Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33

:B die schotten weten hoe het werkt met je achterlijke wave. You wankers!

https://x.com/thecasualultra/status/1771548881219711446?s=61&t=tE2HnXDkLRWtgjQFPXM2pQlink

Dit bericht is gewijzigd op 24 maart 2024, 12:03:20.

 

+1/-0

Wieffer speelde niet zijn beste wedstrijd tegen de Schotten. Nu was hij niet de enige, want vooral in de eerste helft was het bijzonder moeilijk om een bal naar een speler in een oranje shirt te spelen. Oftewel armoe troef. In die zin viel hij niet uit de toon.

Die Schotten speelden fris en zetten best wel flinke druk. Anders dan ik gedacht had.

Ik ben erg benieuwd of Wieffer de komende wedstrijd weer zijn opwachting mag maken. Hoe meer hij voor Oranje speelt, hoe meer hij kan opleveren bij een eventuele verkoop. Ik heb wel vertrouwen in hem. In het begin van het seizoen ging het ook stroef, maar heeft hij zichzelf zeer goed herpakt, dus waarom nu ook niet.

 

+1/-0

Was Mats zijn achtste wedstrijd al weer Koeman gaat echt niet mee in die kritiek hij zal er om lachen met Hulshoff en Erwin.

 

+1/-0

Koeman was zelf toch ook gewoon (terecht) kritisch over zijn spel?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 25 maart 2024 om 12:09:

Koeman was zelf toch ook gewoon (terecht) kritisch over zijn spel?



Klopt, het was ook minder. Dit NL elftal heeft weinig vastigheid en dat is lastig voor Wieffer. Zoals het ook in de vorige interland met Schouten minder ging. En zoals Xavi er in oranje zelden wat van bakt.

maar goed, Wieffer moet het vooral zelf wat beter gaan doen, al vond ik hem in voorgaande interlands echt al prima spelen. Maar zeker mbt Oranje regeert de waan van de dag.

Als NL 4-3-3 gaat spelen voorzie in een middenveld met De Jong-Wieffer-Reinders. MEt 5-3-2 weet ik het nog net zo niet, dan kan je ook De Jong-Reinders krijgen en daarvoor Wijnaldum ofzo

 

+1/-0

Op het EK zou ik zo gaan spelen, tussen haakjes de eerste vervanger.


-------------Depay (Brobbey)-------------------

Gakpo (Simons)-------------------Malen (Frimpong)

------------Reijnders (Wijnaldum)--------------

-----De Jong (Veerman)---Wieffer (Schouten)----


Hartman (Aké)----------------Dumfries (Geertruida)

-----------Aké (vd Ven)--van Dijk (De Ligt)------

-----------------Bijlow (Verbruggen)------------

 

+1/-0

Koeman is over iedereen kritisch hij ziet ook dat het nog niet goed genoeg is al is 4-0 prima tegen een heel aardig Schotland.
Wieffer is nog niet de speler die we zien bij Feyenoord maar dat heeft tijd nodig en die krijgt hij netals veel spelers de potentie is er en de laatste keer een EK in Duitsland '88 werd oranje kampioen

 

+1/-0

Wieffer was ook slordig afgelopen vrijdag. Ik vind dat hij in Oranje sowieso nog niet zijn niveau van Feyenoord heeft gehaald. Als je ziet voor hoeveel middenvelders dát opgaat, moet je afvragen of dat aan de kwaliteiten van de geselecteerde middenvelders ligt. Of dat de manier van spelen niet aansluit bij het materiaal.

Hoe vaak heeft Frenkie de Jong in Oranje nou zijn niveau van Barcelona gehaald? Wijnaldum was bij Liverpool ook een andere speler dan bij Oranje. Het ligt mijn inziens echt niet alleen aan Wieffer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 maart 2024 om 09:12:

Wieffer was ook slordig afgelopen vrijdag. Ik vind dat hij in Oranje sowieso nog niet zijn niveau van Feyenoord heeft gehaald. Als je ziet voor hoeveel middenvelders dát opgaat, moet je afvragen of dat aan de kwaliteiten van de geselecteerde middenvelders ligt. Of dat de manier van spelen niet aansluit bij het materiaal.

Hoe vaak heeft Frenkie de Jong in Oranje nou zijn niveau van Barcelona gehaald? Wijnaldum was bij Liverpool ook een andere speler dan bij Oranje. Het ligt mijn inziens echt niet alleen aan Wieffer.



Dat interland voetbal kan je ook niet echt vergelijken met clubvoetbal automatismen ontbreken vaak vandaag Duitsland - Nederland de klassieker en een wedstrijd opzich.

 

+1/-0

Wieffer speelde gewoon zeer matig. Ik begrijp die behoefte niet van mede Feyenoorders om Wieffer zo fel te verdedigen. Ja er waren allerlei verzachtende omstandigheden, maar dat Nederland geen automatismen heeft gold bijvoorbeeld net zo goed voor een Reijnders die het wel liet zien. Wieffer kreeg terecht kritiek en zal daarmee aan de slag moeten. Dat zijn de wetten van Europees topvoetbal waar hij mogelijk na dit seizoen te vinden zal zijn en waar hij zich staande zal moeten houden.

