Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 39 40 41 42 43

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 april 2021 om 12:07:

Sorry maar dan ben je pas ongeloofwaardig en geil je alleen maar op het pluche


Dus lekker allemaal vasthouden aan je idealen en niemand die meer kan regeren. Zo werkt het niet in de politiek en ze komen altijd wel weer bij elkaar want je wilt echt niet afgaan door binnen een paar maanden weer naar de kiezer te gaan omdat de kleuters er niet uitkomen omdat ze allemaal koppig zijn.

 

+1/-0

De tweede kamer hoort meer invloed te krijgen. Laat de 150 gekozen kamerleden maar bepalen wat de belangrijke onderwerpen zijn voor de komende 4 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 april 2021 om 12:49:

De tweede kamer hoort meer invloed te krijgen. Laat de 150 gekozen kamerleden maar bepalen wat de belangrijke onderwerpen zijn voor de komende 4 jaar.


eens

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Rutte IV is wel heel ver weg, maar ja hij is zo glad als een aal opzich wel knap hoe hij zolang de boel naar zijn hand zet, iedere andere politicus was al lang weg geweest.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 april 2021 om 14:52:

open/sluit de onderstaande quote:




Rutte IV is wel heel ver weg, maar ja hij is zo glad als een aal opzich wel knap hoe hij zolang de boel naar zijn hand zet, iedere andere politicus was al lang weg geweest.



Hij heeft gewoon geen tegenspelers. Hij is ze gewoon de baas. Ze kaarten van alles aan om hem te beschadigen, maar net als een kakkerlak komt hij weer boven. Niet uit te roeien.

 

+1/-0

Er zijn er ik weet niet hoeveel ministers van de vvd de fout in gegaan en hebben hun biezen gepakt (die kwiebes heeft een spoor van vernielingen overal achter gelaten waar hij heeft gewerkt,en nu nog voelen we de nasleep van dit stuk ongeluk gelukkig is deze griezel pleitte)zelfs Lodewijk van de pvda hield de eer aan zichzelf,en wat doet rutte?die geilt gewoon van het torrenkamertje en begint nu al rond te lopen met een big fucking smile,hoe vaak deze man heeft gezegd''ik herinner mij hier niets van'' is niet normaal meer en ongeloofwaardig,Lubach had er nog een filmpje van in elkaar geflanst hoeveel keren hij dit had gezegd gewoon plaatsmakkende schaamte en dit stuk onbenul kan gewoon verder met zijn vrienden en vriendinnetjes,en gvd maar lachen de kwal!

 

+1/-0

heeft gewoon last van dementie. Dus niet te handhaven als MP, maar ja de VVd heeft boter op haar hoofd. Ik zeg: ze gaan er nooit uitkomen dus komen er nieuwe verkiezingen

 

+1/-0

 

+1/-0

De VVD heb ik nu eens genoeg van, maar vergeet D66 niet, de dame komt binnen in de tweede kamer maar heeft wel miljoenen doorgesluisd via via naar de PLO.

Ik volgt alles op het politieke kanaal het laatste jaar, en volgt alles op internet.

Pieter Omtzigd is een te vertrouwen politicus, is eerlijk, strijdvaardig, maar lastig voor de regering als er dingen gebeuren die volgens hem niet in de haak zijn.

De regering is bang van Omtzigd, het onderwerp over de toeslagen affaire heeft hij tot op de bodem uitgezocht, eerder is Omtzigd van het onderzoek MH 17 en van de pedofiele zaak betreft een bekende politicus afgehaald door o.a. Rutten.

Ik zou nu niet weten met welke partijen een goede regering kan vormen, het vertrouwen in Rutte is gedaald naar een dieptepunt, het is niet de eerste leugen, en dat is het grote deel van de tweede kamer nu wel genoeg geweest.

En dan vind ik het ook vreemd dat mevrouw van de Kaag (nu weet ik haar naam weer) even met Rutte belde ik heb een tweede kamer voorzitter, misschien zit er niets achter maar waarom moet zei Rutte daarvoor bellen, maar spreek ze dat niet direct uit in de tweede kamer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 april 2021 om 23:32:

De VVD heb ik nu eens genoeg van, maar vergeet D66 niet, de dame komt binnen in de tweede kamer maar heeft wel miljoenen doorgesluisd via via naar de PLO.

Ik volgt alles op het politieke kanaal het laatste jaar, en volgt alles op internet.

Pieter Omtzigd is een te vertrouwen politicus, is eerlijk, strijdvaardig, maar lastig voor de regering als er dingen gebeuren die volgens hem niet in de haak zijn.

De regering is bang van Omtzigd, het onderwerp over de toeslagen affaire heeft hij tot op de bodem uitgezocht, eerder is Omtzigd van het onderzoek MH 17 en van de pedofiele zaak betreft een bekende politicus afgehaald door o.a. Rutten.

Ik zou nu niet weten met welke partijen een goede regering kan vormen, het vertrouwen in Rutte is gedaald naar een dieptepunt, het is niet de eerste leugen, en dat is het grote deel van de tweede kamer nu wel genoeg geweest.

En dan vind ik het ook vreemd dat mevrouw van de Kaag (nu weet ik haar naam weer) even met Rutte belde ik heb een tweede kamer voorzitter, misschien zit er niets achter maar waarom moet zei Rutte daarvoor bellen, maar spreek ze dat niet direct uit in de tweede kamer.



Pieter Omzigt heeft zeker een naam opgebouwd, maar hij zal zeker een positie in het kabinet krijgen, waar hij tevreden over kan zijn. Rutte daarentegen heeft de eindverantwoording, maar is ook afhankelijk van de info die hij krijgt om een besluit te nemen. Hij geeft toe dat hij hierdoor mede schuldig is, maar als je telkens te horen krijgt dat het proces goed gaat zonder verdere mededeling over te doen en hij er vanuit gaat dat zijn mininstersploeg naar eer en geweten handelt, tja, dan zit hij er ook in.
Mevrouw Kaag belooft een nieuw leiderschap, die volgens mij eerder lijkt op afspraken maken die het samenstellen van het kabinet naar haar wil wordt uitgevoerd. Ze zal ook nog last hebben dat ze als vrouw minder werd geaccepteerd in de mannenmaatschappij. Al met al heb ik met haar geen hoge pet opgezet.

 

+1/-0

Daarom! Ze gaan er nooit uitkomen dus nieuwe verkiezingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 april 2021 om 08:09:

Daarom! Ze gaan er nooit uitkomen dus nieuwe verkiezingen.


Zo ver laten ze het echt niet komen hoor en echt niemand zit op nieuwe verkiezingen te wachten.
Ze komen er echt wel uit, alleen heeft Rutte dan wat minder te zeggen.

Ik zou ook nooit op de vvd stemmen, maar goed het feit blijft wel dat een hoop mensen dat wel gedaan hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 april 2021 om 23:32:

De VVD heb ik nu eens genoeg van, maar vergeet D66 niet, de dame komt binnen in de tweede kamer maar heeft wel miljoenen doorgesluisd via via naar de PLO.

Ik volgt alles op het politieke kanaal het laatste jaar, en volgt alles op internet.

Pieter Omtzigd is een te vertrouwen politicus, is eerlijk, strijdvaardig, maar lastig voor de regering als er dingen gebeuren die volgens hem niet in de haak zijn.

De regering is bang van Omtzigd, het onderwerp over de toeslagen affaire heeft hij tot op de bodem uitgezocht, eerder is Omtzigd van het onderzoek MH 17 en van de pedofiele zaak betreft een bekende politicus afgehaald door o.a. Rutten.

Ik zou nu niet weten met welke partijen een goede regering kan vormen, het vertrouwen in Rutte is gedaald naar een dieptepunt, het is niet de eerste leugen, en dat is het grote deel van de tweede kamer nu wel genoeg geweest.

En dan vind ik het ook vreemd dat mevrouw van de Kaag (nu weet ik haar naam weer) even met Rutte belde ik heb een tweede kamer voorzitter, misschien zit er niets achter maar waarom moet zei Rutte daarvoor bellen, maar spreek ze dat niet direct uit in de tweede kamer.




Wat een onzin, en leer de man's naam eens goed schrijven, stuitend dit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 april 2021 om 12:49:

De tweede kamer hoort meer invloed te krijgen. Laat de 150 gekozen kamerleden maar bepalen wat de belangrijke onderwerpen zijn voor de komende 4 jaar.




Ja dat klinkt mooi in theorie, volkomen onwerkbaar in de praktijk.

 

+1/-0

Deze formatie gaat heel lang duren - als die er nog komt - Zo'n onbetrouwbaar type en aan dementie lijdende Rutte moet je niet hebben als premier. Hij ( en Kaag helemaal) leveren ons uit aan Brussel. Duitsland gaat Sputnik vaccins bestellen in Rusland en zegt gewoon goodbye tegen Brussel tot ergernis van Macron (lol) Die EU heeft zijn langste tijd gehad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 10 april 2021 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 april 2021 om 12:49:

De tweede kamer hoort meer invloed te krijgen. Laat de 150 gekozen kamerleden maar bepalen wat de belangrijke onderwerpen zijn voor de komende 4 jaar.




Ja dat klinkt mooi in theorie, volkomen onwerkbaar in de praktijk.



hassel, jij bent goed op korte opmerkingen die niet voorzien zijn van onderbouwing, telkens weer zie je van jou een korte opmerking wat jij daar van vind.
Leg mij maar eens uit wat er mis is met mijn schrijven over Rutte en Kaag.

 

+1/-0

Het zal wel CDA / VVD / D66 + JA21 worden. De laatste puur en alleen vanwege de 8 zetels in de Senaat. Joostje E. zegt geen nee tegen deelname in een kort kabinet , want dat gaat het worden in dit geval. Tot 2023 mag hij meedoen , daarna is het goodbye want dan zijn er nieuwe verkiezingen voor de 1e kamer. Dit is allemaal allang besproken en uitgewisseld in de wandelgangen van Den Haag. Ze zullen dan wel een toneelstukje gaan bedenken om het kabinet te laten vallen. Een kutsmoesje is bij het Binnenhof snel gevonden hoor !

En dan Omtzigt. Is er iemand hier die daadwerkelijk denkt dat die man huilbuien heeft en zich het lot aantrekt van de slachtoffers van de toeslagenaffaire ? Het zijn allemaal krokodillentranen , een onoprecht nepdrama. Want vooral het CDA dat meedoet in de regering weet dat het berouw moet tonen voor dit schandaal. En dus speelt Pietertje O. wel de integere man die het allemaal zo aan het hart gaat. Hij moet wel , want doet hij het niet dan komt de politiek extreem kil en ijskoud over. Ook al een voorop gezet plan dus , waar jullie allemaal doorheen moeten leren kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 april 2021 om 11:06:

Deze formatie gaat heel lang duren - als die er nog komt - Zo'n onbetrouwbaar type en aan dementie lijdende Rutte moet je niet hebben als premier. Hij ( en Kaag helemaal) leveren ons uit aan Brussel. Duitsland gaat Sputnik vaccins bestellen in Rusland en zegt gewoon goodbye tegen Brussel tot ergernis van Macron (lol) Die EU heeft zijn langste tijd gehad.



Volgens mij heeft Rutte bewerkstelligd dat Nederland minder bijdraagt aan de ECU en is hij hard bezig om onze economie te redden, door betere voorwaarden te creeeren. Dit kost tijd. Hij heeft ook andere zaken in de VVD doorgevoerd, want ze zijn onder hem van rechts naar middenlinks opgeschoven. Hij is socialer dan de linkse partijen die alleen maar voor eigen parochie spreken, maar dat hun plannen niet alles kunnen uitvoeren.

 

+1/-0

Maar voorlopig heeft hij veel beloofd, maar NIKS waargemaakt. Nog nooit zoveel mensen onder de armoede grens. Rutte geeft totaal niks om de bevolking.
https://www.wyniasweek.nl/zou-het-echt-doen-de-burgers-er-in-ruttevier-nu-wel-toe/link

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 39 40 41 42 43

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen