Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Top hoor we zijn er nog niet maar bijna.

 

+1/-0

1-1 in Enschede is een gunstig resultaat. NEC liet zich wel van zijn beste kant zien. Hoge intensiteit. Twente kwam er in de tweede helft niet meer aan te pas.

 

+1/-0

NEC haalde een heel hoog niveau, dat was Premier League intensiteit. Wat zou ik die Dick Schreuder toch graag bij Feyenoord zien komen, lijkt enorm op eerste jaren Slot qua aanvallende energie. Twente was behoorlijk aan het zwijnen.

Ik vond ons vandaag ook redelijk, maar ben benieuwd wat zo'n Schreuder met ons materiaal zou kunnen. Tempo ligt zoveel hoger bij NEC. Ik denk dat hij het niveau flink omhoog zou kunnen brengen, alleen al qua fitheid.

 

+1/-0

De goden zijn Feyenoord gunstig gezind! NEC en Ajax spelen gelijk.

 

+1/-0

16.45 uur: TUSSENSTANDEN

Go Ahead Eagles 1 PSV + 2 820
Feyenoord 0 AZ 1 821

FC Groningen 1 NEC 0 822
Ajax 0 FC Utrecht 0 823

FC Twente 0 Sparta R'dam 0 824
NAC Breda 1 sc Heerenveen 0 825

Fortuna Sittard 1 PEC Zwolle 0 826
Excelsior 1 FC Volendam 1 827

Telstar 0 Heracles Almelo 0 828

 

+1/-0

Hopelijk houdt Groningen het vol.

 

+1/-0

Ajax vijfde op dit moment.

 

+1/-0

FCG - NEC 2-1

 

+1/-0

Ajax - FCU 0-1 lol

Edit 1-1 Hegworst.

 

+1/-0

1-2 Utrecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 mei 2026 om 18:41:

1-2 Utrecht.



Lekker man, straks playoff wedstrijden in Volendam :D :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 10 mei 2026 om 20:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 mei 2026 om 18:41:

1-2 Utrecht.



Lekker man, straks playoff wedstrijden in Volendam :D :B



Is ook zo die UFO wordt bezet door Harry Styles :D

Dit bericht is gewijzigd op 10 mei 2026, 20:56:40.

 

+1/-0

En tegen FC Groningen die altijd wat extra's hebben tegen ajax lol.

 

+1/-0

NEC derde (vCL) Twente vierde (EL) Ajax vijfde.
Donderdag Ajax v FC Groningen in Volendam wel een risicowedstrijd lijkt me.

 

+1/-0

Prachtige en verdiende prestatie van NEC, genoten van hun voetbal dit jaar.

Mooie kans voor Groningen!

 

+1/-0

Volendam en Willem II gaan spelen om laatste ED ticket. Tilburg met Cambuur en ADO terug gok ik.

 

+1/-0

Ook zeer knappe prestatie van Telstar!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 mei 2026 om 16:42:

Prachtige en verdiende prestatie van NEC, genoten van hun voetbal dit jaar.

Mooie kans voor Groningen!



Stel je voor NEC alsnog in de Champions League kassa. Ze spelen sowieso Europa League.

Groningen gaat Ajax verslaan let maar op dan mogen ze het zondag in de Euroborg tegen Heerenveen/Utrecht afmaken.

Dit bericht is gewijzigd op 17 mei 2026, 18:03:41.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026