Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.183
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu NAC Breda-Feyenoord
Man van de Wedstrijd FC Twente-Feyenoord: -
Forumreacties: 2.350
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.637
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 12 februari 2026 om 01:06:
Zechiel is een heel groot talent zagen we onder Priske al die was een fan had makkelijk NU mee gekund bij Feyenoord maar ipv eigen jeugd halen ze liever middelmatige spelers.
Eigen jeugd eerst blijft mijn filosofie.
Forumreacties: 4.052
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 februari 2026 om 10:01:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 12 februari 2026 om 01:06:
Zechiel is een heel groot talent zagen we onder Priske al die was een fan had makkelijk NU mee gekund bij Feyenoord maar ipv eigen jeugd halen ze liever middelmatige spelers.
Zechiel is een geweldige speler, die op dit moment gebaat is bij veel spelen. Dat is de fase van zijn ontwikkeling waarin hij nu verkeert. Ik denk dat hij zeker had meegekund bij Feyenoord dit seizoen, hij is beter dan de middelmatige spelers die gehaald zijn. Het probleem is alleen dat voor de positie waar Zechiel in aanmerking komt, Feyenoord ruim in zijn spelers zit die de middelmaat wel overstijgen.
Ik vond de komst van Valente initieel geen prioriteit, omdat Zechiel onder contract stond. Ik ben nu toch blij dat die aangetrokken is.
De komst van Steijn snapte ik op dat moment beter, alhoewel ik graag had gezien dat Milambo zich verder had kunnen ontwikkelen bij Feyenoord op die positie. Milambo was echter niet het type dat er in een seizoen vanuit het middenveld 20 inlegt, wat Steijn bij Twente wel deed. En Feyenoord stelde prioriteit aan doelpunten.
Met Timber, Moder, Targhalline en Hwang had je nog méér spelers die directe concurrent zijn voor Zechiel. Die hebben niet allemaal geweldig gespeeld dit seizoen, maar daarvan hebben we in het verleden wel een aanzienlijk niveau gezien. Daar had Zechiel een zware dobber aan gehad.
Timber is weg, wellicht vertrekken er ná dit seizoen nog andere spelers. Zechiel zou dan zeker een kans moeten krijgen bij Feyenoord, al krijg ik het gevoel dat van Persie geen grote fan is van hem. Maar goed, ik verwacht (hoop) niet dat die nog trainer is straks.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 februari 2026 om 10:01:
Zechiel is een geweldige speler, die op dit moment gebaat is bij veel spelen. Dat is de fase van zijn ontwikkeling waarin hij nu verkeert. Ik denk dat hij zeker had meegekund bij Feyenoord dit seizoen, hij is beter dan de middelmatige spelers die gehaald zijn. Het probleem is alleen dat voor de positie waar Zechiel in aanmerking komt, Feyenoord ruim in zijn spelers zit die de middelmaat wel overstijgen.
Ik vond de komst van Valente initieel geen prioriteit, omdat Zechiel onder contract stond. Ik ben nu toch blij dat die aangetrokken is.
De komst van Steijn snapte ik op dat moment beter, alhoewel ik graag had gezien dat Milambo zich verder had kunnen ontwikkelen bij Feyenoord op die positie. Milambo was echter niet het type dat er in een seizoen vanuit het middenveld 20 inlegt, wat Steijn bij Twente wel deed. En Feyenoord stelde prioriteit aan doelpunten.
Met Timber, Moder, Targhalline en Hwang had je nog méér spelers die directe concurrent zijn voor Zechiel. Die hebben niet allemaal geweldig gespeeld dit seizoen, maar daarvan hebben we in het verleden wel een aanzienlijk niveau gezien. Daar had Zechiel een zware dobber aan gehad.
Timber is weg, wellicht vertrekken er ná dit seizoen nog andere spelers. Zechiel zou dan zeker een kans moeten krijgen bij Feyenoord, al krijg ik het gevoel dat van Persie geen grote fan is van hem. Maar goed, ik verwacht (hoop) niet dat die nog trainer is straks.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.637
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 12 februari 2026 om 12:57:
(...)Hangt ook van het systeem af dat een trainer wil spelen, of een speler kan slagen of niet. Jans had gisteren een verdedigende tactiek. Daarin functioneerde Zechiel goed. Ballen afpakken en passes geven. Ze hebben een Spaanse spits, die gemaakt is voor countervoetbal.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.351
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 4.052
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 13 februari 2026 om 22:05:
Ja, ze schieten 1x op goal (was nog geen halve kans) en hij vliegt erin, PSV had bij rust al 3-0 voor moeten staan.
Zo zie je maar dat niet altijd de betere partij wint.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 13 februari 2026 om 23:42:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 13 februari 2026 om 22:05:
Ja, ze schieten 1x op goal (was nog geen halve kans) en hij vliegt erin, PSV had bij rust al 3-0 voor moeten staan.
Zo zie je maar dat niet altijd de betere partij wint.
Als je zo kijkt was Feyenoord ook wat vaker kampioen gewonnen.
Hoe vaak wij wel niet tig kansen krijgen en dan gaan net dat 1 balletje er aan de andere kant weer in.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.024
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 februari 2026 om 22:19:
1-1 haha..gunstig voor Feyenoord beiden twee punten verlies.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 februari 2026 om 23:05:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 februari 2026 om 22:19:
1-1 haha..gunstig voor Feyenoord beiden twee punten verlies.
Ajax kwam goed weg.
Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026