Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 32 33 34 35 36

Til en veerman hadden toch eigenlijk voor Feyenoord moeten spelen ipv voor dat psv

Dit bericht is gewijzigd op 23 juli 2022, 22:13:38 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 23 juli 2022 om 19:37:

Til en veerman hadden toch eigenlijk voor Feyenoord moeten spelen ipv voor dat psv



Laten we nu maar is een keer ophouden over Til en vooral die Veerman. Ze hebben allebei voor Philips gekozen. Als die Veerman zo graag bij Feyenoord had willen spelen had ie wel zijn poot stijf gehouden. En wat Til betreft die vindt Philips een stapje hoger les ik net in een interview. Dus zoals ze in de theater wereld plegen te zeggen: Break a leg en de groeten…

 

+1/-0

Bedoel er meer mee te zeggen dat die club ons vaak dwars zit op transfergebied. Daar kan ik me gewoon gigantisch aan storen.

 

+1/-0

Philips is een multinational hebben altijd wel geld maar Van Nistelrooy is (nog) geen Slot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 23 juli 2022 om 23:48:

Bedoel er meer mee te zeggen dat die club ons vaak dwars zit op transfergebied. Daar kan ik me gewoon gigantisch aan storen.



Ik had hier gisteren al op gereageerd maar kennelijk werden de bewoordingen die ik gekozen had niet op prijs gesteld.

PSV is in niets origineel, het ontbreekt deze bedrijfsvereniging aan creativiteit en authenticiteit. Dat gemis gaat tot in de vezels/DNA van die organisatie. Dus ze moeten alles wat ze doen en willen zijn afkijken van andere clubs, van de artificiële sfeer en clubcultuur tot het aankoopbeleid.

Zie het als compliment. Kennelijk zien ze dat iets bij Feyenoord werkt en dat de club daardoor een bedreiging vormt. Dankzij externe financiers kunnen ze sneller schakelen en weten ze Feyenoord de lief af te steken; de spelers waar Feyenoord in eerste instantie interesse in heeft en vervolgens toch voor Eindhoven kiezen, kiezen naast een hoger salaris voor alles waar PSV voor staat.

Dat is niet waar Feyenoord voor staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juli 2022 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 23 juli 2022 om 23:48:

Bedoel er meer mee te zeggen dat die club ons vaak dwars zit op transfergebied. Daar kan ik me gewoon gigantisch aan storen.



Ik had hier gisteren al op gereageerd maar kennelijk werden de bewoordingen die ik gekozen had niet op prijs gesteld.

PSV is in niets origineel, het ontbreekt deze bedrijfsvereniging aan creativiteit en authenticiteit. Dat gemis gaat tot in de vezels/DNA van die organisatie. Dus ze moeten alles wat ze doen en willen zijn afkijken van andere clubs, van de artificiële sfeer en clubcultuur tot het aankoopbeleid.

Zie het als compliment. Kennelijk zien ze dat iets bij Feyenoord werkt en dat de club daardoor een bedreiging vormt. Dankzij externe financiers kunnen ze sneller schakelen en weten ze Feyenoord de lief af te steken; de spelers waar Feyenoord in eerste instantie interesse in heeft en vervolgens toch voor Eindhoven kiezen, kiezen naast een hoger salaris voor alles waar PSV voor staat.

Dat is niet waar Feyenoord voor staat.



Denk dat Feyenoord vooral beperkt wordt door gebrek aan financiën.
Als de middelen er geweest zouden zijn vorig jaar december dan zou Veerman nu in Rotterdam spelen ipv Eindhoven.
De spelers zelf valt weinig te verwijten zij kiezen voor een hoger salaris iets wat gewoon te begrijpen is.
Spelers zijn nu eenmaal anders dan supporters helaas.

 

+1/-0

Als ik voorgaande even kort samenvat: psv is en blijft een provinciaal cluppie. Een veredeld bedrijfselftal. 😉

Dit bericht is gewijzigd op 24 juli 2022, 21:33:07 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juli 2022 om 14:18:

Als ik voorgaande even kort samenvat: psv is en blijft een provinciaal cluppie. Een veredeld bedrijfselftal. 😉



En genoeg munten. Daarbij leunen ze met de scouting voor een deel op de concurrentie. Poen zat!

Dit bericht is gewijzigd op 24 juli 2022, 21:33:16 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 24 juli 2022 om 20:01:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juli 2022 om 14:18:

Als ik voorgaande even kort samenvat: psv is en blijft een provinciaal kut cluppie. Een veredeld bedrijfselftal. 😉



En genoeg munten. Daarbij leunen ze met de scouting voor een deel op de concurrentie. Poen zat!



Ja daar hebben ze wel een achterban die bereidt is te investeren itt tot die van ons.

 

+1/-0

Historisch gezien zijn zij ook altijd de poen/koopclub geweest niet ajax. Hebben heel wat titels gekocht.

