Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 59 60 61 62 63

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 oktober 2022 om 22:06:

Jammer het dippie in de eredivisie is alweer over. RKC waar iedereen de grootse problemen mee heeft, wordt kinderlijk aan de kant gezet. Ik had gehoopt dat het wat langer zou duren maar het is, iig nationaal, weer business as usual.


Bij Ajax zijn de supporters veel kritischer. Een deel wil Schreuder nu al zien vertrekken, terwijl Ajax in de laatste drie competitiewedstrijden 15 keer heeft gescoord.

 

+1/-0

Liverpool maatje te groot had gewoon 0-2 moeten zijn en dan spelen ze niet eens goed.

 

+1/-0

0-3 en die Liverpool supporters zingen three little birds hahaha.

 

+1/-0

Nu lees je weer overal dat Ajax niets te zoeken had in de CL; gelul.

Ajax is kampioen geworden in de Eredivisie en daarmee horen ze in de CL. Dat ze daarin de poulefase niet doorkomen, betekent niet dat ze er niks te zoeken hebben. Ze hebben niks te zoeken in de volgende ronde, maar er moeten nou eenmaal ploegen afvallen na de eerste schifting.

Het is even wennen voor de club en haar aanhang, overwinteren in de CL wordt zelfs begroot in Amsterdam. Maar in een poule met ploegen als Liverpool en Napoli als derde eindigen is geen reden om te stellen dat je niks te zoeken hebt in de competitie.

 

+1/-0

Schreuder is echt geen slechte trainer maar verwachtingen in Amsterdam zijn gewoon tehoog.
Als psv zo door gaat als vandaag gaan ze het ajax ook moeilijk maken binnenkort tegen elkaar dus we gaan zien.

 

+1/-0

Tja, ook Ajax heeft te maken met spelers in het team passen. Hun voornaamste smaakmaker is vertrokken. Hun spelverdeler kan het tempo niet meer bijbenen en die linksachter hebben ze zeker net achter de bosjes vandaan gehaald, want die kan echt niet voetballen. Rennen is zijn sterkste punt maar als zijn tegenstander hem intelligent bespeelt dan haalt hij bakzeil. Die linker centrale verdediger kan alleen schitterende passes over afstand geven, maar als er druk op hem gezet wordt, bezwijkt hij.

 

+1/-0

Zijn die Bergwijn en Bassey niet wat te dik?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 november 2022 om 22:19:

Zijn die Bergwijn en Bassey niet wat te dik?



Bergwijn weet ik niet. Bassey zag ik na afloop van de wedstrijd tegen Napoli zonder shirt en die is serieus afgetraind.

Nu zijn ze weer de grote favoriet om de Europa League te winnen. Van mij mogen ze ver komen, maar laat Feyenoord de laatste club blijven met Europees succes. Als ze in Amsterdam die cup winnen, moeten we weer jaren horen hoe geweldig dat is...

(als ze zelf nog actief zijn in de CL, stelt die hele competitie geen ruk voor)

 

+1/-0

Union Berlin altijd lastig haha..

 

+1/-0

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5345347/knvb-vervolgstappen-psv-ajax-ramalho-klaassen-berghuis-alvarez

Vechtende spelers Ajax en PSV komen weg zonder straf: 'Maar we zijn er niet blij mee'

Je krijgt toch weer een beetje het gevoel van klassenjustitie...

 

+1/-0

Belachelijk, hef die bond op en noem het gewoon de Amsterdamse voetbalbond. Dit heeft niets meer te maken met een onafhankelijke bond voor alle Nederlandse clubs.

 

+1/-0

2-2 Feyenoord minder verliespunten als ajax.

 

+1/-0

4 vd 12 laatste wedstrijden gewonnen einde verhaal voor Schreuder. Bosz terug?

 

+1/-0

Tactisch is Schreuder ook geen slechte trainer in het begin speelden ze ook goed met veel goals, maar ajax is netals Feyenoord een moeilijke club.

Slot tipt Ajax: ''Ik zou adviseren om Schreuder te houden''
vandaag, 19:59 76 reacties
Trainer Arne Slot neemt het op voor zijn collega Alfred Schreuder. De huidige trainer van Ajax ligt momenteel zwaar onder vuur en het is de vraag of hij tijdens de hervatting van de competitie nog werkzaam is bij de Amsterdammers.

