Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 51 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51

Bijna 3 weken nu ipv 2.

Feyenoord zal wel extra wedstrijden inlasten ze moeten in hun ritme blijven en nu niet verslappen het aantal internationals valt momenteel mee dat is voor de club gunstig.

+1/-0

Nederland- Duitsland 0-5. Zou geweldig zijn voor het carnavalspubliek in die arena en voor die mongool van een Xavi.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 18 september 2026 om 13:43:

Nederland- Duitsland 0-5. Zou geweldig zijn voor het carnavalspubliek in die arena en voor die mongool van een Xavi.

Xavi geef ik wel een kans maar ik had verwacht dat hij het roer helemaal zou omgooien Van Bommel én Zechiel zijn terecht debutanten.

+1/-0

Vasthouden aan een 35 jarige Van Dijk is superdom op het EK is hij 37 met hem kan je echt niet hoog spelen zoals Xavi graag wil.

+1/-0

Ik ga me er niet druk overmaken, ga lekker wat anders doen en ga ook niet kijken.

Het Nederlands Elftal interesseert met niet zoveel.

+1/-0

Read wel opgeroepen voor Jong Oranje.

+1/-0

John Part schreef op 18 september 2026 om 14:10:

Ik ga me er niet druk overmaken, ga lekker wat anders doen en ga ook niet kijken.

Het Nederlands Elftal interesseert met niet zoveel.

Ik vind een Nederland-Duitsland wel lekker hoor maar Feyenoord en clubvoetbal is het allermooiste natuurlijk. :B

+1/-0

Til nog bij de selectie vh WK moest uit de media vernemen dat hij er niet bij zit niet netjes.

+1/-0

SjaakF schreef op 18 september 2026 om 13:27:

Wat een laffe hond die Xavi. Tief lekker op met je Nederlands elftal en je carnavals publiek. Hoop dat ze 4 keer verliezen, kut Xavi.
Twee weken interlandvoetbal en geen Feyenoord, die mongool die dit verzonnen heeft kan ook oprotten.

beetje overdreven.

+1/-0

Sjaak heeft weinig op met alles rond Oranje haha enige nadeel is die verschrikkelijke UFO Nederland hoort in De Kuip maar dan moet er gerenoveerd worden.

Waar De Kuip jarenlang gold als één van de meest iconische en vertrouwde speelplekken van het Nederlands elftal, lijkt de rol van het stadion langzaam kleiner te worden. De historie en de indrukwekkende resultaten maakten De Kuip jarenlang tot een haast onneembare vesting voor tegenstanders van Oranje.

Vier wedstrijden in korte tijd is wel pittig hoor maar dan heb je in een seizoen minder interland onderbrekingen dat is beter voor Feyenoord en Xavi kan gelijk aan de bak.

+1/-0

Reiziger vindtzichzelf nog steeds geschikt als bondscoach zegt hij in de Telegraaf lol gebasseerd op wat in godsnaam bij Jong maakt hij ook niks klaar???

Ook Nigel moet een stap terug doen naast hem zitten helpt Xavi zeker niet.

Michael Reiziger: ’Natuurlijk komt er druk bij’
Belabberde resultaten in de eerste vier kwalificatieduels hebben directe plaatsing voor het EK in Servië en Albanië al bijna onmogelijk gemaakt voor Jong Oranje. De tweede plek in de groep, die recht geeft op de play-offs, heeft de ploeg nog wel in eigen hand, maar dan moeten de resterende duels met koploper Jong Noorwegen (vrijdag), Jong Slovenië (2 oktober) en Jong Bosnië en Herzegovina (6 oktober) wel tot een goed einde worden gebracht.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 september 2026, 05:21:45.

+1/-0

Reiziger is sowieso een bullshitter waar zijn Zinhagel en Schaken in jong oranje??
Met tegenzin haalt hij Read erbij..

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 51 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal