Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » EK 2024

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Wat ziet die Leonne Stentler eruit. Lijkt wel,of ze bij de visagie een metselaar hebben ingehuurd om haar gezicht te bewerken.

 

+1/-0

Die analistem zijn stuk voor stuk bagger. Leonne is een excuus truus en de rest braakt alleen maar cliches uit, vooral Affelay. Je hoort daar werkelijk niets wat je zelf ook niet kan bedenken. Dieptepunt vond ik Van Basten die over de opstelling van Oranje zei dat hij zich daar niet op had voorbereid. Geen van die analisten lijkt wedstrijden te kijken, zich te verdiepen in de speelstijl of de spelers die zijn geselecteerd. Als je echt een analyse wil kan je beter lid worden van VI Pro en de stukken van Pieter Zwart lezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 juni 2024 om 20:13:

Was Ivanušec niet 1 van de grotere spelers?
apart geen sec gespeeld.



Ivanusec is gewoon niet heel erg goed zoals we hier ook hebben kunnen zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 juni 2024 om 08:22:

Die analistem zijn stuk voor stuk bagger. Leonne is een excuus truus en de rest braakt alleen maar cliches uit, vooral Affelay. Je hoort daar werkelijk niets wat je zelf ook niet kan bedenken. Dieptepunt vond ik Van Basten die over de opstelling van Oranje zei dat hij zich daar niet op had voorbereid. Geen van die analisten lijkt wedstrijden te kijken, zich te verdiepen in de speelstijl of de spelers die zijn geselecteerd. Als je echt een analyse wil kan je beter lid worden van VI Pro en de stukken van Pieter Zwart lezen.



het wordt erger en erger. Die presentator denkt dat alles leuk moet zijn. Dramatische analisten (de Jong, Affelay en Janssen, mijn hemel). ESPN ligt in alles lichtjaren voor en ook dat gaat niet perfect.

Is gewoon niet te doen. Hoop maar dat de kijkcijfers laten zien dat iedereen wegzapt, want wanneer komen ze bij de NOS een keer tot inkeer? Studio Voetbal kan een heel mooi programma zijn, maar ze maken er een circus van

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 juni 2024 om 08:23:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 juni 2024 om 20:13:

Was Ivanušec niet 1 van de grotere spelers?
apart geen sec gespeeld.



Ivanusec is gewoon niet heel erg goed zoals we hier ook hebben kunnen zien.



Las op twitter dat veel kroaten zich hier ook over verbaasden. Kroatie speelde op papier 4-3-3 maar dan zonder echte buitenspelers. Ivanusec heeft in de kwalificatie juist wel veel gespeeld. Enfin, we gaan het zien in het vervolg.

 

+1/-0

Hoe ellendig moet het zijn als je als Feyenoorder tussen die debiele Oranje fans staat met die Ajax sfeer daar.

 

+1/-0

Vind het verslag van de NOS rond EK en wk zo tenenkrommend de Belg ZDF en BBC zijn allemaal stukken beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juni 2024 om 12:28:

Hoe ellendig moet het zijn als je als Feyenoorder tussen die debiele Oranje fans staat met die Ajax sfeer daar.



50.000 man in Hamburg hoor ik net op de Belg dat is wel cool lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2024 om 13:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juni 2024 om 12:28:

Hoe ellendig moet het zijn als je als Feyenoorder tussen die debiele Oranje fans staat met die Ajax sfeer daar.



50.000 man in Hamburg hoor ik net op de Belg dat is wel cool lijkt me.


Geef mij maar 50.000 Feyenoorders, dat is pas sfeer. :feyenoord :kuip

 

+1/-0

Hoop dat Sauer morgen wat tijd krijgt.
Toch leuk dat hij is opgeroepen.

 

+1/-0

Oekraïne nu ongelofelijk eigenlijk dat er in 2012 nog gewoon een EK werd gehouden daar. Dovbyk wel een topspits 24 goals in Spanje.

 

+1/-0

Wow mooiste goal tot nu toe. 1-0 Roemenië.
Leuke wedstrijd wel kijken op BBC beter.
3-0 die zakkenrollers kunnen wel ballen haha.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 juni 2024, 16:15:20.

 

+1/-0

Mikautadze 1-1 was gewoon een prima aankoop van Mislintat.

 

+1/-0

Wonderlijk hoe die wedstrijd ineens draait. Turken zijn helemaal de weg kwijt.

 

+1/-0

Wat een goal toppertje van Real Madrid nog maar 19 jaar hé dit vind ik het mooiste van een EK jonge honden ipv de oude garde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 juni 2024 om 19:26:

Wat een goal toppertje van Real Madrid nog maar 19 jaar hé dit vind ik het mooiste van een EK jonge honden ipv de oude garde.



Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind de mix van jonge (super) talenten en oude krijgers zoals tot een paar jaar geleden Chiellini altijd mooi.

 

+1/-0

De eerste filmpjes, in dit geval uit Den Haag, met optochten van Toeter Turken op de socials. Altijd gezellig :B

 

+1/-0

Jaa 1-0 Tsjechië!! Belangrijke rol ook van onze Lingr!

 

+1/-0

Gadverdamme zo'n hekel aan die Portugezen hé. En de kans is groot dat we ze weer tegen gaan komen. Is geen ander land wat zo het bloed onder je nagels haalt.

 

+1/-0

Lekker relaxed EK voor Ivanusec zo op het bankie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » EK 2024