''Ajax heeft een ontzettende goede trainer'', begint Slot in gesprek met ESPN. ''Daar heb ik toevallig mee samengespeeld en afgelopen week een interview mee gehad samen met andere mensen. Alfred is een hartstikke goede trainer en ik zou Ajax adviseren om hem te behouden. Voor zover ze mijn advies daarin nodig hebben.''

 

+1/-0

Ze hebben gewoon te veel spelers die in balbezit wel aardig lijken, maar verdedigend en vooral omschakelend een stuk minder zijn.
En die zetten ze dan ook nog op middenveld, of zelfs in verdediging.
Verder geen keeper die echt punten pakt, en voorin niet de speler die nog 'ns uit het niets iets doet.
Teamgeest is ook ver te zoeken lijkt me.

Ze zullen er nog wel drie halen in de winter.

Het mooiste zou zijn als a eens een jaartje geen (voorronde) CL haalt. Dan komen ze direct financieel behoorlijk in de problemen. Dat lijkt onwaarschijnlijk met al die miljoenentranfsers, maar is toch echt zo verzekerde een insider me laatst. Het salarisbudget is echt onvergelijkbaar met Feyenoord geworden de laatste jaren.
Zo'n Tadic, Blind, bergwijn ook wel denk ik...en als je er een paar hebt moet de rest mee he.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 13 november 2022 om 23:26:

Teamgeest is ook ver te zoeken lijkt me.




Chemie tussen trainer en de groep lijkt er niet meer tezijn Blind is ontevreden en dan heb je een groot probleem.

 

+1/-0

Het wordt van kwaad tot erger met onze Mohamed I. Lekker laten gaan als hij die criminele kant op wil dan zal hij de gevolgen ook ondervinden. Hoeveel van die jongens zijn al doodgeschoten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 november 2022 om 01:39:

Het wordt van kwaad tot erger met onze Mohamed I. Lekker laten gaan als hij die criminele kant op wil dan zal hij de gevolgen ook ondervinden. Hoeveel van die jongens zijn al doodgeschoten?



Het zal wel allemaal de schuld van de haters zijn, die hem zijn succes misgunnen. Of z’n moeilijke thuissituatie, de omgeving waarin hij is opgegroeid en natuurlijk verkeerde vrienden.

Het ligt nooit aan henzelf, vanzelfsprekend.

 

+1/-0

Blind gratis opgepikt door Bayern behoorlijk gênant voor ajax was onder Overmars niet gebeurd lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2023 om 13:10:

Blind gratis opgepikt door Bayern behoorlijk gênant voor ajax was onder Overmars niet gebeurd lol.



Dat zullen we nooit weten.

Overmars is weg, de persoon die de hele situatie rondom zijn persoon zo heeft laten escaleren en niet bij de eerste geluiden ingegrepen heeft, zit er nog. En die heeft met betrekking tot Blind ook het één en ander gedaan/nagelaten waar je zo je bedenkingen bij kan hebben.

Maar los van dat allemaal, voor Blind gaan de jaren inmiddels écht tellen. Hij heeft dit seizoen meermaals flinke steken laten vallen, omdat hij het allemaal niet meer kon belopen.

Bij Ajax zijn ze gek op trainers met een 'visie', die een bepaald voetbal voor ogen staat en die teams/spelers volgens die filosofie laten spelen. Schreuder heeft ook zo'n 'visie' en Blind komt schromelijk tekort op iedere positie waar hij ooit gespeeld heeft, op basis van wat Schreuder op die posities van zijn spelers verlangd. Dat heeft Schreuder in zijn eerste maanden moeten ondervinden, door vrijwel iedere topwedstrijd (in de competitie en in de CL) te verliezen.

Die verliespartijen waren echt niet allemaal de schuld van Blind, maar dat Schreuder hem een keer zou slachtoffer had ik wel zien aankomen. Maar ik ben dan ook niet Blind. Blind kennelijk wel. Die is daar zo verbolgen over geweest dat hij zijn positie binnen de spelersgroep onhoudbaar was.

Dan kun je als club een oplossing zoeken, met als risico dat er kapitaalvernietiging optreedt. Maar wat had het je gekost als je dat niet had gedaan?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax