Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 september 2022 om 00:00:

Het is jammer dat de clubs uit Londen Chelsea, Arsenal, Spurs, West Ham niet echt meedoen bovenin.



Arsenal lijkt het lek enigszins boven te hebben, al is het de vraag hoelang ze dit kunnen volhouden. Chelsea zal het wat zwaarder krijgen dit seizoen, maar heeft voorgaande seizoenen goed meegedraait. Tottenham draait altijd aardig mee, maar wint nooit wat (dat wordt wel een beetje een 'running gag' in Engeland).

De overige clubs uit Londen zijn toch vooral 'cult' in mijn ogen, en West Ham hangt er een beetje tussen. Crystal Palace, Fulham zullen niet snel de marginale status ontstijgen; zelf heb ik een enorm zwak voor Brentford waar ik ooit een wedstrijd heb gezien in het oude stadion Griffin Park. Geniaal. Dat zij nu in de Premier League spelen vind ik echt prachtig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 september 2022 om 03:06:

Truchel staat ook best onder druk bij Chelsea geen vervanger gehaald voor Lukaku dom vandaar ook hun late belangstelling voor Alvarez en Sangaré.



Die is weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 september 2022 om 11:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 september 2022 om 03:06:

Tuchel staat ook best onder druk bij Chelsea geen vervanger gehaald voor Lukaku dom vandaar ook hun late belangstelling voor Alvarez en Sangaré.



Die is weg.



Beter nu als maar blijven aanmodderen, die Amerikaan heeft het wel gezien met hem wil zelf iemand er neer zetten de club gaf van alle Premier League-clubs deze zomer het meest (282 miljoen euro) uit.

 

+1/-0

net zoals de coach van RB Leipzig, die is ook ontslagen.

 

+1/-0

Zou Zidane wel willen zien bij Chelsea, maar Graham Potter wordt ook genoemd speelt aantrekkelijk voetbal met Brighton en staan momenteel vierde heel knap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 september 2022 om 16:11:

Zou Zidane wel willen zien bij Chelsea, maar Graham Potter wordt ook genoemd speelt aantrekkelijk voetbal met Brighton en staan momenteel vierde heel knap.



Ik zou als Zidane zijnde echt ver verwijderd blijven van Chelsea. Ik vind het spelersmateriaal niet erg uitgebalanceerd, ze missen op cruciale posities kwaliteit. Ik vraag me echt af of daar een goed team van te bouwen is dat aan de torenhoge verwachtingen van die club en de fans kan voldoen...

 

+1/-0

RIP HM Queen Elizabeth.

 

+1/-0

Leuk dat Arsenal voorlopig mee doet verrassing vh seizoen.
Ten Hag speelt met vuur om zo met Ronaldo om tegaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2022 om 03:02:

Leuk dat Arsenal voorlopig mee doet verrassing vh seizoen.
Ten Hag speelt met vuur om zo met Ronaldo om tegaan.



Je kan het ook omdraaien, Ronaldo speelt met vuur om zich zo op te stellen. Het is inmiddels wel duidelijk dat hij zichzelf groter acht dan Manchester United.

Als je levert, kun je afwijkend gedrag permiteren. Ronaldo is niet meer de geweldenaar van een aantal jaar geleden, toen zijn prestaties de 'status aparte' die hij dikwijls verlangde rechtvaardigden. Die veranderde status kan hij moeilijk accepteren, en Ten Hag heeft door goed te presteren (met een gemankeerd elftal) na een moeilijk begin het morele gelijk aan zijn zijde.

Ze zijn elkaar liever kwijt dan rijk, zoveel is wel duidelijk. De Britse media kiest (door het presteren van Manchester United) nu wel voor het grootste deel de kant van Ten Hag. Ronaldo zal een knieval moeten maken om nog terug te keren.

 

+1/-0

Eens, maar als je zo'n grote speler vlak voor tijd wil inbrengen is dat ook vernederend hou hem dan helemaal op de bank.

De toekomst van Cristiano Ronaldo (37) op Old Trafford oogt hoogst onzeker. Tot onvrede van Katia Aveiro (45), de zus van CR7. Zij vergelijkt de manier waarop Erik ten Hag haar broer behandelt, met de kruisiging van Jezus Christus. Deze ochtend heeft Ronaldo een gesprek met Ten Hag. Kan hij zich niet verzoenen met zijn statuut van invaller, behoort een transfer in de wintermercato tot de mogelijkheden. Komt Chelsea dan weer in beeld?

 

+1/-0

Tot afgrijzen van Katia Aveiro, naast Elma de ook oudere zus van Cristiano. Op Instagram haalde ze in het bijschrift onder een foto van haar met Cristiano uit naar de Nederlandse coach, waarbij ze de harde taal en wrede Bijbelse verwijzingen niet schuwde. “Niemand die geboren werd om te schitteren dankzij de handen van God, zal teniet gedaan worden door iemand die nog nooit Zijn schoenen heeft gedragen. Hij is en zal straks geschiedenis zijn. Er is een vers in de Bijbel dat zegt: ‘deze man is door God tot bij jou gebracht met een specifiek en opzettelijk plan en voorkennis. Jij zal door hem, met de hulp van slechte mensen, sterven door aan het kruis genageld te worden.”

“Hij heeft zijn belofte als jongen van dertien jaar aan zijn moeder en zussen verwezenlijkt. Hij, die uitgelachen werd met zijn accent en zijn aan alcohol verslaafde vader. Ik vind het een voorrecht in dezelfde familie als dit fantastisch menselijke wezen opgegroeid te zijn.” En ook zijn oudste zus, Elma Aveiro (49), koos voor de sociale media om op haar beurt Ten Hag af te vallen. Volgens haar “bestaat karma” en kan de gewezen Ajax-coach er maar beter rekening mee houden dat “God nooit slaapt”. Eerder stelde ze al dat ze het een goed idee zou vinden om Ten Hag te ontslaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2022 om 13:35:

Tot afgrijzen van Katia Aveiro, naast Elma de ook oudere zus van Cristiano. Op Instagram haalde ze in het bijschrift onder een foto van haar met Cristiano uit naar de Nederlandse coach, waarbij ze de harde taal en wrede Bijbelse verwijzingen niet schuwde. “Niemand die geboren werd om te schitteren dankzij de handen van God, zal teniet gedaan worden door iemand die nog nooit Zijn schoenen heeft gedragen. Hij is en zal straks geschiedenis zijn. Er is een vers in de Bijbel dat zegt: ‘deze man is door God tot bij jou gebracht met een specifiek en opzettelijk plan en voorkennis. Jij zal door hem, met de hulp van slechte mensen, sterven door aan het kruis genageld te worden.”

“Hij heeft zijn belofte als jongen van dertien jaar aan zijn moeder en zussen verwezenlijkt. Hij, die uitgelachen werd met zijn accent en zijn aan alcohol verslaafde vader. Ik vind het een voorrecht in dezelfde familie als dit fantastisch menselijke wezen opgegroeid te zijn.” En ook zijn oudste zus, Elma Aveiro (49), koos voor de sociale media om op haar beurt Ten Hag af te vallen. Volgens haar “bestaat karma” en kan de gewezen Ajax-coach er maar beter rekening mee houden dat “God nooit slaapt”. Eerder stelde ze al dat ze het een goed idee zou vinden om Ten Hag te ontslaan.



:D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 25 oktober 2022 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2022 om 13:35:

Tot afgrijzen van Katia Aveiro, naast Elma de ook oudere zus van Cristiano. Op Instagram haalde ze in het bijschrift onder een foto van haar met Cristiano uit naar de Nederlandse coach, waarbij ze de harde taal en wrede Bijbelse verwijzingen niet schuwde. “Niemand die geboren werd om te schitteren dankzij de handen van God, zal teniet gedaan worden door iemand die nog nooit Zijn schoenen heeft gedragen. Hij is en zal straks geschiedenis zijn. Er is een vers in de Bijbel dat zegt: ‘deze man is door God tot bij jou gebracht met een specifiek en opzettelijk plan en voorkennis. Jij zal door hem, met de hulp van slechte mensen, sterven door aan het kruis genageld te worden.”

“Hij heeft zijn belofte als jongen van dertien jaar aan zijn moeder en zussen verwezenlijkt. Hij, die uitgelachen werd met zijn accent en zijn aan alcohol verslaafde vader. Ik vind het een voorrecht in dezelfde familie als dit fantastisch menselijke wezen opgegroeid te zijn.” En ook zijn oudste zus, Elma Aveiro (49), koos voor de sociale media om op haar beurt Ten Hag af te vallen. Volgens haar “bestaat karma” en kan de gewezen Ajax-coach er maar beter rekening mee houden dat “God nooit slaapt”. Eerder stelde ze al dat ze het een goed idee zou vinden om Ten Hag te ontslaan.



:D :D :D



Pfff reliegekkies in de familie….

 

+1/-0

Ook al gaan de jaren tellen nu persoonlijk zou ik hem altijd opstellen, hij zou gewoon aanvoerder moeten zijn ook. 800 goals!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2022 om 22:39:

Ook al gaan de jaren tellen nu persoonlijk zou ik hem altijd opstellen, hij zou gewoon aanvoerder moeten zijn ook. 800 goals!!



Ik denk ook echt wel dat hij een rol van betekenis kan spelen in het huidige Manchester United team. Maar zolang hij niet de manager is, zal die hij zich in een rol moeten schikken waarin Ten Hag hem ziet. Daar moeten ze samen uitkomen.

Maar Ronaldo heeft vanaf de start dit seizoen heel duidelijk gemaakt dat hij eigenlijk geen heil zag in de samenwerking met Ten Hag. Te laat terugkomen van vakantie, jezelf overal laten aanbieden in de Europese top.

Het is daarom meer nog dan een kwestie van niet (meer) kunnen; het is niet willen.

Ik vind eigenlijk dat Ten Hag zich nog heel schappelijk en constructief opstelt, waarschijnlijk omdat hij rekening houdt met de status van Ronaldo. Iedere andere speler die doelbewust ervoor kiest zichzelf onmogelijk te maken, was veel harder aangepakt. En terecht.

 

+1/-0

Als ik Ronaldo was zou ik lekker afbouwen in Portugal, daarna nog even cashen in de zandbak of een leuk avontuur beleven in de States. Bij een club als Sporting had hij nog steeds CL kunnen spelen.

 

+1/-0

Souness hard: 'Niemand heeft het over vijf jaar nog over Ten Hag'
19.04 uur

Graeme Souness vindt dat Erik ten Hag coulanter had moeten omgaan met Cristiano Ronaldo. Volgens de bekende analist heeft 'niemand' het over vijf jaar nog over de prestaties van Ten Hag bij Manchester United, maar wel over die van Ronaldo.

Na het weigeren van een invalbeurt tegen Tottenham Hotspur werd Ronaldo buiten de selectie gelaten voor het competitieduel met Chelsea, maar donderdag is hij weer inzetbaar tegen Sheriff Tiraspol in de Europa League. Souness, tijdens zijn carrière onder meer vijfvoudig kampioen en drievoudig Europa Cup I-winnaar met Liverpool, vindt dat het gedrag van Ronaldo gedoogd had moeten worden vanwege diens verdiensten.

'Over vijf jaar is Ten Hag weg bij de club en zal niemand het ooit nog hebben over hem en zijn periode bij Manchester United', zegt Souness tegen talkSPORT. 'Maar Ronaldo zal altijd herinnerd worden als misschien wel de beste speler die ooit tegen een bal heeft getrapt. Geeft dat hem een vrijbrief? Naar mijn mening wel. Dit is Ronaldo, een van de grootste spelers ter wereld. Je moet hem wat ruimte geven en hem tevreden houden. Een ongelukkige Ronaldo in je kleedkamer betekent dat je een groot probleem hebt.'

Souness verwijst naar de veelbesproken uitspraak van Ten Hag na de verloren derby tegen Manchester City (6-3): toen zei de trainer dat hij Ronaldo uit respect voor diens carrière niet liet invallen. 'En nu wil hij hem vier minuten voor tijd laten spelen bij een 2-0 voorsprong om tijd te rekken? Ik denk dat Manchester United zichzelf in de problemen heeft gewerkt, ze gooien de eigen glazen in.'

Souness denkt dat Ten Hag aan het begin van het seizoen bepaalde dingen heeft gezegd om Ronaldo bij Manchester United te houden. Hij impliceert dat Ten Hag heeft toegezegd dat Ronaldo veel speeltijd zal krijgen, al is daar publiekelijk niets over bekend. De voormalig international van Schotland vindt het onhandig om een speler te behouden 'van wie Ten Hag wist dat hij niet veel zou spelen, terwijl Ten Hag hem iets heeft verteld waardoor hij bleef'.

'Dat kun je niet negeren', vindt Souness. 'Ik keur niet goed wat Ronaldo deed, maar ik zeg alleen dat er een reden voor is. Ik denk dat het voortkomt uit het gesprek dat hij aan het begin van het seizoen met Ten Hag had.' De trainer wilde woensdag op zijn persconferentie niet te veel vragen beantwoorden over het veelbesproken dossier. 'We hebben alles uitgesproken, hij was er één wedstrijd niet bij en maakt nu weer onderdeel uit van de groep.'

 

+1/-0

Oud-Feyenoorder Summerville maakt de winnende goal tegen Liverpool, wow.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 oktober 2022 om 22:40:

Oud-Feyenoorder Summerville maakt de winnende goal tegen Liverpool, wow.



Zo hè knap hoor. Wat was er met Sini, geblesseerd of geschorst?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 30 oktober 2022 om 00:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 oktober 2022 om 22:40:

Oud-Feyenoorder Summerville maakt de winnende goal tegen Liverpool, wow.



Zo hè knap hoor. Wat was er met Sini, geblesseerd of geschorst?


Volgens mij had hij een zware blessure met een lange genezingstijd opgelopen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League