek wordt je ervan. Johan Derksen was goed geinformeerd. Deels worden ze (lijkt het) terecht/logisch geselecteerd op korte termijn door straattechniek en -wijsheid, opportunisme, brutaliteit, pingelen, verbaal/brutaal, fel. Cultuur van de clubs gaan naar de klote, Ouders doen bijna geen vrijwilligerswerk, maar klagen en bemoeien zich er wel mee en eisen van alles. En na 1 of 2 jaar gaan ze weer verder clubhoppen / gelukszoeken en andere echte clubjongens krijgen geen kans, want dan komen er weer nieuwe :-(. Al 3 seizoenen achter elkaar mee gemaakt.

 

+1/-0

Doe maar fijn tekenen bij Twente Karim!

 

+1/-0

Nogmaals ik zou willen weten hoe het met zijn conditie is, als dat prima is is hij een goede speler, en je zou hem zeker later kunnen inzetten om de jeugd te trainen.

 

+1/-0

El Ahmadi is 35 jaar en in januari wordt hij alweer 36. Hij is nu echt wel klaar hoor, die gaat niets meer toevoegen aan Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 juli 2020 om 14:08:

El Ahmadi is 35 jaar en in januari wordt hij alweer 36. Hij is nu echt wel klaar hoor, die gaat niets meer toevoegen aan Feyenoord.



Ik dacht dat hij wat jonger was, maar ik ben ook niet zo zeker van Karim dat heb ik eerder op deze pagina al omschreven, ik weet dat hij er stond maar ik weet niet hoe het nu is met zijn conditie dat zou ik zo en zo willen weten.

En als Arnesen een jongere speler kan halen die er ook meteen staat is dat dan misschien toch beter, 36 jaar is inderdaad wel aardig op leeftijd.

Burger is weer een ander soort speler, maar gaan wij daar niet te snel aan voorbij Cocku is er ook gekomen door te spelen.

 

+1/-0

Denk dat Feyenoord wel klaar is wat betreft het middenveld ga er van uit dat Ozyakup ook nog jaar gehuurd wordt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Home of History » Karim el Ahmadi