Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 29 30 31 32 33

Vaak wordt er aangegeven dat een coach zo goed is als zijn selectie... Helaas, die vlieger gaat hier niet op.
Komt tijd, komt raad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 maart 2021 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 13:51:

Het sentiment in Holland is nu al compleet omgeslagen, door die chagerijn.
En dat racisme gedoe helpt er ook niet bij kon Wijnaldum wel begrijpen hoor maar het helpt niet rond de beeldvorming vd donkere spelers.



Precies dat gedoe is ook een reden waarom ik totaal niets heb met deze generatie voetballers. Iedereen snapt ze wel denk ik , maar ze kloppen het veel te veel op. In Nederland bestaat racisme nauwelijks , dat wordt ons aangepraat. Verder is deze generatie nog veel meer over het paard getild dan alle andere samen. Zie o.a. ook Memphis Depay..



Ja Holland is 1 vd minst racistische landen in de EU oost en zuid europa is veel erger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 maart 2021 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 13:51:

Het sentiment in Holland is nu al compleet omgeslagen, door die chagerijn.
En dat racisme gedoe helpt er ook niet bij kon Wijnaldum wel begrijpen hoor maar het helpt niet rond de beeldvorming vd donkere spelers.



Precies dat gedoe is ook een reden waarom ik totaal niets heb met deze generatie voetballers. Iedereen snapt ze wel denk ik , maar ze kloppen het veel te veel op. In Nederland bestaat racisme nauwelijks , dat wordt ons aangepraat. Verder is deze generatie nog veel meer over het paard getild dan alle andere samen. Zie o.a. ook Memphis Depay..



Ja Holland is 1 vd minst racistische landen in de EU oost en zuid europa is veel erger.



Zeker ivm diverse Oost-Europese landen en niet te vergeten het gebied van het voormalige oost Duitsland. Maar hier kunnen we er ook nog wat van hoor. Wat te denken van de rol van de belastingdienst in de toeslagen affaire. Als je achternaam niet Jansen was dan was je aan de beurt.

 

+2/-0

klopt, en gluipert en dictator Rutte komt er mee weg

 

+2/-0

Niks geen dictator. De VVD is gewoon met democratische verkiezingen weer de grootste geworden. Het interesseert veel Nederlanders gewoon weinig. Misschien denken ze had dan geen kinderen genomen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 maart 2021 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 13:51:

Het sentiment in Holland is nu al compleet omgeslagen, door die chagerijn.
En dat racisme gedoe helpt er ook niet bij kon Wijnaldum wel begrijpen hoor maar het helpt niet rond de beeldvorming vd donkere spelers.



Precies dat gedoe is ook een reden waarom ik totaal niets heb met deze generatie voetballers. Iedereen snapt ze wel denk ik , maar ze kloppen het veel te veel op. In Nederland bestaat racisme nauwelijks , dat wordt ons aangepraat. Verder is deze generatie nog veel meer over het paard getild dan alle andere samen. Zie o.a. ook Memphis Depay..



Heel veel mensen vinden het heel lekker om gewoon slachtoffer te zijn. Dan is het ook nooit goed wat je doet. Er zijn nou eenmaal op elke 100 mensen 5 racisten te vinden. Zo zijn er ook 5 die moslims haten en 5 die vrouwen minderwaardig vinden. Dat is zo en zal altijd zo blijven. Dus je kunt eeuwig slachtoffer zijn als je dat wil want er is altijd wel iemand die je niet moet om je huidskleur , wat je tussen je benen hebt of tegen welke god je aanpraat. Wie je ook bent of wat je ook doet er is altijd wel iemand die een hekel aan je heeft en je niks gunt. Dat moet je gewoon weglachen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 maart 2021 om 22:05:

klopt, en gluipert en dictator Rutte komt er mee weg



VVD. D66, CDA 1 pot nat regenten ze geven niks om de gewone mensen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 21:00:

Ja Holland is 1 vd minst racistische landen in de EU oost en zuid europa is veel erger.



Ik leef in een dorp met 60.000 inwoners , daar heb je geen getto's die helemaal zwart of moslim zijn. Dan moet je in Amsterdam of Rotterdam zijn (bv Bijlmer),waar complete woonwijken geen woord Nederlands spreken. Is die constatering dan racisme ? Nee , er wordt een zwart - wit polarisatie gecreeerd door de politiek , maar bijna niemand voelt of ziet die polarisatie. Ook de zwarten en moslims zelf niet , een enkele uitzondering daar gelaten. De linkse politiek wil daarmee alleen de zwarte en moslim zieltjes winnen , tot nu toe hebben de sukkeltjes uit Den Haag weinig succes daarin.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 27 maart 2021 om 22:57:

Heel veel mensen vinden het heel lekker om gewoon slachtoffer te zijn. Dan is het ook nooit goed wat je doet. Wie je ook bent of wat je ook doet er is altijd wel iemand die een hekel aan je heeft en je niks gunt. Dat moet je gewoon weglachen.



Het is die gespeelde en vaak valse gekwetstheid van veel allochtone Nederlanders , die steeds meer mensen opvalt zoals jij nu ook beschrijft. Eerder hoorde je ze nooit , maar sinds een aantal jaren is alles opeens racisme en discriminatie. Volgens de fantast Mark Rutte is er opeens zelfs institutioneel racisme , een buitengewoon domme uitspraak omdat het simpelweg niet bestaat in Nederland. Maar Markje haalt graag zijn eigen diensten door het slijk om het racismespook hoog op te blazen...

De vuistregel is als volgt : Zolang jij bij een zebrapad niet doorrijdt als Sylvana Simons oversteekt , dan ben je ook geen racist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 21:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 maart 2021 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 13:51:

Het sentiment in Holland is nu al compleet omgeslagen, door die chagerijn.
En dat racisme gedoe helpt er ook niet bij kon Wijnaldum wel begrijpen hoor maar het helpt niet rond de beeldvorming vd donkere spelers.



Precies dat gedoe is ook een reden waarom ik totaal niets heb met deze generatie voetballers. Iedereen snapt ze wel denk ik , maar ze kloppen het veel te veel op. In Nederland bestaat racisme nauwelijks , dat wordt ons aangepraat. Verder is deze generatie nog veel meer over het paard getild dan alle andere samen. Zie o.a. ook Memphis Depay..



Ja Holland is 1 vd minst racistische landen in de EU oost en zuid europa is veel erger.



Zeker ivm diverse Oost-Europese landen en niet te vergeten het gebied van het voormalige oost Duitsland. Maar hier kunnen we er ook nog wat van hoor. Wat te denken van de rol van de belastingdienst in de toeslagen affaire. Als je achternaam niet Jansen was dan was je aan de beurt.



Probleem bij de toeslagen was dat overheidsinstanties als de Belastingdienst riskeren burgers te discrimineren door het gebruik van ondoorzichtige algoritmes, maar of daar opzet bij zat moet nog blijken na de parlementaire enquete. Dat het zolang heeft door kunnen gaan is de top wel aantevrijven, maar ECHTE fraude moet wel aangepakt worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 22:47:

Niks geen dictator. De VVD is gewoon met democratische verkiezingen weer de grootste geworden. Het interesseert veel Nederlanders gewoon weinig. Misschien denken ze had dan geen kinderen genomen.


Wat een gelul man.

Dit was een wet die breed is aangenomen in de 2e kamer en die heel letterlijk is uitgevoerd en er was geen enkele hardheidsclausule. Want zo wilde de kamer het na de hongaren-fraude.

Er waren maar 2 die waarschuwde voor deze wet: de SP en staatsecretaris Weekers (notabene van de VVD).

Daarna faalde de rechtspraak, de 2e kamer, meerdere ministeries en bijna het complete parlement (op 2 leden na). Zo makkelijk om dan alles in de schoenen van de VVD te schuiven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 maart 2021 om 02:40:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 21:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 maart 2021 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 maart 2021 om 13:51:

Het sentiment in Holland is nu al compleet omgeslagen, door die chagerijn.
En dat racisme gedoe helpt er ook niet bij kon Wijnaldum wel begrijpen hoor maar het helpt niet rond de beeldvorming vd donkere spelers.



Precies dat gedoe is ook een reden waarom ik totaal niets heb met deze generatie voetballers. Iedereen snapt ze wel denk ik , maar ze kloppen het veel te veel op. In Nederland bestaat racisme nauwelijks , dat wordt ons aangepraat. Verder is deze generatie nog veel meer over het paard getild dan alle andere samen. Zie o.a. ook Memphis Depay..



Ja Holland is 1 vd minst racistische landen in de EU oost en zuid europa is veel erger.



Zeker ivm diverse Oost-Europese landen en niet te vergeten het gebied van het voormalige oost Duitsland. Maar hier kunnen we er ook nog wat van hoor. Wat te denken van de rol van de belastingdienst in de toeslagen affaire. Als je achternaam niet Jansen was dan was je aan de beurt.



Probleem bij de toeslagen was dat overheidsinstanties als de Belastingdienst riskeren burgers te discrimineren door het gebruik van ondoorzichtige algoritmes, maar of daar opzet bij zat moet nog blijken na de parlementaire enquete. Dat het zolang heeft door kunnen gaan is de top wel aantevrijven, maar ECHTE fraude moet wel aangepakt worden.


Vooral dat heeft mij enorm verbaast. Ik heb de enquete gekeken. Werkelijk bizar dat alle topambtenaren ermee in hun maag zaten maar dat er geen een bij de staatsecretaris of minister naar binnen is gestapt met de opmerking: we moeten het er nu over hebben! Daar snap ik werkelijk niks van.

 

+1/-0

Die Frank de Boer spoort echt niet, Bijlow thuis laten en met twee hoogbejaarde keepers naar het EK gaan...

 

+1/-0

Dat hele oranje kan me gestolen worden. Heb helemaal niets met die racisme roepers.

 

+1/-0

Robben bereid tot terugkeer in Oranje: 'Als De Boer me belt, dan kom ik'

 

+1/-0

Laat ie nou eerst maar is drie wedstrijden achter elkaar heel blijven.

 

+1/-0

M. Depay , de Ligt , Dumfries maar wat een flutclubje bij elkaar, ik heb er totaal niets mee. Als ik daarvoor moet gaan juichen... Laat Dick Advocaat dan liever nog maar een jaartje trainer van Feyenoord blijven , dat zou veel minder ergernis en irritatie opwekken.

 

+1/-0

Heeft er iemand zegeltjes van Lidl en/of Jumbo over voor die Oranje attributen? Ik vraag dit voor een vriend ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 18 mei 2021 om 20:08:

Heeft er iemand zegeltjes van Lidl en/of Jumbo over voor die Oranje attributen? Ik vraag dit voor een vriend ;)



Als .. ik bij de Lidl kom dan zal ik ernaar vragen, knakkie. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 19 mei 2021 om 01:18:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 18 mei 2021 om 20:08:

Heeft er iemand zegeltjes van Lidl en/of Jumbo over voor die Oranje attributen? Ik vraag dit voor een vriend ;)



Als .. ik bij de Lidl kom dan zal ik ernaar vragen, knakkie. ;)



We hebben ook nog de snollebollekes juichcape van de Jumbo😊
Dat wordt een mooi EK…..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal