Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » EK 2024

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Deze wedstrijden ga ik dit weekend wel kijken.

Germany - Scotland
Spain - Croatia
Italy - Albania
Poland - The Netherlands

 

+1/-0

´Men´ verwacht schijnbaar wat vuurwerk van Albanie. Geen idee wie daar mee kwam, maar het zou wel leuk zijn, an sich.
Eerlijkheidshalve denk ik dat het niet met sprankelijk voetbal zal gebeuren.
Maar deze wedstrijden lijken mij de moeite waard.

Alhoewel ik van NL weinig verwacht, maar dat terzijde...

 

+1/-0

Na dat rare vorige EK en een vaag WK in Qatar verwacht ik nu wel echt een old school toernooi.

 

+1/-0

Die schotten :D

 

+1/-0

Dit is wel het beste Duitsland vd laatste jaren ervaring en jonge talenten en een fanatieke jonge coach.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juni 2024 om 21:28:

Dit is wel het beste Duitsland vd laatste jaren ervaring en jonge talenten en een fanatieke jonge coach.


De tering dat is een schots café elftal zoals meestal op grote toernooien :D
Ben benieuwd hoe die Duitsers spelen tegen een serieuze tegenstander.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 14 juni 2024 om 21:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juni 2024 om 21:28:

Dit is wel het beste Duitsland vd laatste jaren ervaring en jonge talenten en een fanatieke jonge coach.


De tering dat is een schots café elftal zoals meestal op grote toernooien :D
Ben benieuwd hoe die Duitsers spelen tegen een serieuze tegenstander.



Hebben ook niks tezoeken op een EK al zijn die fans wel top. Hongarije en Zwitserland zijn wel iets beter, maar die gaan ook niet winnen. Het toernooi begint pas na de groepsfase zeggen ze altijd en zelfs de beste nummers 3 kunnen nog door.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 14 juni 2024 om 21:27:

Die schotten :D


Die rode kaart had niet gehoeven natuurlijk. Een penalty is genoeg. De scheids vermoordt zo de wedstrijd.

 

+1/-0

Voor mij een terechte rode kaart, deze kaart moest hij geven, was een belachelijke tackle met 2 benen vooruit.
En ja hierdoor was het geen wedstrijd meer, maar dat kan je de scheidsrechter niet verwijten, dan moet je maar niet zo'n tackle inzetten.

 

+1/-0

Een tackle met twee benen is altijd foute boel als je dan ook een speler raakt die enkel klapte ook nog eens dubbel. Vroeger kon dat wel maar je hebt nu zoveel camera's lol.

Hopelijk krijgen we Dui-Ned als finale zou wat zijn!

Dit bericht is gewijzigd op 15 juni 2024, 00:48:52.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 14 juni 2024 om 23:51:

Voor mij een terechte rode kaart, deze kaart moest hij geven, was een belachelijke tackle met 2 benen vooruit.
En ja hierdoor was het geen wedstrijd meer, maar dat kan je de scheidsrechter niet verwijten, dan moet je maar niet zo'n tackle inzetten.


Het was geen tackle met tegelijk twee benen, maar duidelijk dat hij met zijn voet de bal voor de voeten wegtikte en daarna de voet van de tegenstander nog raakte, die theatraal naar de grond ging om een penalty te versieren. Een soort colaterall damage geval. Ik zou daar nooit voor hebben gefloten, omdat hij de intentie had de bal te spelen.

 

+1/-0

Er valt net een beer van een gozer in bij Hongarije met rossig haar en een baard. Mijn gedachten gingen even terug naar Toni Roth :B

 

+1/-0

Geen Ivanusec in de basis bij Kroatië. De Feyenoorders komen er bekaaid vanaf.

 

+1/-0

Benieuwd naar Spanje - Kroatië straks, twee goede ploegen waarbij de Kroaten mijn inziens licht favoriet zijn al ga ik voor gelijkspel.

 

+1/-0

Voetballen in een atletiekstadion met een sintelbaan waar je een verrekijker nodig hebt om het spel te volgen is ook niet meer van deze tijd. En dan is het nog niet eens afgebouwd door Hitler in de jaren dertig van de vorige eeuw met die rare opening achter het ene doel.

Dit bericht is gewijzigd op 15 juni 2024, 18:40:56.

 

+1/-0

Worden zwaar weggespeeld die Kroaten. Die Spanjaarden lopen er zo makkelijk doorheen. Lekker voor die kut Sutalo, die tweede Spaanse goal ging tussen zijn stokken door :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 15 juni 2024 om 18:37:

Worden zwaar weggespeeld die Kroaten. Die Spanjaarden lopen er zo makkelijk doorheen. Lekker voor die kut Sutalo, die tweede Spaanse goal ging tussen zijn stokken door :D


Aan de ene kant een 16-jarige en aan de andere kant een 38-jarige. De jeugd heeft vandaag gewonnen.

 

+1/-0

Was Ivanušec niet 1 van de grotere spelers?
apart geen sec gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 juni 2024 om 20:13:

Was Ivanušec niet 1 van de grotere spelers?
apart geen sec gespeeld.



Zodra ze bij Feyenoord spelen geen basis meer. Bij oranje niet en Kroatië

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » EK 2024