 

+1/-0

Reijnders speelde in eerdere wedstrijden ook al sterk kan wel eens 1 vd sterren op het EK worden.

 

+1/-0

Wieffer speelde gewoon slecht tegen de Schotten, niets meer en niets minder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 maart 2024 om 12:50:

Wieffer speelde gewoon zeer matig. Ik begrijp die behoefte niet van mede Feyenoorders om Wieffer zo fel te verdedigen. Ja er waren allerlei verzachtende omstandigheden, maar dat Nederland geen automatismen heeft gold bijvoorbeeld net zo goed voor een Reijnders die het wel liet zien. Wieffer kreeg terecht kritiek en zal daarmee aan de slag moeten. Dat zijn de wetten van Europees topvoetbal waar hij mogelijk na dit seizoen te vinden zal zijn en waar hij zich staande zal moeten houden.



De kritiek is terecht, want het moet beter, maar de gretigheid waarmee sommigen Wieffer naar beneden praten is stuitend. Laat ook eens te meer zien dat commentatoren van de NOS en hun babbelzieke analisten er niet echt kijk op hebben en vooral op de onderbuik afgaan.

Pieter Zwart duidde al op VI-ZSM dat Wieffer ook telkens door anderen in problemen werd gebracht.
Arne Slot liet gisteren op Ziggo mooi zien dat het spel van Reijnders erg aanvallend was en dat daarmee verdedigen gaten vielen die o.a. Wieffer moesten zien op te lossen. Als het dan mis gaat dan lijk je de schuldige, maar daar gaat van alles aan vooraf.

En dan nog mogen we meer van Wieffer verwachten, maar het neersabelen is gewoon niet terecht.

 

+1/-0

Slot is het niet eens met de kritieken op Wieffer
20.44,
25 mrt. 2024
Arne Slot heeft het opgenomen voor Mats Wieffer. De middenvelder van Feyenoord werd na zijn optreden tegen Schotland van afgelopen vrijdag bekritiseerd, maar volgens Slot is dat niet helemaal terecht

https://www.vi.nl/nieuws/slot-is-het-niet-eens-met-de-kritieken-op-wiefferlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 26 maart 2024 om 13:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 maart 2024 om 12:50:

Wieffer speelde gewoon zeer matig. Ik begrijp die behoefte niet van mede Feyenoorders om Wieffer zo fel te verdedigen. Ja er waren allerlei verzachtende omstandigheden, maar dat Nederland geen automatismen heeft gold bijvoorbeeld net zo goed voor een Reijnders die het wel liet zien. Wieffer kreeg terecht kritiek en zal daarmee aan de slag moeten. Dat zijn de wetten van Europees topvoetbal waar hij mogelijk na dit seizoen te vinden zal zijn en waar hij zich staande zal moeten houden.



Laat ook eens te meer zien dat commentatoren van de NOS en hun babbelzieke analisten er niet echt kijk op hebben en vooral op de onderbuik afgaan.

Pieter Zwart duidde al op VI-ZSM dat Wieffer ook telkens door anderen in problemen werd gebracht.

En dan nog mogen we meer van Wieffer verwachten, maar het neersabelen is gewoon niet terecht.



NOS kliekje is sowieso eng dat zie je nu ook wel met die Egbers zaak.
Kijk vanavond lekker bij onze Duitse vrienden.

 

+1/-0

Geen Feyenoorders in de basis dus hup Duitsland erop en erover. Liefst een nulletje of vier met de rust.

 

+1/-0

Koeman wil alle spelers deze twee wedstrijden aan het werk zien lijkt me wel logisch wat is die De Ligt log geworden zeg hij had altijd dat postuur al maar kijk naar die boven benen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 maart 2024 om 20:23:

Koeman wil alle spelers deze twee wedstrijden aan het werk zien lijkt me wel logisch wat is die De Ligt log geworden zeg hij had altijd dat postuur al maar kijk naar die boven benen.




Ik kijk liever naar de bovenbenen van Beyoncé :B

 

+1/-0

Conclusies tav Feyenoorders in Oranje:

- Bijlow kan zijn borst nat maken. Vebruggen was uitstekend vandaag.
- In 5-mans verdediging kan de Ligt echt niet meer. Goede kans voor Geertruida, die voetballend en positioneel veel beter is.
- Hartman wordt basis, Blind kan dat niet meer goed invullen.
- Wieffer zal het van invalbeurten moeten hebben. Denk dat Schouten een streepje voor heeft en wellicht kiest Koeman voor duo de Jong/Reijnders als blok (wel heel aanvallend, dus vraag het me af)
- Timber eigenlijk te weinig van gezien, kreeg nauwelijks ballen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal