Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90

30 jaar en transfervrij dus snap ze wel voor de eredivisie echt wel een goede zes en daar waren ze naar op zoek. Amrabat heeft na Feyenoord wel stappen gemaakt maar wij hebben Sjarrel en Oussama op zes die zijn niet minder. Targhalline heeft ook nog veel restwaarde.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2026 om 22:52:

30 jaar en transfervrij dus snap ze wel voor de eredivisie echt wel een goede zes en daar waren ze naar op zoek. Amrabat heeft na Feyenoord wel stappen gemaakt maar wij hebben Sjarrel en Oussama op zes die zijn niet minder. Targhalline heeft ook nog veel restwaarde.

Ze blijven wel kopen daar, ook best veel oudere grote namen.
Moet allemaal dan wel goed vallen en je betaald mega salarissen.
Feyenoord is daar ooit kapot aan gegaan.
Hoop dat ajax een keer niet beloond word.

+1/-0

Voor de Eredivisie wel goed al die grote namen maar de meeste zijn gewoon op hun retour Feyenoord moet daar niet aan beginnen.

Ik begrijp ook niet dat een moslim voor een joodse club wil spelen lekker vijf keer per dag bidden maarja zal wel verbroedering zijn lol..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2026, 02:16:56.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 30 augustus 2026 om 01:26:

Voor de Eredivisie wel goed al die grote namen maar de meeste zijn gewoon op hun retour Feyenoord moet daar niet aan beginnen.

Ik begrijp ook niet dat een moslim voor een joodse club wil spelen lekker vijf keer per dag bidden maarja zal wel verbroedering zijn lol..

Juist wel blij mee toch.
Laat zien dat niet iedereen meedoet met die gekte.

+1/-0

wehave schreef op 30 augustus 2026 om 02:44:

Marc Acardipane schreef op 30 augustus 2026 om 01:26:

Juist wel blij mee toch.
Laat zien dat niet iedereen meedoet met die gekte.

Was ook met knipoog natuurlijk ajax is ook geen echte Joodse club (meer).

+1/-0

Nooit geweest. Wel volgens hun aanhang.

+1/-0

L.Pincoffs schreef op 30 augustus 2026 om 12:18:

Nooit geweest. Wel volgens hun aanhang.

Ja opgericht door drie niet-joden pas in de jaren 30 kwam de term neuzenclub naar boven door de vele Joodse fans en een aantal bestuursleden antisemitisme was op het toppunt natuurlijk.

+1/-0

Overigens had Feyenoord ook veel Joodse fans in die jaren en iedereen kent het Cohen spandoek in De Kuip in de jaren 90.

https://www.joodserfgoedrotterdam.nl/de-tragische-geschiedenis-van-de-feyenoord-joden/link

+1/-0

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax-gaat-vol-voor-ervaren-28-voudig-duits-international/blte59e9787642f5211

Blijft maar doorgaan daar.
Zou Feyenoord weten dat je ook kan huren?

Marc-André ter Stegen (34) – 44 interlands – Champions League-winnaar 2015 + treble met Barcelona

Thilo Kehrer (29) – 28 interlands – U21-EK-winnaar 2017 + meerdere prijzen met PSG

Daley Blind (36) – 108 interlands – 7x landskampioen + halve finale WK 2014

Caio Henrique (29) – 5 interlands – jarenlang basisspeler bij AS Monaco, 200+ wedstrijden

Sofyan Amrabat (30) – 75 interlands – halve finale WK 2022 met Marokko

Julian Brandt (30) – 48 interlands – Jarenlang spelmaker bij BVB.

Viktor Tsygankov (28) – 67 interlands – 3e met Girona in La Liga 2023/24 en Champions League-kwalificatie

Tolu Arokodare (25) – 10 interlands – doorbraak als topscorer bij Genk en daarna transfer naar de Premier League

Marcos Leonardo (23) – 0 interlands – op zeer jonge leeftijd topscorer en sterspeler van Santos

Simon Adingra (24) – 28 interlands – Afrika Cup-winnaar 2023 + Man of the Match in de finale

+1/-0

wehave schreef op 01 september 2026 om 11:54:

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax-gaat-vol-voor-ervaren-28-voudig-duits-international/blte59e9787642f5211

Blijft maar doorgaan daar.
Zou Feyenoord weten dat je ook kan huren?

Marc-André ter Stegen (34) – 44 interlands – Champions League-winnaar 2015 + treble met Barcelona

Thilo Kehrer (29) – 28 interlands – U21-EK-winnaar 2017 + meerdere prijzen met PSG

Daley Blind (36) – 108 interlands – 7x landskampioen + halve finale WK 2014

Caio Henrique (29) – 5 interlands – jarenlang basisspeler bij AS Monaco, 200+ wedstrijden

Sofyan Amrabat (30) – 75 interlands – halve finale WK 2022 met Marokko

Julian Brandt (30) – 48 interlands – Jarenlang spelmaker bij BVB.

Viktor Tsygankov (28) – 67 interlands – 3e met Girona in La Liga 2023/24 en Champions League-kwalificatie

Tolu Arokodare (25) – 10 interlands – doorbraak als topscorer bij Genk en daarna transfer naar de Premier League

Marcos Leonardo (23) – 0 interlands – op zeer jonge leeftijd topscorer en sterspeler van Santos

Simon Adingra (24) – 28 interlands – Afrika Cup-winnaar 2023 + Man of the Match in de finale

Ajax, PSV en AZ zijn al ver uit zicht. Derde worden is echt onmogelijk met deze selectie en trainer. Ik denk zelfs dat eerste vijf al niet meer kan.

+1/-0

Wat een vreemdelingenlegioen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 september 2026 om 23:35:

Voor mij bijna allemaal onbekende namen. Die Duitser van Dortmund kende ik ook helemaal niet eerlijk gezegd. Als ik moet afgaan op de media is het een wereldspeler. Het zal best een goede speler zijn maar waarom wilde een grotere club in Duitsland hem dan niet en van Dortmund kreeg hij een vrije transfer. Ik bedoel maar, nou kiest ie voor de Conference League en Telstar uit…..

+1/-0

SjaakF schreef op 02 september 2026 om 23:44:

Marc Acardipane schreef op 02 september 2026 om 23:35:

Voor mij bijna allemaal onbekende namen. Die Duitser van Dortmund kende ik ook helemaal niet eerlijk gezegd. Als ik moet afgaan op de media is het een wereldspeler. Het zal best een goede speler zijn maar waarom wilde een grotere club in Duitsland hem dan niet en van Dortmund kreeg hij een vrije transfer. Ik bedoel maar, nou kiest ie voor de Conference League en Telstar uit…..

Naam en geld.

+1/-0

Ik vraag me echt af hoe het salarishuis van Ajax er dit jaar uitziet. Als ik de namen zie die nu aangetrokken zijn, afga waar ze hiervoor gespeeld, en welke salarissen zij daar gewend zijn/waren; dan moeten de Amsterdammers echt flink in de buidel getast hebben.

Nu betaalde Ajax altijd al hogere salarissen dan de andere clubs in Nederlanders, en heeft het met het vertrek van een aantal spelers ook op die post bespaard.

Maar mijn gevoel is toch dat er flinke risico's genomen zijn, ik denk dat deze spelers alleen maar betaald kunnen worden door bepaalde inkomsten 'naar voren te halen'. Of dat er op het eigen vermogen flink wordt ingeteerd. Ik heb niets gehoord over andere extra inkomsten die gerealiseerd zijn; sponsoring of (externe) investeringen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze CL-deelname (al)weer hebben meebegroot, net als toekomstige transferinkomsten. Zo kon men voorheen ook de enorme salarissen betalen, in de periode waarin Ten Hag - Overmars de koers bepaalde in Amsterdam. Wat als er géén CL wordt gehaald dit seizoen?

+1/-0

Ajax heeft een drukke transferperiode achter de rug. Of al die versterkingen uiteindelijk ook positief gaan uitpakken, moet natuurlijk nog blijken. Op papier heeft Ajax in ieder geval een selectie met aanzienlijk meer waarde dan Feyenoord op dit moment.

Kijkend naar het einde van de transferperiode, denk ik dat PSV dit seizoen de beste papieren heeft. Ajax en AZ hebben daarentegen allebei een leuke selectie en ik verwacht dat zij waarschijnlijk zo lang mogelijk kunnen aanhaken.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 03 september 2026 om 09:02:

Ik vraag me echt af hoe het salarishuis van Ajax er dit jaar uitziet. Als ik de namen zie die nu aangetrokken zijn, afga waar ze hiervoor gespeeld, en welke salarissen zij daar gewend zijn/waren; dan moeten de Amsterdammers echt flink in de buidel getast hebben.

Nu betaalde Ajax altijd al hogere salarissen dan de andere clubs in Nederlanders, en heeft het met het vertrek van een aantal spelers ook op die post bespaard.

Maar mijn gevoel is toch dat er flinke risico's genomen zijn, ik denk dat deze spelers alleen maar betaald kunnen worden door bepaalde inkomsten 'naar voren te halen'. Of dat er op het eigen vermogen flink wordt ingeteerd. Ik heb niets gehoord over andere extra inkomsten die gerealiseerd zijn; sponsoring of (externe) investeringen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze CL-deelname (al)weer hebben meebegroot, net als toekomstige transferinkomsten. Zo kon men voorheen ook de enorme salarissen betalen, in de periode waarin Ten Hag - Overmars de koers bepaalde in Amsterdam. Wat als er géén CL wordt gehaald dit seizoen?

Vergeet niet dat ze jeugdspelers zonder enige ervaring gewoon voor 27 miljoen verkopen.
Zoveel verkopen wij onze beste spelers amper.
EN ze zijn gegaan van de 5de club naar 1/2.
Genoeg backup ook.
Alleen 2de worden is wel een risico dus ze moeten eerste worden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax