Vak: -
Forumreacties: 2.616
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 september 2026 om 14:58:
Ik blijf bij deze voorspelling. We strijden met GEA en Groningen om plaats 8. We hebben een gammele selectie. We hebben geen linksbuiten en spits die in de basis kunnen, en geen fatsoenlijke back-up voor AHM. De goals van Ueda zijn we kwijt, Valente en Zechiel zijn niet te vervangen, verdedigend is het een bende en spelers zijn ook dit seizoen niet fit. Dat wordt lachen met een dubbel programma.
Forumreacties: 2.616
Reg.: 28 juli 2015
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.659
Reg.: 26 juli 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.444
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord heeft nog steeds het derde budget met grote afstand op AZ en de rest dus een derde plek is realistisch alles meer zou fantastisch zijn maar dan moet Feyenoord echt een top seizoen draaien PSV de gedoodverfde favoriet netals de laatste 3 jaar en Ajax zet alles in op snel succes zelf een eigen talent als Regeer moet voorlopig wijken.
Maar Feyenoord moet niet in paniek raken wat andere clubs doen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.444
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 01 september 2026 om 15:34:
Hoe creatief is van Bronckhorst? Waarom zou Steijn niet in de spits kunnen? Het is het proberen waard.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.427
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 september 2026 om 03:51:
Feyenoord heeft nog steeds het derde budget met grote afstand op AZ en de rest dus een derde plek is realistisch alles meer zou fantastisch zijn maar dan moet Feyenoord echt een top seizoen draaien PSV de gedoodverfde favoriet netals de laatste 3 jaar en Ajax zet alles in op snel succes zelf een eigen talent als Regeer moet voorlopig wijken.
Forumreacties: 4.260
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 september 2026 om 09:47:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 september 2026 om 03:51:
Nee, de 3e plek vind ik op dit moment niet realistisch. Even los van budget of wat dan ook, want je kunt een enorm budget hebben, maar het gaat er uiteindelijk vooral om wat je ermee doet.
We hebben gezien hoe stroperig Feyenoord aan de seizoensstart is begonnen. Daar komt nog bij dat onze topscorer tussen de soep en aardappelen door is verkocht. Het was dus al niet goed en vervolgens verkoop je als team ook nog eens je belangrijkste doelpuntenmaker.
Heel eerlijk: AZ vind ik op dit moment stabiel en goed ogen. Ze hebben een goede transferperiode gehad. Ook Twente ziet er sterk uit en ik denk dat NEC dit seizoen serieus kan aanhaken.
We zullen wat mij betreft dus met deze clubs moeten gaan strijden om Europees voetbal. PSV en Ajax lijken voor mij op dit moment even uit zicht.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.427
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 september 2026 om 15:23:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 september 2026 om 09:47:
Nee, de 3e plek vind ik op dit moment niet realistisch. Even los van budget of wat dan ook, want je kunt een enorm budget hebben, maar het gaat er uiteindelijk vooral om wat je ermee doet.
We hebben gezien hoe stroperig Feyenoord aan de seizoensstart is begonnen. Daar komt nog bij dat onze topscorer tussen de soep en aardappelen door is verkocht. Het was dus al niet goed en vervolgens verkoop je als team ook nog eens je belangrijkste doelpuntenmaker.
Heel eerlijk: AZ vind ik op dit moment stabiel en goed ogen. Ze hebben een goede transferperiode gehad. Ook Twente ziet er sterk uit en ik denk dat NEC dit seizoen serieus kan aanhaken.
We zullen wat mij betreft dus met deze clubs moeten gaan strijden om Europees voetbal. PSV en Ajax lijken voor mij op dit moment even uit zicht.
En je zegt derdeplek niet realistisch maar we worden zelfs derde met 80% geblesseerd dus als Gio dat niet red graag eruit.
Hij heeft genoeg kansen gehad.
Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2026/2027