 

+1/-0

In de Randstad is de keus ook mensen ook groter dan in Brabant. Dan zou je het meer van het scouten moeten hebben bij Feyenoord.
Wij lopen er al jaren achteraan. Nu worden er eens spelers verkocht voor aardige bedragen. Dat moet de trend zijn de komende jaren.
Verschil is daar ook dat de fans er geld in steken zonder zeggenschap.
Dat soort mensen hebben wij niet. Iedereen denkt gelijk de baas te zijn. Snap dat je met een investering er wat over te zeggen wil hebben, maar het kan ook anders.
Misschien kunnen ze hier de krachten ook eens bundelen, maar dat zal niet in het karakter zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 23 juli 2022 om 23:48:

Bedoel er meer mee te zeggen dat die club ons vaak dwars zit op transfergebied. Daar kan ik me gewoon gigantisch aan storen.


Ze hebben ons een gigantische dienst bewezen in mijn ogen. Szymanski ipv Til is een grote kwaliteitsimpuls.

 

+1/-0

Pff zwaar bevochten maar proficiat lampies.
Fred Rutten stille kracht voor deze speelstijl Ten Hag wou hem bij United.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 augustus 2022, 23:16:19.

 

+1/-0

Wat 'n drama voetbal zeg dat PSV. Er lukte vrijwel niets en uit het niets 3 keer scoren, bizar, maar niet genoeg om 'n seizoen op te bouwen. Zoveel geluk blijf je niet hebben. Monaco 2 klasse beter en toch verliezen ... Dit PSV is zeker geen kampioensploeg, schakel Veerman uit en het stort meteen als 'n kaartenhuis in. Ook hun bank gaat misschien wel tegen het rechterrijtje clubs maar komt verder veel te kort. Die mogen blij zijn als ze 4e worden dit jaar.

 

+1/-0

Die feeststemming was ook wel wat overdreven ze zijn er nog niet. Dit weekend puntverlies zal me niet verbazen.

 

+1/-0

Voor het coefficienten bal zal dit voor Nederland alleen maar ten goede komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2022 om 00:00:

Die feeststemming was ook wel wat overdreven ze zijn er nog niet. Dit weekend puntverlies zal me niet verbazen.



Ik lees nog allemaal berichten over hoe goed het gisteren allemaal niet was. Ik vond het bijzonder pover, vooral Gakpo gaf totaal niet thuis. Bijzonder dat je dan nu leest hoe knap deze prestatie was (is Monaco zo goed? Valt wel mee toch?) en hoe slim van Nistelrooij is als coach. Het is me nog niet opgevallen…

 

+1/-0

Enorm lucky 3 kansen in 120 minuten en onterecht maar zeer slecht nieuws. Hopelijk kan Gio ze eruit gooien. Als ze door gaan enorme inkomsten en hogere transfers omdat ze CL spelen. En enorme waarde op het veld al met Gakpo, Sangare, Madueke, Simons, Veerman, etc. Veel jeugd erin ivm van Nistelrode oud trainer jong. Die gaan dan ook voor hoge(re) prijzen de komende jaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 10 augustus 2022 om 09:25:

Enorm lucky 3 kansen in 120 minuten en onterecht maar zeer slecht nieuws. Hopelijk kan Gio ze eruit gooien. Als ze door gaan enorme inkomsten en hogere transfers omdat ze CL spelen. En enorme waarde op het veld al met Gakpo, Sangare, Madueke, Simons, Veerman, etc. Veel jeugd erin ivm van Nistelrode oud trainer jong. Die gaan dan ook voor hoge(re) prijzen de komende jaren.



Wat je zegt, zelden een team zo lucky zien doorgaan. Expected goal ratio van Monaco lag ver boven die van PSV, op basis van alle statistieken had Monaco verdiend door moeten gaan. Voor het NL voetbal leuk, maar ik hoop voor Gio en ons dat ze PSV eruit knikkeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 augustus 2022 om 07:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2022 om 00:00:

Die feeststemming was ook wel wat overdreven ze zijn er nog niet. Dit weekend puntverlies zal me niet verbazen.



Ik lees nog allemaal berichten over hoe goed het gisteren allemaal niet was. Ik vond het bijzonder pover, vooral Gakpo gaf totaal niet thuis. Bijzonder dat je dan nu leest hoe knap deze prestatie was (is Monaco zo goed? Valt wel mee toch?) en hoe slim van Nistelrooij is als coach. Het is me nog niet opgevallen…



Valt inderdaad allemaal wel mee hoor. Hoewel ze met Monaco wel gelijk een pittige tegenstander hadden die gewoon beter was.

Ze hebben genoeg individuele kwaliteit om mee te doen om het kampioenschap, maar over het seizoen zal Slot de doorslag geven. Dat is een topcoach, Van Nistelrooy acteert dat te zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV