Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2022 om 18:35:

Zit die Ed Woodward er nog glazers lieten het technisch beleid volledig aan hem over zelf hebben ze ook geen bal verstand van voetbal.

Iemand als Arnesen hadden ze moeten halen.



Ed Woodward is weg, en opgevolgd door Richard Arnold. Woodward heeft een lange staat van dienst bij United (10 jaar) maar verder geen achtergrond in de voetballerij. En het zijn ook niet de beste jaren van United geweest.

Die Arnold heeft eenzelfde achtergrond als Woodward, zakenbanken en andere financiële instellingen. Het zijn boekhouders en (wellicht) goede bestuurders. Maar qua netwerk en technische kennis hebben ze in de voetballerij geen ervaring.

Woodward heeft vreselijk goeie sponsordeal gesloten met United als commercieel eindverantwoordelijke en daardoor ‘promotie’ gemaakt en uiteindelijk een soort AD-rol bekleed.

Arnold is hem in die commerciële rol opgevolgd en schuift nu weer door. Hij kent de club, maar of hij het tij kan keren?!

Blijf ook van mening dat Ten Hag de Britse rol
van ‘manager’ niet op het lijf geschreven is. Als je ziet in welke namen hij vervalt wat betreft aankoopbeleid ontbreekt het hem aan een netwerk, een goed inzicht in de spelersmarkt en de kwaliteiten die spelers bij United nodig hebben om te kunnen slagen, en tot slot het vermogen een scouting in te richten en/of dat te delegeren en op hun oordeel af te gaan. Alles wat in verband wordt gebracht met United komt rechtstreeks uit Ten Hags koker, of is gewoon geen overtuigende aankoop…

 

+1/-0

Glazers trekken hun beurs voor Antony en Gakpo weet het niet hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2022 om 22:01:

Glazers trekken hun beurs voor Antony en Gakpo weet het niet hoor.



OF Antony wordt een regelrechte sensatie. OF een compleet drama.

Een tussenweg is er niet denk ik, zo’n type speler is hij. Alles of niets.
Maar alleen gaat hij het zeker niet kunnen.

En Gakpo heb ik nog grotere bedenkingen bij, ik denk dat deze stap voor hem te vroeg komt. Het zijn allemaal weer namen ‘uit de koker’ van Ten Hag; heeft United geen eigen scouting? Casemiro is dan geen speler waar Ten Hag een link mee heeft, maar ik las nu al dat hij totaal ongeschikt is voor het spel wat Ten Hag graag speelt.

 

+1/-0

Nou 1-0 met de rust voor ManU wel heel vreemd verdedigd van Virgil. Malacia goed weer lekker aggresief.

 

+1/-0

Wow 2-0 randje buitenspel maar hij telt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 22:12:

Wow 2-0 randje buitenspel maar hij telt.



Klote dat de PM weg is mij Ziggo Sport. Het aanbod is wel erg versnipperd nu met de PM bij ViaPlay. En om nu alleen aan abo op Viaplay te nemen voor de PM vind ik ook weer zoiets. Dat autoracen kan me gestolen worden….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 22:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 22:12:

Wow 2-0 randje buitenspel maar hij telt.



Klote dat de PM weg is mij Ziggo Sport. Het aanbod is wel erg versnipperd nu met de PM bij ViaPlay. En om nu alleen aan abo op Viaplay te nemen voor de PM vind ik ook weer zoiets. Dat autoracen kan me gestolen worden….



Mischien dat me TV te oud is (2014) maar beeldkwaliteit via de app is nog steeds matig is alleen bij livestreams series en films prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 22:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 22:12:

Wow 2-0 randje buitenspel maar hij telt.



Klote dat de PM weg is mij Ziggo Sport. Het aanbod is wel erg versnipperd nu met de PM bij ViaPlay. En om nu alleen aan abo op Viaplay te nemen voor de PM vind ik ook weer zoiets. Dat autoracen kan me gestolen worden….



Mischien dat me TV te oud is (2014) maar beeldkwaliteit via de app is nog steeds matig is alleen bij livestreams series en films prima.



Heb jij nog zo’n tv met een enorme dikke kont die niet te tillen is :B

 

+1/-0

Zo dan….

"Malacia has been absolutely brilliant tonight, to remain that tightness to Salah for the whole game is outstanding. He's got something that lad; guts, courage." - Gary Neville

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 23:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 22:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2022 om 22:12:

Wow 2-0 randje buitenspel maar hij telt.



Klote dat de PM weg is mij Ziggo Sport. Het aanbod is wel erg versnipperd nu met de PM bij ViaPlay. En om nu alleen aan abo op Viaplay te nemen voor de PM vind ik ook weer zoiets. Dat autoracen kan me gestolen worden….



Mischien dat me TV te oud is (2014) maar beeldkwaliteit via de app is nog steeds matig is alleen bij livestreams series en films prima.



Heb jij nog zo’n tv met een enorme dikke kont die niet te tillen is :B



LOL ja Tyrell heeft echt indruk gemaakt wordt straks ook DE linksback van Oranje.

 

+1/-0

Dit had ik niet aan zien komen; knappe wedstrijd hoor.

Ten Hag is ook echt wel een goede trainer, ik twijfel slechts aan zijn kwaliteiten als 'manager' volgens Engels model waarbij hij ook verantwoordelijkheden heeft die in Nederland meer bij een Technisch Directeur liggen. Goeie keuze overigens om met Varane te starten ipv Maguire; Varane is nog altijd een verdediger van topniveau. En Malacia speelde ook erg goed; die bleef maar gaan!

Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. United kon dit opbrengen tegen Liverpool, nu zijn er nog 35 (?) PL-wedstrijden waarin ze eenzelfde intensiteit voor de dag moeten brengen. En ondertussen moet er gebouwd worden aan het 'voetbal' in de ploeg.

Ik begrijp overigens ook niet wat er met Liverpool aan de hand is. Het vertrek van Mané laat zich voelen, maar de ploeg heeft kwaliteiten zat. Het komt er vooralsnog niet uit.

 

+1/-0

Goed van ETH om Ronaldo en Maguire te passeren al zullen die niet blij zijn kan nog wel problemen opleveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 23:42:

Zo dan….

"Malacia has been absolutely brilliant tonight, to remain that tightness to Salah for the whole game is outstanding. He's got something that lad; guts, courage." - Gary Neville


Manchester fans zijn op dit moment (ook) razend enthousiast over Malacia. Ze roemen vooral zijn energieke manier van spelen en de energie die hij op het elftal overbrengt. Ze vinden het 'een koopje'. Dat is dan weer wat minder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 23 augustus 2022 om 23:12:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 augustus 2022 om 23:42:

Zo dan….

"Malacia has been absolutely brilliant tonight, to remain that tightness to Salah for the whole game is outstanding. He's got something that lad; guts, courage." - Gary Neville


Manchester fans zijn op dit moment (ook) razend enthousiast over Malacia. Ze roemen vooral zijn energieke manier van spelen en de energie die hij op het elftal overbrengt. Ze vinden het 'een koopje'. Dat is dan weer wat minder.



Ach, laten we ons niet gek maken.

Malacia kan wedstrijden zoals tegen Liverpool spelen, waarin hij zich vastbijt in een tegenstander, die volledig aan banden legt en op de linkerflank continue blijft gaan. Maar hij heeft ook mindere wedstrijden, waarin hij foutjes maakt. Als dat gebeurt, zullen de fans in Manchester hem weer afbranden.

En dat ze hem nu als 'koopje' zien, is ook de waan van de dag. Een mindere wedstrijd van zijn kant, en de club had beter het driedubbele kunnen uitgeven aan de back van Real Madrid volgens de United achterban.

Ik vind het onwijs leuk dat Malacia het zo goed deed, en hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen.

 

+1/-0

Truchel staat ook best onder druk bij Chelsea geen vervanger gehaald voor Lukaku dom vandaar ook hun late belangstelling voor Alvarez en Sangaré.

 

+1/-0

Die Haaland, wat een beest!

Ik heb na zijn transfer nog even gedacht dat hij wellicht tijd nodig zou hebben om te wennen aan een nieuwe club en een andere competitie; daar is weinig van te merken.

Manchester City is er alleen maar beter op geworden, efficienter en effectiever vooral. Er loopt nu in de punt van de aanval een speler die op meerdere manieren in stelling kan worden gebracht en zelden mist. Topspelers (en die heeft City op vrijwel alle andere posities ook) hebben dat heel snel door, en passen zich erop aan. Ze zoeken Haaland sneller; proberen hem te lanceren en te laten doen waar hij zo goed in is.

De teams van Guardiola hebben/hadden de neiging om het liefste tot aan de doellijn te blijven combineren. Zijn voorkeur om soms de centrumspits daarin op te offeren en met een 'valse 9' te spelen draagt daaraan bij. Om deze Haaland kan je niet heen, Guardiola ziet dat ook. Ik vraag me af wie dit Manchester City kan gaan afstoppen dit seizoen...

Haaland heeft ieder jaar wat blessures, als hij fit blijft kan hij echt veel records gaan breken dit jaar.

 

+1/-0

Het is - sportief gezien - jammer van het enorme overwicht van Manchester City. Wie moet hen stoppen dit seizoen. De winnaar van de Engelse competitie staat m.i. al vast. Er is geen enkele strijd meer te zien. Zeker nu Haaland zoveel gaat scoren.

 

+1/-0

In de Premier League moet je echt iedere wedstrijd top zijn. Iedereen kan van iedereen winnen, of verliezen. Manchester City kan nog zo'n surplus aan kwaliteit opstellen, ze zullen het dit seizoen nog wedstrijden genoeg heel lastig krijgen. Zoals de wedstrijd tegen Newcastle al heel lastig was, en met hangen en wurgen een punt uit het vuur gesleept werd.

Als je dat vergelijkt met de Eredivisie; daar is het gat tussen de top en de rest echt weer groter geworden. Ik denk dat Feyenoord uiteindelijk aardig in de spoor zal kunnen blijven van ajax en psv, en daaronder nog een paar ploegen zitten die het op een goede dag de top-3 ook lastig kan maken. Maar daaronder wordt het wel een beetje triest.

Ik begrijp wat van Hooijdonk gisteravond bedoelde na het zien van PSV - Volendam:
https://www.vi.nl/nieuws/van-hooijdonk-weet-niet-wat-hij-ziet-een-persiflage-van-een-eredivisie-wedstrijd-

 

+1/-0

The Premier League heeft er een ´smaakmaker´ bij en wij zijn een van de meest ranzige spelers ´ever´ kwijt.
Met name die voortijdige zaadlozing van een Inan geilde erop. Blij dat ´dat´ weg is. En dan heeft ´dat´ nog mazzel ook, Malacia zit in hetzelfde team als ´dat´...

 

+1/-0

Het is jammer dat de clubs uit Londen Chelsea, Arsenal, Spurs, West Ham niet echt meedoen bovenin.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League