Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 05 september 2026 om 22:11:

Marc Acardipane schreef op 05 september 2026 om 22:07:

Bouman ging er ook dom in je moet jezelf te allertijden beschermen.

Allemaal zwaar overdreven, gewoon een duelletje om de bal. En die die clowns in de studio met dat piece of Sparta shit Hugo Borst voorop spreken er allemaal schande van. Heerlijk. Jammer dat Van Bommel niet wat harder erin ging.

Hugo Borst LOL. Maar die hele tafel doet alsof ajax vreselijk tekort is gedaan PSV was niet eens top maar de laatste 3 wedstrijden 5-1 1-6 en 1-3 zegt genoeg.
Van Bommel bood zijn excuses ook aan en zei dat hij voor de bal ging dit keer heeft de VAR een keer gelijk.

+1/-0

Excelsior klasse hoor twee Rotterdamse clubs in de top 5 en de goede twee haha. Mark Ruijl is een goede TD begreep ook niet waarom hij de zwarte piet toegespeeld kreeg vorig seizoen. Die gaat nog wel een stap maken naar een Utrecht Den Haag Groningen (mijn voorkeur) ofzo..

Dit bericht is gewijzigd op 6 september 2026, 04:13:23.

+1/-0

Dit was gewoon een mooi weekend leuke wedstrijden veel goals was het altijd goed nee maar wel entertainment ik zie veel voetbal we hoeven ons echt niet teschamen voor de Eredivisie.

+1/-0

Ronald Koeman junior was zondag weer de held van Telstar. De doelman die zijn ploeg vorig jaar in de eredivisie hield met een benutte strafschop tegen Volendam, was tegen SC Cambuur zelfs twee keer trefzeker. Daarmee schreef hij geschiedenis én redde hij in een krankzinnige slotfase een punt voor zijn club: 2-2.

Zo vader zo zoon met penalties Senior had de beste trap die ik ooit gezien heb heeft nooit een penalty gemist volgens mij. :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 september 2026, 03:04:14.

+1/-0

SjaakF schreef op 05 september 2026 om 21:44:

Fantastisch mooie actie van Van Bommel op Bouman. Prima en lekker hard erin, niks aan de hand. Jammer dat die Bouman nog opstond.

En Luts maakt alweer zijn eerste prachtgoal voor Feyenoord.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2026/2027