Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 32 33 34 35 36

PSV beter Til 2 grote kansen gemist, maar het stadion zit lekker vol mischien dat dat Groningen helpt.

 

+1/-0

1-0 :B

 

+1/-0

2-0 LOL

 

+1/-0

Wow 3-1.

 

+1/-0

Hou vol Grun 💪💪

 

+1/-0

Nou Feyenoord komt goed weg vandaag je hebt ook dat geluk nodig in een seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 oktober 2022 om 20:06:

Nou Feyenoord komt goed weg vandaag je hebt ook dat geluk nodig in een seizoen.



Jeetje nou. Het verlies van AZ én PSV had ik niet ingecalculeerd. Ajax doet goeie zaken dit weekend. Maar ook zij overtuigden niet.

Ik dacht zaterdag wel even dat Feyenoord voorlopig afgehaakt was, maar je staat er nog steeds goed bij. Gevaar is wel; Twente doet ook weer mee, op slechts twee punten van plek 2. En zij hebben ook een redelijk gemakkelijk programma resterend.

Feyenoord moet de komende drie wedstrijden winnen, dan pak je uit het blok van 7 competitie-wedstrijden na de interland-break in september 17 punten.

Je hebt er nu 8, uit 4.
PSV heeft er 6 uit 4, net als AZ.
Ajax heeft er 10 uit 4.

Met PSV - AZ en Ajax -PSV nog op het programma, kan er van alles gebeuren. Feyenoord moet (nogmaals) nu nog 9 punten uit drie wedstrijden halen, dan kan de top van de ranglijst voor de WK-break nog dichter bij elkaar staan en komt tenminste één ploeg uit de top-4 op verdere afstand.

Leuk.

 

+1/-0

0-2 knap hoor.

 

+1/-0

Ze hebben op ons voor dat ze veel scorend vermogen hebben en een sterke controlerende 6. Als je dat verschil verkleint kunnen wij ook meespelen om de titel. Misschien moet je wat risico nemen en extra investeren in de winterstop, er liggen kansen dit jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 november 2022 om 19:11:

Ze hebben op ons voor dat ze veel scorend vermogen hebben en een sterke controlerende 6. Als je dat verschil verkleint kunnen wij ook meespelen om de titel. Misschien moet je wat risico nemen en extra investeren in de winterstop, er liggen kansen dit jaar.


Je had gewoon Linssen en Til en Toornstra moeten houden voor goals en assists. Maar goed vooruit kijkende Clasie misschien halen? En aanvallend met Idrissi terug en dilro en walemark doorontwikkelen en jhb en paksoi erachter nog redelijk bezet, evt sebastian voorin of liever op 10. Misschien Danilo en Gimi beiden erin voor scorend vermogen. 442 achtig met dilro of sebastian op 10 of 1 van beiden aan de buitenkant, kokcu meer naar voren en punt naar achteren dus clasie of wieffer. Timber twijfel, misschien ff banken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 06 november 2022 om 20:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 november 2022 om 19:11:

Ze hebben op ons voor dat ze veel scorend vermogen hebben en een sterke controlerende 6. Als je dat verschil verkleint kunnen wij ook meespelen om de titel. Misschien moet je wat risico nemen en extra investeren in de winterstop, er liggen kansen dit jaar.


Je had gewoon Linssen en Til en Toornstra moeten houden voor goals en assists. Maar goed vooruit kijkende Clasie misschien halen? En aanvallend met Idrissi terug en dilro en walemark doorontwikkelen en jhb en paksoi erachter nog redelijk bezet, evt sebastian voorin of liever op 10. Misschien Danilo en Gimi beiden erin voor scorend vermogen. 442 achtig met dilro of sebastian op 10 of 1 van beiden aan de buitenkant, kokcu meer naar voren en punt naar achteren dus clasie of wieffer. Timber twijfel, misschien ff banken.


Til is bankzitter bij PSV, Linssen maakte een transfer naar de Japanse competitie en Toornstra speelt nu op z'n niveau bij Utrecht. Voor die laatste twee kwam geen interesse van topclubs, dat zegt alles. Komen allemaal kwaliteit tekort om concurrentiestrijd aan te gaan met PSV en Ajax. Clasie heeft een goed seizoen maar kwam de laatste seizoenen ook tekort, bovendien te duur omdat hij bij AZ speelt.

Dilrosun, Idrissi, Alireza zijn overal in het buitenland mislukt en komen kwaliteit tekort, ik vind Dilrosun vooralsnog heel veel overzicht missen (al speelde hij tegen deze hekkensluiter een aardige wedstrijd). Walemark en Paixao vertonen potentie, met name Paixao kan wel wat worden door z'n acties, snelheid en overzicht. Maar het is te dun om de strijd aan te gaan met Ajax en PSV. Ze maken amper doelpunten.

Als je 442 gaat spelen wordt je erg voorspelbaar vrees ik, maar ze zouden het kunnen proberen. Probleem is wel dat je dan geen reservespits meer hebt om nog wat te forceren of te veranderen.

Ik zou toch kijken of je in het buitenland een goede aanvaller kan scouten met een goede actie en scorend vermogen. Wat mij betreft kan je Idrissi en Alireza laten gaan om ruimte te maken. Dilrosun is er pas net dus die verdient het voordeel van de twijfel bij mij, maar overzicht is lastig aan te leren.

 

+1/-0

Als ik jou reactie lees wil je nog 2 a 3 aanvallers kopen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 06 november 2022 om 20:17:

Als ik jou reactie lees wil je nog 2 a 3 aanvallers kopen?


Idealiter wel, maar met eentje zou ik al genoegen nemen. Je hebt meer doelpunten nodig voor de eerste twee plekken denk ik. En wij hebben teveel net-niet spelers voorin.

 

+1/-0

De uitslag gisteren heeft voor- en nadelen. Ik zat er ambivalent in, op voorhand. Enerzijds brengt de overwinning van PSV de spanning terug en de ploegen bovenin dichter bij elkaar. Anderzijds had een verlies van PSV hen op drie verliespunten méér dan Feyenoord gezet, met de wedstrijd tegen AZ voor de boeg. Ik had het ook niet erg gevonden als zij (voorlopig) bovenin afgehaakt waren. Dat scheelt weer.

Alles valt of staat ermee dat Feyenoord nog twee wedstrijden wint, anders kunnen alle beschouwingen sowieso de deur uit. Dan moet je niet praten over de bovenste plekken of de titel. Dat verdien je dan niet.

Ik vind het wel allemaal ontzettend onsympathieke spelers die zich als kleine kinderen misdroegen tijdens en na de wedstrijden gisteren, aan beide kanten overigens. Misschien Ajax nog wel meer dan PSV. Zo'n Klaassen; man, man, man. Wat een droeftoeter.

 

+1/-0

Mooie deal voor hun maar las ergens dat ook de nodige miljoenen naar schulden/afbetalingen gaan dus niet alles kunnen herinvesteren in spelers. Voor Gakpo super Liverpool toch wel een droomclub 1 vd grootste clubs ter wereld en al jaren stabiel.

 

+1/-0

Valt wel mee, die gakpo vervang je niet zo snel en als je dat wil ben je al weer minstens 25 miljoen lichter. Ik denk dat PSV hierdoor alleen maar zwakker wordt.

 

+1/-0

Ze vangen veel geld voor Gakpo, maar dit gaat PSV het kampioenschap kosten. Net zoals de blessure van Trauner ons ook veel punten zal kosten. Ajax de lachende derde vrees ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 december 2022 om 17:11:

Ze vangen veel geld voor Gakpo, maar dit gaat PSV het kampioenschap kosten. Net zoals de blessure van Trauner ons ook veel punten zal kosten. Ajax de lachende derde vrees ik.



Gakpo is belangrijker als Trauner denk dat een verdediger makkelijker is tevervangen als een aanvaller.

 

+1/-0

John de Jong moest afgelopen zomer vertrekken, omdat hij voor een vertrek van Gakpo ging liggen.

Ik denk dat ze in Eindhoven al een aantal seizoenen boven hun stand leven, met als doel de CL-poulefase te bereiken en je van daarbij gepaard gaande inkomsten te verzekeren. In de RvC zitten een aantal vermogende Brabanders, die veel geld in de club hebben gestoken en nu weleens een (gedeeltelijke) opbrengst van hun investeringen wilde zien. Of in ieder geval wilde voorkomen dat ze straks weer moesten bijspringen.

Met Gakpo en as de kans dat PSV dit seizoen kampioen kon worden groter, maar 50M wordt door de RvC blijkbaar op dit moment belangrijker gevonden.

 

+1/-0

Ondertussen laten we (Psv en Feyenoord) ajax weer kampioen worden.
Feyenoord door ongeluk(blessures) en Psv door bepalende spelers te verkopen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV