Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 01 juli 2024 om 10:20:
Het is maar welk perspectief je pakt. We zitten in een schema met Roemenië, Oostenrijk, Turkije, Zwitserland en Engeland.
Wij hebben met Gakpo, Malen, Aké, van Dijk, Dumfries, Depay, Frimpong en Simons echt wel spelers met kwaliteiten. Op Aké na geen toppers, maar echt wel goede spelers. Engeland heeft misschien meer toppers, maar spelen echt volledig ruk. Die andere landen hebben denk ik mindere spelers, maar spelen wel als collectief en naar hun mogelijkheden. Dus als wij dat laatste ook gaan doen (als!!) dan kunnen we dus zomaar de finale halen.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 01 juli 2024 om 10:47:
Het is maar welk perspectief je pakt. We zitten in een schema met Roemenië, Oostenrijk, Turkije, Zwitserland en Engeland.
Wij hebben met Gakpo, Malen, Aké, van Dijk, Dumfries, Depay, Frimpong en Simons echt wel spelers met kwaliteiten. Op Aké na geen toppers, maar echt wel goede spelers. Engeland heeft misschien meer toppers, maar spelen echt volledig ruk. Die andere landen hebben denk ik mindere spelers, maar spelen wel als collectief en naar hun mogelijkheden. Dus als wij dat laatste ook gaan doen (als!!) dan kunnen we dus zomaar de finale halen.
Subtoppers dus. Helaas zien zij dat zelf anders en kan er op basis van deze groep geen hecht collectief gemaakt worden. Van Gaal lukte dat wel aardig, maar alleen op een manier alsof hij vroeger leraar Duits is geweest ipv gymleraar. ik zie dat onder Koeman niet gebeuren.
Het zou mij niet verbazen als zij reeds klop krijgen van een 'beperkt' Roemenie. Zomaar de finale halen gaat niet gebeuren.
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Subtoppers dus. Helaas zien zij dat zelf anders en kan er op basis van deze groep geen hecht collectief gemaakt worden. Van Gaal lukte dat wel aardig, maar alleen op een manier alsof hij vroeger leraar Duits is geweest ipv gymleraar. ik zie dat onder Koeman niet gebeuren.
Het zou mij niet verbazen als zij reeds klop krijgen van een 'beperkt' Roemenie. Zomaar de finale halen gaat niet gebeuren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 01 juli 2024 om 15:44:
Dat zou niemand verbazen gezien het spel tegen Oostenrijk.
Zeg alleen dat een goede trainer met deze spelers er meer uit moet kunnen halen.
Dit bericht is gewijzigd op 3 juli 2024, 00:02:13.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 juli 2024 om 01:05:
Turkije moet te doen zijn als Engeland hun boel toch nog bijelkaar krijgen krijgen we een mooie halve finale en dan Duitsland in de finale in Berlijn de klassieker.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 03 juli 2024 om 11:25:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 juli 2024 om 01:05:
Turkije moet te doen zijn als Engeland hun boel toch nog bijelkaar krijgen krijgen we een mooie halve finale en dan Duitsland in de finale in Berlijn de klassieker.
Engeland heeft het lek nog niet boven, de wedstrijd tegen Zwitserland wordt al lastig genoeg voor ze. Ook tegen Slowakije overtuigde het totaal niet, zoals Oranje dat wél deed tegen Roemenie gisteren.
Nu brengt één zwaluw nog geen zomer, Oranje zal tegen Turkije aan de bak moeten. Maar ik heb er wel vertrouwen in, en denk dat dit Oranje tegen zowel Engeland als Zwitserland kans maakt. Engeland vrees ik wel, ook omdat ik een sleutelspeler als Bellingham tegenover onze middenvelders veel hoger aansla.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vrijdag hebben we iig al in de kwartfinale twee finale waardige wedstrijden dat het schema zo uitpakt heeft Oranje goed gezien waren ze tweede geworden zag het er anders uit. Overigens zijn de nummers 1 Oostenrijk en Roemenië er gelijk uit dus zo'n groepsfase zegt ook niks als je maar bij de beste drie zit.
En dan nog wat:
Sport mag zich niet met politiek bezig houden, zie schorsing Demiral.
Maar beste mensen, de politiek (met name in de vorm van UEFA/FIFA) doet niet anders.
Is het nou niet mogelijk om dit hypociet gedrag te beteugelen?
Zo ook, als er iets op het veld gebeurt, geen beelden! Het lijkt het Euro Songfestival wel, wat een gelul of anders een vorm van autocratie. Hoe is het mogelijk om de op deze manier de waarheid te bedoezelen?
Zelfs die debiel van een Infantino zegt transparant te zijn...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ik vond het opmerkelijk hoe de Spanjaarden door bepaalde trapbewegingen naar de bal gemakkelijk elkaar konden vinden. Die subtiliteit vond ik geweldig. Het was geen intensiteit van bewegingen, maar elkaar tussen verschillende tegenstanders door te bereiken. Het geeft mij een andere kijk, hoe wedstrijden bespeeld kunnen worden.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 06 juli 2024 om 13:23:
Ik vond het opmerkelijk hoe de Spanjaarden door bepaalde trapbewegingen naar de bal gemakkelijk elkaar konden vinden. Die subtiliteit vond ik geweldig. Het was geen intensiteit van bewegingen, maar elkaar tussen verschillende tegenstanders door te bereiken. Het geeft mij een andere kijk, hoe wedstrijden bespeeld kunnen worden.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
De winnaar heeft altijd gelijk. Nu wordt opeens iedereen enorm opgehemeld, maar Verbruggen loopt gewoon onder de voorzet door bij de 1-0, en van Dijk staat in de opbouw, zelfs bij 1-0 achter, gewoon nog 15 meter achter Schouten en de Vrij die een vrije man zoeken.
Die vrije man is er wel, die staat 15 meter achter je.
En eenmaal voor krijgen ze binnen tien minuten zoveel kansen tegen, dat heb ik dit hele EK nog niet gezien. Tal van 'stugge' ploegen weten vakkundig de voorzet eruit te halen en weinig weg te geven, maar de NL verdediging zet iedereen achterin in plaats van nog iets te verstoren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 00:52:
Verbruggen is 21 wat hij nu al laat zien is gewoon fantastisch ook bij Brighton!
Als Bijlow dat niveau wil aantikken moet hij zelf ook naar Engeland en fit blijven.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 07 juli 2024 om 12:33:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 00:52:
Verbruggen is 21 wat hij nu al laat zien is gewoon fantastisch ook bij Brighton!
Als Bijlow dat niveau wil aantikken moet hij zelf ook naar Engeland en fit blijven.
Niveau kan hij wel halen maar raakt toch weer geblesseerd en moet dan weer op zijn oude niveau komen.
Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » EK 2024