Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53

Bijna 3 weken nu ipv 2.

Feyenoord zal wel extra wedstrijden inlasten ze moeten in hun ritme blijven en nu niet verslappen het aantal internationals valt momenteel mee dat is voor de club gunstig.

+1/-0

Nederland- Duitsland 0-5. Zou geweldig zijn voor het carnavalspubliek in die arena en voor die mongool van een Xavi.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 18 september 2026 om 13:43:

Nederland- Duitsland 0-5. Zou geweldig zijn voor het carnavalspubliek in die arena en voor die mongool van een Xavi.

Xavi geef ik wel een kans maar ik had verwacht dat hij het roer helemaal zou omgooien Van Bommel én Zechiel zijn terecht debutanten.

+1/-0

Vasthouden aan een 35 jarige Van Dijk is superdom op het EK is hij 37 met hem kan je echt niet hoog spelen zoals Xavi graag wil.

+1/-0

Ik ga me er niet druk overmaken, ga lekker wat anders doen en ga ook niet kijken.

Het Nederlands Elftal interesseert met niet zoveel.

+1/-0

Read wel opgeroepen voor Jong Oranje.

+1/-0

John Part schreef op 18 september 2026 om 14:10:

Ik ga me er niet druk overmaken, ga lekker wat anders doen en ga ook niet kijken.

Het Nederlands Elftal interesseert met niet zoveel.

Ik vind een Nederland-Duitsland wel lekker hoor maar Feyenoord en clubvoetbal is het allermooiste natuurlijk. :B

+1/-0

Til nog bij de selectie vh WK moest uit de media vernemen dat hij er niet bij zit niet netjes.

+1/-0

SjaakF schreef op 18 september 2026 om 13:27:

Wat een laffe hond die Xavi. Tief lekker op met je Nederlands elftal en je carnavals publiek. Hoop dat ze 4 keer verliezen, kut Xavi.
Twee weken interlandvoetbal en geen Feyenoord, die mongool die dit verzonnen heeft kan ook oprotten.

beetje overdreven.

+1/-0

Sjaak heeft weinig op met alles rond Oranje haha enige nadeel is die verschrikkelijke UFO Nederland hoort in De Kuip maar dan moet er gerenoveerd worden.

Waar De Kuip jarenlang gold als één van de meest iconische en vertrouwde speelplekken van het Nederlands elftal, lijkt de rol van het stadion langzaam kleiner te worden. De historie en de indrukwekkende resultaten maakten De Kuip jarenlang tot een haast onneembare vesting voor tegenstanders van Oranje.

Vier wedstrijden in korte tijd is wel pittig hoor maar dan heb je in een seizoen minder interland onderbrekingen dat is beter voor Feyenoord en Xavi kan gelijk aan de bak.

+1/-0

Reiziger vindtzichzelf nog steeds geschikt als bondscoach zegt hij in de Telegraaf lol gebasseerd op wat in godsnaam bij Jong maakt hij ook niks klaar???

Ook Nigel moet een stap terug doen naast hem zitten helpt Xavi zeker niet.

Michael Reiziger: ’Natuurlijk komt er druk bij’
Belabberde resultaten in de eerste vier kwalificatieduels hebben directe plaatsing voor het EK in Servië en Albanië al bijna onmogelijk gemaakt voor Jong Oranje. De tweede plek in de groep, die recht geeft op de play-offs, heeft de ploeg nog wel in eigen hand, maar dan moeten de resterende duels met koploper Jong Noorwegen (vrijdag), Jong Slovenië (2 oktober) en Jong Bosnië en Herzegovina (6 oktober) wel tot een goed einde worden gebracht.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 september 2026, 05:21:45.

+1/-0

Reiziger is sowieso een bullshitter waar zijn Zinhagel en Schaken in jong oranje??
Met tegenzin haalt hij Read erbij..

+1/-0

Van Dijk vs Valentijn zet mijn geld op Virgil. :B

+1/-0

Tal van prominenten bij herdenkingsbijeenkomst voor Bartina Koeman in Singer Laren
Laren - De herdenkingsbijeenkomst voor Bartina Koeman in Singer Laren (Noord-Holland) werd woensdag bezocht door tal van prominenten.
1 uur geleden
Maak ons je Google-favoriet!
De vrouw van voormalig international en bondscoach Ronald Koeman overleed vorige week op 65-jarige leeftijd. Bartina Koeman leed aan chronische borstkanker.

Virgil van Dijk betoont medeleven met familie Koeman: ’Bartina was een geweldige vrouw, een strijder’

Virgil van Dijk.
Om haar te gedenken was er een herdenkingsbijeenkomst in Singer Laren. Onder de aanwezigen waren onder anderen John de Mol, Marco van Basten, Frenkie de Jong, Memphis Depay, Joan Laporta en Jordi Cruijff.

KNVB neemt voorafgaand aan Nederland-Duitsland moment van stilte in acht voor Bartina Koeman

Bartina Koeman wordt ook herdacht in Johan ArenA
De persconferentie van het Nederlands elftal werd woensdag verschoven om spelers van Oranje de kans te geven de herdenkingsdienst bij te wonen. Voorafgaand aan Nederland - Duitsland (aftrap donderdagavond om 20.45 uur in de Johan Cruijff ArenA) wordt een minuut stilte in acht genomen als eerbetoon aan Bartina Koeman.

+1/-0

Duitse bondscoach Jürgen Klopp grapt over collega Xavi: 'Hij kent de Nederlandse spelers alleen van tv'
Redactie Sportnieuws.nl • 23 september 2026 om 18:42 / Update: 49 minuten geleden
Stel Sportnieuws.nl als voorkeursbron in op Google
Duitse bondscoach Jürgen Klopp grapt over collega Xavi: 'Hij kent de Nederlandse spelers alleen van tv'

Jürgen Klopp sneerde naar Xavi voor Nederland - Duitsland. ©Getty Images
Jürgen Klopp kon zich geen betere debuutwedstrijd als bondscoach van Duitsland wensen dan tegen Nederland. Vooruitblikkend op de clash in de Nations League op donderdag in de Johan Cruijff Arena, sneerde hij naar zijn collega-bondscoach Xavi Hernandez, die ook debuteert bij Oranje.

In gesprek met Duitse media, onder andere Welt, gaat Klopp dieper in op Nederland - Duitsland. "Ik weet eerlijk gezegd niet tegen wie ik liever zou spelen. Een geduchte tegenstander, een nieuwe coach. Het goede nieuws is dat we allebei in hetzelfde schuitje zitten. We hebben maandag onze spelers voor het eerst ontmoet en we spelen donderdag tegen elkaar en voor het eerst. De coach (Xavi, red.) kent de spelers alleen van tv. Ik ken persoonlijk zelfs meer Nederlandse spelers dan Xavi", grapt hij. "Of dat een voordeel is, weet ik niet, maar het is in ieder geval een feit. We weten allebei niet eens wat de tegenstander gaat doen."

Virgil van Dijk en Jürgen Klopp geven elkaar een knuffel bij het afscheid van de Duitser bij Liverpool. ©Getty Images.
Bijzonder weerzien tussen Virgil van Dijk en Jürgen Klopp bij Nederland - Duitsland: 'Als je dat ziet...'
Klopp was jarenlang coach van Liverpool en werkte daar samen met bijvoorbeeld Oranje-aanvoerder Virgil van Dijk. Voor hem wordt het een bijzonder weerzien, zei de verdediger al. Ook Cody Gakpo en Ryan Gravenberch werkten al onder Klopp bij Liverpool. Nu staat hij als bondscoach van Duitsland voor het eerst tegenover zijn voormalige pupillen. Zijn debuut wordt nog om iets anders ingewikkeld, realiseerde de toptrainer zich, want hij kent het Duitse volkslied eigenlijk alleen maar in zijn hoofd.

Duitse volkslied
"Ik realiseerde me onlangs tijdens de Supercup dat ik niet wist dat ik het volkslied uit mijn hoofd kende. Dat was nieuw voor me. Ik zing het zelden thuis als ik naar een interland kijk. Dus dat zal nu anders zijn. Over het algemeen is het natuurlijk een enorme eer om hier te mogen spelen. Maar uiteindelijk doe je het voor de wedstrijden, en die hebben we nog niet gehad. Ondanks alle positieve sfeer die er zeker is, weten we ook dat we uiteindelijk resultaten moeten boeken. Ik wil dit graag lang volhouden, en daarvoor moeten we het goed doen. Goed doen betekent het tij keren."

In hetzelfde schuitje
Nederland en Duitsland zitten niet alleen qua debuterende bondscoaches in hetzelfde schuitje. De twee grootmachten in het voetbal beleefden allebei een teleurstellend WK. Ze werden in dezelfde ronde op dezelfde wijze uitgeschakeld. Duitsland na strafschoppen tegen Paraguay en Nederland tegen Marokko.

+1/-0

Duitse volkslied
"Ik realiseerde me onlangs tijdens de Supercup dat ik niet wist dat ik het volkslied uit mijn hoofd kende. Dat was nieuw voor me. Ik zing het zelden thuis als ik naar een interland kijk. Dus dat zal nu anders zijn.

Op mijn lagere school leerden wij het Wilhelmus gewoon het eerste couplet moest voor de klas wat was ik zenuwachtig haha maar ook de vele andere coupletten moesten we bestuderen maar moet eerlijk zeggen dat is allemaal weggezakt. Ik vind ook het Duitse volkslied mooi nu.

+1/-0

Overigens heb ik er geen probleem als men niet mee zingt hoor het gouden elftal in 1974 zong helemaal niet mee de muziek is genoeg.

Dit bericht is gewijzigd op 24 september 2026, 00:08:32.

+1/-0

Zechiel op de tribune in die fucking arena. Hoop dat ze zo’n pak slaag krijgen dat dat achterlijke wijf met die kaas op d’r harses uit frustratie die kaas van haar kop rukt en bovenop het hoofd van een grensrechter gooit en de scheids de wedstrijd staakt,

+1/-0

Gjivai Zechiël krijgt plek bij Jong Oranje voor belangrijk duel met Jong Noorwegen

Gjivai Zechiël zit vandaag niet bij de wedstrijdselectie van het Nederlands Elftal, maar zal vrijdag mee gaan spelen bij Jong Oranje, zo meldt ESPN op Instagram. Zij spelen een belangrijk duel tegen Jong Noorwegen.

Voor Zechiël is het de eerste keer dat hij is opgeroepen voor het Nederlands elftal. Voetbal International maakte eerder vandaag al bekend dat de middenvelder niet bij de wedstrijdselectie zit van Oranje dat vanavond tegen Duitsland speelt.

Het Nederlands elftal speelt de komende weken nog drie keer meer. Dat betekent dat de middenvelder van Feyenoord nog voldoende kansen kan hebben op speelminuten.

Ook Read bij Jong Oranje
Bij Jong Oranje zit ook Gjivairo Read. De belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd wordt vrijdag gespeeld om 18:30 uur.

+1/-0

Hoe je het wendt of keert dat zal als een degradatie voelen als je bent opgeroepen voor het ‘grote oranje’ en wordt teruggezet naar Jong Oranje, en bij die clown Reiziger terecht komt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal