Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 12 oktober 2020 om 02:02:

Ik blijf er bij, dat Oranje weer het EK eindtoernooi gaat mislopen. Reden zien we allemaal. Weer een ex-Ajax coach die het op de Ajax wijze wilt laten uitvoeren. Hij kijkt niet naar de kwaliteiten van de spelers maar de spelers moeten naar zijn pijpen dansen. Klooi maar aan de Boer. In het frans klinkt het l'histoire se repete. (Sorry, ik heb geen leestekens op mijn toetsenbord, aangezien de toetsen groter dan mijn vingers zijn en ik daardoor geen meerdere toetsen aanslaat).



Dat lijkt me knap als ze het EK niet gaan halen, aangezien ze zich daar al voor gekwalificeerd hebben :D

 

+1/-0

Als De Boer slim was geweest had hij niet alleen Berghuis, maar ook Haps, Fer en Bijlow geselecteerd. Prima spelers die ALTIJD spelen bij hun club en hij had laten zien dat hij niet door een ajax-bril kijkt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 oktober 2020, 11:56:57.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 12 oktober 2020 om 10:47:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 12 oktober 2020 om 02:02:

Ik blijf er bij, dat Oranje weer het EK eindtoernooi gaat mislopen. Reden zien we allemaal. Weer een ex-Ajax coach die het op de Ajax wijze wilt laten uitvoeren. Hij kijkt niet naar de kwaliteiten van de spelers maar de spelers moeten naar zijn pijpen dansen. Klooi maar aan de Boer. In het frans klinkt het l'histoire se repete. (Sorry, ik heb geen leestekens op mijn toetsenbord, aangezien de toetsen groter dan mijn vingers zijn en ik daardoor geen meerdere toetsen aanslaat).



Dat lijkt me knap als ze het EK niet gaan halen, aangezien ze zich daar al voor gekwalificeerd hebben :D



Met de Boer aan het roer,is zelfs dat niet ondenkbaar :tong

 

+1/-0

Die de Boer die heeft wel 5 titels met ajax gehaald he! :D

 

+1/-0

Vier titels, pik, maar dat is al jaren geleden. Daarna kommer en kwel als trainer bij 3 verschillende clubs

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 oktober 2020 om 17:11:

Vier titels, pik, maar dat is al jaren geleden. Daarna kommer en kwel als trainer bij 3 verschillende clubs



O waren het maar vier :D

Het is in ieder geval genoeg voor de knvb :kots

 

+1/-0

Nogmaals, helemaal waardeloos voetbal, veel te traag en maar rondspelen O, je wat horen wij toch tot de beste teams van Europa en wij kunnen ons meten met de beste teams, volgens Frenky. Holland ging echt voetballen toen Berghuis er in kwam.

 

+1/-0

Ghehehe ik zie de 4 - 0 verliespartij tegen Duitsland bij het EK aankomend jaar steeds dichterbij komen :cool

Die Duitsers zijn geen slechte mensen ,het is wel je beste oosterbuur hé !

 

+1/-0

De boer is gewoon een baljeuk met stront in de ogen. Berghuis was tegen Mexico al de smaakmaker werd ie gewisseld, en dan mag hij tegen Bosnië een klein half uurtje invallen? Waar hij het overigens meer dan voortreffelijk deed en door de overige spelers en de Boer de hemel in werd geprezen na afloop. Doet me denken aan de wissel van Arjen Robben door Dick Advocaat. Wanneer Berghuis de donderdag niet in de basis staat, en mijn sportclub is open, dan ga ik daarheen.
En tja, de KNVB is kennelijk van mening dat enkel Ajax een goede club is en dat dus alleen een ex-Ajaxcoach de ploeg kan leiden.
Waar Ajax in de competitie ook al meer punten morste dan Feyenoord stonden er toch weer te veel Ajacieden in het veld. De boer had kunnen weten dat de veel te veel over het paard getilde spelers uit 020 de vorm niet hebben.

 

+1/-0

Behalve een Berghuis on fire, heeft hij behoorlijk wat toppers (zouden moeten zijn) tot zijn beschikking met Van Dijk. De Vrij, F. de Jong, Wijnaldum, Depay daar moet iedere coach toch wel wat mee kunnen maar niet De Boer. Onder Koeman trokken zij de kar, helaas maakt Frankie tot nu geen sterke indruk en dat voelen spelers het is een twijfelaar die volgens mij teveel naar Lodeweges luistert. Dat deed Koeman ook wel maar die was wel de eindbaas. Promes in het centrum is lachwekkend en werkt bij ajax momenteel ook niet en Wijnaldum wordt overal neergezet behalve op de positie waar hij het beste is en zo zijn er legio andere problemen veroorzaakt door de technische leiding was onder Koetje echt niet gebeurd!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 oktober 2020, 03:20:10.

 

+2/-0

is over en sluiten vanavond

 

+1/-0

Zul je zien dat Berghuis de hoon over zich heen krijgt - 'want iedereen riep om hem en kon het niet waar maken'.

Ik zie zelfs al mensen zeggen dat Koopmeinders er in moet ipv Wijnaldum. Dus je gaat Wijnaldum slachtofferen voor die waardeloze vdBeek? Ze zijn helemaal gek.

 

+1/-0

Blind nog steeds linksback :D :D

 

+1/-0

Haps is op die plek veel en veel beter

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 oktober 2020 om 11:09:

Haps is op die plek veel en veel beter



Die is veel te blessuregevoelig laat hem maar in Rotterdam blijven.

 

+2/-0

Malacia dan?

 

+1/-0

Fer had prima De Roon kunnen vervangen en idd een fitte Haps is de beste nederlandse linksback in eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 oktober 2020 om 08:11:

is over en sluiten vanavond



Italia heeft een fantastisch middenveld en spelen echt fris voetbal hopelijk wordt de nederlaag wel een wake-up call.

 

+1/-0

Die wake-up call was al tegen Mexico aan de gang. Nu is het te laat, want je ziet dat De Boer zijn wil doordrijft. We gaan weer de kattenbak in. En als Oranje zich al voor die EK heeft geplaatst, dan wil dat nog niet zeggen, dat ze daar kwalitatief klaar voor zijn. Je zal zien dat ze in die eindronden de kwartfinales niet halen.

 

+1/-0

Ik verwacht er niet veel van, ze spelen te behoudend niemand durft initiatief te nemen om snel een pass naar een medespeler naar voren te geven.
De bal gaat van achter van de ene speler naar de andere speler diepgang gaat veels te langzaam.
De tegenstander heeft alle tijd om een aanval te stoppen.
De verhalen, ik schrijf dus verhalen, wordt geschreven dat Berghuis niet wordt opgesteld, ik weet niet of het waar is, maar als dat waar is weet ik al genoeg van deze trainer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal