Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 32 33 34 35 36

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 28 december 2022 om 21:09:

Ondertussen laten we (Psv en Feyenoord) ajax weer kampioen worden.
Feyenoord door ongeluk(blessures) en Psv door bepalende spelers te verkopen.



Is toch geen verrassing als de Amsterdammers kampioen worden? Bijna iedereen voorspelde dat al begint dat tekantelen nu veel onrust intern bij hun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 december 2022 om 02:08:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 28 december 2022 om 21:09:

Ondertussen laten we (Psv en Feyenoord) ajax weer kampioen worden.
Feyenoord door ongeluk(blessures) en Psv door bepalende spelers te verkopen.



Is toch geen verrassing als de Amsterdammers kampioen worden? Bijna iedereen voorspelde dat al begint dat tekantelen nu veel onrust intern bij hun.



Als er een jaar is om het te kunnen zou het dit jaar zijn denk ik.

 

+1/-0

Vreemd genoeg lijkt mij dat ook, maar nu de langdurige blessures opdoemen, word ik toch afwachtender. Ik hoop dat onze jeugd volwaardig is om de back-up te vervullen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 30 december 2022 om 00:44:

Vreemd genoeg lijkt mij dat ook, maar nu de langdurige blessures opdoemen, word ik toch afwachtender. Ik hoop dat onze jeugd volwaardig is om de back-up te vervullen.



De 3 clubs liggen dicht bijelkaar maar dat is vaker zo geweest maar dan zakt Feyenoord toch weer weg en nu zijn we nog niet eens halverwege door WK.
Zoals Slot zei je moet ook geluk hebben, maar dat dwing je dan ook af.

 

+1/-0

Ik denk dat het met Slot anders is dan in voorgaande jaren, waarin elk seizoen een terugklap kende, waardoor er niet doorgezet kon worden de 2 bigs te pakken. We krijgen straks 020 op bezoek en dan kunnen we kijken hoe die wedstrijd zich ontvouwt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 31 december 2022 om 00:19:

Ik denk dat het met Slot anders is dan in voorgaande jaren, waarin elk seizoen een terugklap kende, waardoor er niet doorgezet kon worden de 2 bigs te pakken. We krijgen straks 020 op bezoek en dan kunnen we kijken hoe die wedstrijd zich ontvouwt.



Klopt wel en alle randzaken zijn nu beter waar Koeman al over klaagde bijvoorbeeld de onprofessionele organisatie. Daar zijn nu al flinke stappen ingezet met veel jonge, ambitieuze mensen.

 

+1/-0

PSV 1-0 achter in Sittard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 15:40:

PSV 1-0 achter in Sittard.



Erdogan (familie?) een rode kaart. Philips kan het nu gaan uitspelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2023 om 15:40:

PSV 1-0 achter in Sittard.



Erdogan (familie?) een rode kaart. Philips kan het nu gaan uitspelen.



Förtunaspor speelt niet onaardig, moet het nog zien of ze erop en erover gaan. Gelijkspel zou ook prima zijn.

 

+1/-0

1-1 Simons

 

+1/-0

kut

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Dat kon je verwachten na die rode kaart. Nou straks zelf winnen is het belangrijkste.

 

+1/-0

Dat PSV, tegen 10 man :B :D

 

+1/-0

2-2 Burak Yilmaz held!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 16:31:

Dat PSV, tegen 10 man :B :D



Dit is wel genieten hoor, had dit niet verwacht. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 januari 2023 om 19:39:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2023 om 16:31:

Dat PSV, tegen 10 man :B :D



Dit is wel genieten hoor, had dit niet verwacht. :B



Puntverlies van PSV zorgt bij mij altijd wel voor een glimlach normaliter. Maar op deze manier is het extra mooi. Hoe vaak die ploeg wel niet in de eindfase wedstrijden nog onverdiend naar zich toe trekt; het is een soort kwaliteit. Als het dan andersom een keer misgaat, voelt het als een soort gerechtigheid.

Als PSV voor komt, is het ook zelden bezig met het uitbouwen van een voorsprong. Eigenlijk wil het op die momenten niet meer voetballen, alleen maar ‘uitspelen’. Ze zakken in en loeren op een uitbraak, tegen ploegen met nog niet eens de helft aan kwaliteiten.

Daarmee winnen ze bij mij allesbehalve sympathie. En dan kan ik van puntverlies ook we genieten.

 

+1/-0

PSV heeft zoveel ambities, maar zie ze niet als favoriet voor de titel tewisselvallig.
Ik zou Madueke nu verkopen en kijken naar volgend jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2023 om 05:04:

(...)
Ik zou Madueke nu verkopen en kijken naar volgend jaar.



De verkoop van Noni Madueke is best een lastige afweging. Als hij fit blijft en PSV haalt CL, zou hij op dat podium met goede prestaties zijn waarde kunnen verdubbelen ten opzichte van het bedrag wat Chelsea geboden heeft.

- Maar blijft hij fit?
- Haal je CL?
- Blijft hij ook fit, als er CL-wedstrijden gespeeld worden?

Met zoveel onzekerheden moet je eigenlijk gewoon je geld pakken, en kijken hoe hoog je het bedrag wat Chelsea wil betalen kan krijgen.

 

+1/-0

Je krijgt toch de indruk dat Van Nistelrode de toptrainer acteert, maar het (nog) niet is. Wissel Slot en hem om en PSV staat bovenaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 januari 2023 om 10:45:

Je krijgt toch de indruk dat Van Nistelrode de toptrainer acteert, maar het (nog) niet is. Wissel Slot en hem om en PSV staat bovenaan.



Feyenoord zou niet bovenaan staan als van Nistelrooij hier hoofdtrainer was geweest.

Maar ik weet niet of Slot met PSV (of met Ajax) ook bovenaan zou hebben gestaan. Er is bij beide clubs meer aan de hand wat zijn weerslag heeft op het veld, waar een hoofdtrainer minder tot geen invloed op heeft. De spelersgroep is minder uitgebalanceerd, en bestaat niet uit spelers die geschikt zijn te spelen volgens de spelopvatting van Slot.

Maar als Slot de middelen zou krijgen die bij PSV en Ajax beschikbaar zijn en een spelersgroep mag formeren, zou hij natuurlijk bovenaan staan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV