Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 59 60 61 62 63

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 januari 2023 om 14:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2023 om 13:10:

Blind gratis opgepikt door Bayern behoorlijk gênant voor ajax was onder Overmars niet gebeurd lol.



Dat zullen we nooit weten.

Overmars is weg, de persoon die de hele situatie rondom zijn persoon zo heeft laten escaleren en niet bij de eerste geluiden ingegrepen heeft, zit er nog. En die heeft met betrekking tot Blind ook het één en ander gedaan/nagelaten waar je zo je bedenkingen bij kan hebben.

Maar los van dat allemaal, voor Blind gaan de jaren inmiddels écht tellen. Hij heeft dit seizoen meermaals flinke steken laten vallen, omdat hij het allemaal niet meer kon belopen.

Bij Ajax zijn ze gek op trainers met een 'visie', die een bepaald voetbal voor ogen staat en die teams/spelers volgens die filosofie laten spelen. Schreuder heeft ook zo'n 'visie' en Blind komt schromelijk tekort op iedere positie waar hij ooit gespeeld heeft, op basis van wat Schreuder op die posities van zijn spelers verlangd. Dat heeft Schreuder in zijn eerste maanden moeten ondervinden, door vrijwel iedere topwedstrijd (in de competitie en in de CL) te verliezen.

Die verliespartijen waren echt niet allemaal de schuld van Blind, maar dat Schreuder hem een keer zou slachtoffer had ik wel zien aankomen. Maar ik ben dan ook niet Blind. Blind kennelijk wel. Die is daar zo verbolgen over geweest dat hij zijn positie binnen de spelersgroep onhoudbaar was.

Dan kun je als club een oplossing zoeken, met als risico dat er kapitaalvernietiging optreedt. Maar wat had het je gekost als je dat niet had gedaan?


Dat mogen ze van mij zelf uitzoeken. Ik ga daar niet mee zitten.

 

+1/-0

Blind en Schreuder hadden een flinke ruzie, maar ipv contract ontbinden had iemand als Overmars wel genoeg overwicht gehad om de boel tesussen lijkt me. Contract ontbinden van zo'n ajax icoon is toch gek. Dit gaat nog lang nasudderen prima voor de andere clubs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 januari 2023 om 02:22:

Blind en Schreuder hadden een flinke ruzie, maar ipv contract ontbinden had iemand als Overmars wel genoeg overwicht gehad om de boel tesussen lijkt me. Contract ontbinden van zo'n ajax icoon is toch gek. Dit gaat nog lang nasudderen prima voor de andere clubs.



Ik weet niet of het te sussen was. Er wordt gesteld dat Schreuder intern aangegeven heeft dat het een kwestie was van ‘Hij eruit of ik’. Als dat echt de situatie was, had Overmars ook weinig anders kunnen doen.

Dat er sprake is van ‘zachte heelmeesters, stinkende wonden’ is zeker het geval. De club wordt op dit moment niet heel standvastig geleid, hopelijk gaan ze nog ff op deze voet verder en blijft het zijn weerslag hebben op de prestaties op het veld… 😜

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 januari 2023 om 02:22:

Blind en Schreuder hadden een flinke ruzie, maar ipv contract ontbinden had iemand als Overmars wel genoeg overwicht gehad om de boel tesussen lijkt me. Contract ontbinden van zo'n ajax icoon is toch gek. Dit gaat nog lang nasudderen prima voor de andere clubs.



Overmars had z'n klote gewoon getoond...

 

+2/-0

Nou rust 0-0 nog maar Twente doet zichzelf natuurlijk tekort.

 

+1/-0

Nog een kwartiertje bij Ajax Twente.Hoe die wedstrijd ook afloopt die Zerrouki staat als een koning te voetballen. Zo jammer dat het niet gelukt is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 14 januari 2023 om 22:40:

Nog een kwartiertje bij Ajax Twente.Hoe die wedstrijd ook afloopt die Zerrouki staat als een koning te voetballen. Zo jammer dat het niet gelukt is.



Twente speelt sowieso een toppartij alleen vergeten ze het aftemaken. Ik heb nog wel enig hoop op Zerrouki in de zomer, hij wil zelf graag met Slot werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 14 januari 2023 om 22:40:

Nog een kwartiertje bij Ajax Twente.Hoe die wedstrijd ook afloopt die Zerrouki staat als een koning te voetballen. Zo jammer dat het niet gelukt is.


Gaan we weer over Zerrouki zagen? Hij was toch niet goed genoeg voor ons? Als ik de recente transferberichten op dit netwerk heb gevolgd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 14 januari 2023 om 22:45:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 14 januari 2023 om 22:40:

Nog een kwartiertje bij Ajax Twente.Hoe die wedstrijd ook afloopt die Zerrouki staat als een koning te voetballen. Zo jammer dat het niet gelukt is.


Gaan we weer over Zerrouki zagen? Hij was toch niet goed genoeg voor ons? Als ik de recente transferberichten op dit netwerk heb gevolgd.


Ik heb steeds hier gezegd dat ik ‘m graag bij ons zie ballen. Nu ook weer, hij zit overal tussen, heeft een mooie pass en ook nog een goed schot.

 

+1/-0

0-0 prima uitslag voor Feyenoord. :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2023 om 23:05:

0-0 prima uitslag voor Feyenoord. :pul



Macht eerst maar effe morgen af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 14 januari 2023 om 23:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2023 om 23:05:

0-0 prima uitslag voor Feyenoord. :pul



Macht eerst maar effe morgen af.



Een gelijkspel is altijd de beste uitslag in een wedstrijd tussen twee concurrenten. Zo verliezen ze gezamenlijk 4 punten, ipv. dat een ploeg 3 punten verliest. Statistisch is een gelijkspel voor een derde partij dus altijd het gunstigste.

In het geval van de Amsterdammers vind ik het ook nooit erg als er verder ook wat ‘slachtoffers’ vallen met blessures (geen levensbedreigende hoor, maar er mag best een speler z’n hamstring verrekken) en schorsingen, zeker als de Klassieker een week erop gespeeld wordt. In dat opzicht hebben we met Rensch ook een meevaller.

Maar wat betreft het puntverlies gisteren, heb je er geen klote aan als je zelf niet wint vandaag. En onze spelers ‘heel’ blijven…

 

+1/-0

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)



Arne Slot zag niet voor niets in hem de ideale nummer 6.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)


Tegen 10 Ajacieden. Hij speelde prima, maar laten we wel realistisch blijven zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)


Tegen 10 Ajacieden. Hij speelde prima, maar laten we wel realistisch blijven zeg.



Wat is er niet realistisch aan om te stellen dat Zerrouki de ideale aankoop was geweest?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)


Tegen 10 Ajacieden. Hij speelde prima, maar laten we wel realistisch blijven zeg.



Wat is er niet realistisch aan om te stellen dat Zerrouki de ideale aankoop was geweest?



Zeker wel! Maar de wedstrijd van gisteren in ogenschouw nemend; Ajax komt met 10 man na rode centrale verdediger en lost dat op door op het middenveld met een man minder te gaan spelen. Dat maakt dat de ruimte voor de tegenstander daar wel ontstaat.

Maar dan nog zijn het prima statistieken. En zou Zeroukki ook een prima aankoop zijn geweest. Dat hebben ze bij Feyenoord (en als je de verhalen mag geloven vooral op voorspraak van Slot) goed gezien. Maar alles heeft zijn prijs en je hebt een verkopende club nodig die mee wil werken.

Dat ontbrak eraan. Helaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)


Tegen 10 Ajacieden. Hij speelde prima, maar laten we wel realistisch blijven zeg.



Wat is er niet realistisch aan om te stellen dat Zerrouki de ideale aankoop was geweest?


Ideale aankoop gaat mij wat ver, ik zie Wieffer nu al twee wedstrijden op rij hetzelfde doen en met meer drang naar voren in zijn passing. Maar Zerrouki speelde zeker een aardige wedstrijd en had een interessante concurrent voor Wieffer kunnen zijn tegen een redelijke prijs. Middenveldert legt goed uit waarom het niet zo heel representatief is om hem op basis van de wedstrijd tegen Ajax te beoordelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 19:37:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 14:20:

Ramiz Zerrouki tijdens Ajax - FC Twente:

- Meeste balcontacten (98)
- Meeste geslaagde passes (75)
- Meeste kansen gecreëerd (5)
- Meeste balheroveringen (10)


Tegen 10 Ajacieden. Hij speelde prima, maar laten we wel realistisch blijven zeg.



Wat is er niet realistisch aan om te stellen dat Zerrouki de ideale aankoop was geweest?


Ideale aankoop gaat mij wat ver, ik zie Wieffer nu al twee wedstrijden op rij hetzelfde doen en met meer drang naar voren in zijn passing. Maar Zerrouki speelde zeker een aardige wedstrijd en had een interessante concurrent voor Wieffer kunnen zijn tegen een redelijke prijs. Middenveldert legt goed uit waarom het niet zo heel representatief is om hem op basis van de wedstrijd tegen Ajax te beoordelen.



Hij hoeft ook niet op deze wedstrijd beoordeeld te worden, Feyenoord zit al een half jaar achter hem aan. Er wordt alleen gesteld dat hij uitblonk tegen Ajax. Een bevestiging van wat de technische staf bij Feyenoord al wist.
Dat Wieffer het goed doet is een meevaller en zorgt voor wat minder druk om snel een middenvelder in te lijven. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij het volgende week doet.

 

+1/-0

Schreuder staat zwaar onder druk, maar ze moeten in Amsterdam eens realistisch worden ze missen gewoon de kwaliteit op dit moment is even een tussenjaar is normaal maar dat is natuurlijk even wennen haha. Schreuder is een prima trainer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax